رازهای شنیدنی در مورد شخصیت های bt21
 
ممکن است این شخصیت‌های بامزه را در گزینه‌های استیکر رایگان برنامه LINE یا فیس‌بوک دیده باشید، اما نمی‌دانستید که مربوط به نمادهای جهانی کی‌پاپ BTS هستند. زمانی که دنیا مجذوب این گروه جذاب کره‌ای شده است، پس بدیهی است که نمادهای آنها نیز معروف و محبوب باشند. در ادامه با تمامی این شخصیت‌ها و رازهای bt21 آشنا خواهیم شد. 
 

 

bt21 چه زمانی متولد شد؟

این شخصیت ها محصول همکاری مشترک گروه bts و فروشگاه LINE FRIENDS می‌باشد که در اواخر سال 2017 متولد شدند. فروشگاه LINE FRIENDS با هنرمندان جهانی همکاری کرده و بر روی شخصیت ها و ایده های محصول خود کار می‌کند. پسران گروه به طور فعال در کل فرآیند از طراحی اولیه تا جزئیات شخصیت‌هایشان حضور داشتند. 
سرانجام هشت شخصیت به نام‌های تاتا، کوکی، bt21، مانگ، چیمی، وان، کویا، شوکی وجود دارد که هر شخصیت اعضای BTS را به روش های مختلف نمایش می‌دهد. 
 

شخصیت کیم تهیونگ : تاتا

 یک شخصیت عظیم الجثه است. اندام های او می‌توانند خم شوند و به طول ها و شکل های عجیب و غریب کشیده شوند. او شخصیتی است که V آن را طراحی کرده است. او دوست داشت شخصیتی منحصر به فرد و خاص را طراحی کند.
 
کوسن  baby bt21 tata
کوسن baby bt21 tata
طراحی شده توسط : bts_mk.ir
۳۳۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت جی هوپ : مانگ

مانگ یک شخصیت رقصنده است، اما با پوشیدن ماسک صورتش را پنهان نگه می دارد. بینی او به شکل قلب است، زیرا لب های جی هوپ هنگام خندیدن شبیه قلب می‌شود.
معانی مختلفی برای "مانگ" به زبان کره ای وجود دارد که می تواند به عنوان تسویه حساب یا شکست خوردن ترجمه شود.
 
استیکر baby bt21 mang
استیکر baby bt21 mang
طراحی شده توسط : bts_mk.ir
۱۵,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت جیمین : چیمی

 توله سگ بازیگوش با رنگ زرد، تصویر کلی گروه را نشان می دهد. جیمین خالق این شخصیت است. او در ساخت ویدیوهای BT21 گفت : "حیوانی که می‌تواند به بهترین شکل BTS را نشان دهد، یک توله سگ است." او همچنین فکر می‌کند که گونه‌های چاق چیمی مردم را به یاد چهره او می‌اندازد.
 
BT21-cute Chimmy
روتختی یک نفره BT21-cute Chimmy
طراحی شده توسط : ✨FluFeather✨
۲,۰۹۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت جین : آر جی bt21

آر جی bt21 یک آلپاکا سفید، آرام و مهربان است که وقتی هوا سرد است روسری قرمز می پوشد. او عاشق غذا خوردن است. این شخصیت توسط جین طراحی شده است. سایر اعضا گروه می‌گویند که او شبیه آلپاکا است، به خصوص وقتی غذا می خورد.
 
دفتر یادداشت BT21- RJ Video Game
دفتر یادداشت BT21- RJ Video Game
طراحی شده توسط : ✨FluFeather✨
۱۴۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت آر ام : کویا

 یک کوالای آبی خواب آلود است. او گوش های قابل جابجایی دارد، و بینی بنفش رنگی دارد. او می‌گوید بنفش نشان دهنده عشق است.
 
تی شرت زنانه baby bt21 koya
تی شرت زنانه baby bt21 koya
طراحی شده توسط : bts_mk.ir
۴۳۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت جونگ کوک : کوکی

کوکی یک خرگوش صورتی بامزه، اما عصبانی است که بدن خود را "مثل یک معبد" دوست دارد.
او خیلی ورزش می کند و تصور می کند که وقتی عصبانی می شود به یک مرد عضلانی بزرگ تبدیل می شود.
جونگ کوک به خاطر تمرینات بی پایان اش در باشگاه برای حفظ سیکس پک خود شناخته شده است، بنابراین در طرح های اولیه خود، خرگوشی را با سیکس پک طراحی کرد.
 
ساعت دیواری  baby bt21 cooky
ساعت دیواری baby bt21 cooky
طراحی شده توسط : bts_mk.ir
۶۲۶,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت سوگا : شوکی

شوکی توسط سوگا طراحی شده است. او بهترین دوست کوکی است و شوکی یک کلوچه شکلاتی شیطون است که همیشه می ترسد و از شیر متنفر است. 
در طراحی اولیه سوگا سگ خود، هالی را طراحی کرد، اما به نظر بسیار شبیه به شخصیت های دیگر بود؛ بنابراین او طراحی خود را تغییر داد و سوگا را  با الهام از هالی کشید.
 
پوستر سیلک BT21- Shooky Video Game
پوستر سیلک BT21- Shooky Video Game
طراحی شده توسط : ✨FluFeather✨
۵۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

وان

وان ربات هوش مصنوعی تاتا است. شخصیتی با نیمه خاکستری با چشم "X" و نیمه دیگر سفید با چشم "O" است. او محافظ BT21 است و توسط آر ام bts برای نمایندگی طرفداران آرمی ایجاد شده است.
 
ماگ  ‌ُBT21-Van
ماگ ‌ُBT21-Van
طراحی شده توسط : ✨FluFeather✨
۱۹۳,۱۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

BT21 چگونه نام گذاری شد؟

نام BT21  ایده سوگا بود چون او فکر می کرد شخصیت ها باید هم BTS و هم قرن 21 را نشان دهند و تا 100 سال آینده زندگی کنند. پیشینه BT21 این است که آنها گروهی از افراد بت هستند. تاتا همیشه کنجکاو است و سیاره خود را با وان ترک می‌کند و هنگام بازدید از زمین، BTS را می‌بیند. او که از محبوبیت آنها شگفت زده شده بود، از آنها الهام گرفت و گروه خود را جمع کرد. 
 

موفقیت BT21

پس از عرضه رسمی آنها در LINE ، استیکرهای شخصیت BT21 بیش از 8 میلیون بار دانلود شدند.
بلافاصله پس از آن، آنها یک خط کالای بزرگ راه اندازی کردند که در تمام فروشگاه های کره ای LINE Friends  فروخته می‌شود. بسیاری از اقلام محدود یا فصلی هستند.
 
همچنین فروشگاه‌های پاپ‌آپ ویژه BT21 در سراسر آسیا افتتاح شده‌اند و به آمریکا نیز رسیده‌اند. کافه‌های BT21 استکیر bts، زیر لیوانی‌ها و پوسترهای منحصربه‌فرد این گروه را دارند. 
 

حقایقی در مورد آر جی bt21

همان طورکه بالاتر اشاره شد، آر جی bt21  از یک خانواده بسیار دوست داشتنی آلپاکا می‌آید که متشکل از RA پدر دوست داشتنی، خواهر به نام‌ RK و مادر آرجی استاد آشپزی است. با این حال، رازی وجود دارد که حتی آرجی هنوز از آن اطلاعی ندارد. آرجی یک هویت جایگزین به نام DJ دارد. وقتی آرجی کثیف می شود، او ظاهر می‌شود.
 

شخصیت آرجی

1. آر جی bt21 به راحتی سرد اش می شود و اغلب می لرزد. 
 
2. او دارای بدن پشمی و کرکی است که باید هر روز از آنها مراقیت و تمیز کند. 
 
3. آرجی به عنوان یک طراح لباس با استعداد است. او می تواند از خز تراشیده اش برای درست کردن لباس های شیک و گرم استفاده کند.
 
4.آرجی رانندگی بلد است.
 
5. از زمانی که RJ ماچوپیچو، سیاره‌اش، را ترک کرد، بیشتر وقت خود را صرف کاوش در شهر برای یافتن غذاهای جدید می کند، چراکه تصمیم RJ برای سال 2019 خوردن غذاهای خوشمزه تر بود. اما به نظر می رسد که او واقعاً باهوش نیست. با این همه دانش جدید، آر جی bt21 می تواند خودش غذا بپزد! با این حال او در آشپزی استعداد دارد و غذا های خیلی خوب یدرست می‌کند.
 
6. چیزهای مورد علاقه RJ شامل اسکیت، نان‌هایی است که او در چهار لقمه می خورد. آر جی bt21 به خصوص از طرفداران برند Churrostar است. 
 
7. جین، آرجی را خیلی دوست دارد، حتی در کنسرت‌هایش برای رقصیدن از آرجی استفاده کرده بود. همچنین هنگام اجرای برنامه با دیگر اعضا BTS، جین گاهی اوقات عشق خود به آرجی را نشان می‌دهد. 
 
 
8. سایر اعضای BTS گاهی اوقات از شخصیت‌هایBT21  خود استفاده می کنند، از جمله جونگ کوک که یک کیف آرایشی با تم کوکی در یک ویدیو  استفاده کرده بود. آر ام در پس‌زمینه پخش زنده، یک حیوان عروسکی وان غول‌پیکر داشت. 
 
9. جین در مصاحبه ای با بیلبورد گفت: من چیزهای قدیمی را ترجیح می دهم." وقتی فناوری‌های جدید یا محصولات جدید عرضه می‌شوند، ابتدا از آنها دور می‌شوم.»
 
10. RJ چندین بار در درام ها و نمایش های کره ای ظاهر شده است، او توسط افراد مشهور دیگر در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است و وسایل آر جی نیز در فروشگاه‌ها عرضه و به فروش رفته است.
 
11. آر جی  مطمئناً دارای جذابیت هایی است که می تواند نه تنها قلب آرمی، بلکه قلب مردم در سراسر جهان را نیز آب کند، درست مانند پدرش جین! این شخصیت به حدی پر طرفدار و محبوب است که مانند بلیط کنسرت بر سر خرید اش، دعواست!
 
12. کارکنان شرکت بیگ هیت نیز از آرجی استفاده می‌کنند و به او علاقه دارند. 
 
13. سایز واقعی آر جی ، 40 کیلوگرم است و اندازه کفش‌های او 30 کیلوگرم می‌باشد.

 

درآمد bt21

در حالی که ارزش خالص واقعی BT21 ناشناخته است، Net Worth Spot تخمین می زند که BT21 دارای ارزش خالص محاسبه شده 17.83 میلیون دلار می‌باشد. با این وجود، برخی تخمین زده اند که BT21 واقعاً بسیار بیشتر از این ارزش دارد. وقتی منابع سود فراتر از اینستاگرام را در نظر بگیریم، به احتمال زیاد BT21 بیش از 28 میلیون دلار ارزش دارد.
 

شما هم یک طراح هستید؟

با ثبت نام در بادروز میتونید طرح های خودتون رو روی محصولات ما سوار کنید و بفروشید. پروسه ثبت نام خیلی ساده هست و در چند ثانیه تموم میشه!

ثبت نام حساب کاربری
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری