خرید آنلاین تیشرت

 چاپ تی شرت یکی از پر مخاطب ترین محصولات چاپی ارائه شده توسط بادروز است که با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک های حال حاضر انجام می شود.

تی شرت های بادروز از چه جنسی هستن؟

 ما در بادروز با حساسیتی که در تولید محصولاتمان داریم بعد ازتست چندین نمونه پارچه، پارچه‌ای را انتخاب کرده‌ایم که از نخ پنبه بافته شده است و علاوه بر استقامت بالا، بسیار سبک و راحت است ، این جنس پارچه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی با هر پوستی سازگار بوده و به عنوان یک تی شرت عالی با قیمت و طرح بی نظیر همراه شما خواهد بود!

تن خور تی شرت ها به چه صورت هست ؟

 تن خور تی شرت های بادروز طوری انتخاب شده که حالت آزاد داشته باشه تا علاوه بر راحتی و نرمی، جذب نباشه و حس خوبی به شما بده !

تنوع رنگ تی شرت ها در بادروز

 در حال حاظر 4رنگ سفید،مشکی،ملانژ(طوسی) وقرمز قابل خرید هستندورنگ های دیگر به زودی اضافه می شوند و این بستگی به در خواست شما دارد و هر رنگی که درخواست کننده بیشتری داشته باشد زودتر اضافه خواهد شد.

تی شرت های مردانه و زنانه چه تفاوتی دارند؟

 دوخت و جنس تی شرت های مردانه و تی شرت های زنانه هیچ تفاوتی با هم ندارند اما در آینده شاهد لباس هایی خواهیم بود که  مخصوص آقایان و خانم ها طراحی می شود و چون تاکید محصولات بادروز روی طرح های ارائه شده هست و به درخواست شما موکاپ تی شرت زنانه هم در سایت اضافه شد تا شما پیش نمایشی از این تی شرت ها برای خانم های محترم داشته باشید و هنرمندان به انتخاب خودشان و براساس طرح ، تشخیص می دهند که مناسب تی شرت مردانه و یا زنانه است.

تی شرت مردانه
- جنس پارچه نخ پنبه با کیفیت و درجه یک
- چاپ با برچسب حرارتی و بسیار مقاوم در مقابل شستشو
- تن خور تی شرت ها آزاد و راحت هست
- برای ماندگاری بیشتر با آب ولرم و شامپو شستشو شود و با فشار دست آبگیری نشود نمایش تمام محصولات تی شرت مردانه (صفحه جدید)
تی شرت زنانه
- جنس پارچه نخ پنبه با کیفیت و درجه یک
- چاپ با برچسب حرارتی و بسیار مقاوم در مقابل شستشو
- تن خور تی شرت ها آزاد و راحت هست
- برای ماندگاری بیشتر با آب ولرم و شامپو شستشو شود و با فشار دست آبگیری نشود نمایش تمام محصولات تی شرت زنانه (صفحه جدید)

با چه تکنیکی تی شرت ها چاپ میشود؟

 از اونجایی که تمام تی شرت های بادروز بر اساس سفارشات شما و کاملا اختصاصی تولید می شوند به روش چاپی مدرن، سریع، بادوام و کم هزینه نیاز داره، به همین دلیل ما از روش چاپ ترنسفر یا حرارتی استفاده می کنیم تا تی شرت های بادروز با بهترین کیفیت موجود در بازار تقدیم شما بشه؛ در این روش طرح بر روی برچسب های حرارتی با ضخامت خیلی کم ( به دلیل کمتر ملموس بودن روی لباس) که حالت کشسان دارند چاپ شده و بر روی لباس قرار می گیرد.

رنگ های استفاده شده در سیستم چاپ بادروز کاملا دوستدار سلامت شماست و در برابر شستشو بسیار مقاوم است.

انواع روش های چاپ مستقیم تی شرت چیست؟

  • چاپ سیلک : یکی از قدیمی ترین روش های چاپ در دنیاست که همچنان پابرجاست، با این روش ابتدا از طرح یک شابلون تهیه می شود، برای هر رنگ نیاز به یک شابلون مجزاست، رنگ ها جداگانه بر روی تیشرت چاپ می شود و طرح نهایی به وجود می‌آید. برای چاپ در تیراژهای بالا بسیار مرقوم به صرفه است.
  • چاپ سابلیمیشن : یکی ازبهترین روش ها برای چاپ تی شرت هست اما با محدودیت بزرگی روبروست،اول اینکه با این روش تنها می شود روی تیشرت هایی با رنگ روشن چاپ کرد و چاپ روی تیشرت مشکی انجام نمی شود و دوم اینکه جنس تی شرت ها باید طوری باشد که رنگ سابلیمیشن روی آن منتقل شود و پارچه های نخی این امکان را ندارند و بیشتر تیشرت هایی که با این روش چاپ می شوند درصد بالایی پلاستیک دارند که مورد پسند نیست.
  • چاپ مستقیم : با این پرینترها می توان مستقیم  روی تی شرت چاپ کرد و هیچ محدودیتی برای چاپ طرح نداریم،اما با این روش به صورت مستقیم روی تیشرت های آماده چاپ می کند و می توان با این روش طرح های خاص و پیچیده ای را روی تیشرت پیاده سازی کرد اما قیمت بالای دستگاه ها و قیمت تمام شده در ازای هر چاپ روی تیشرت باعث می شود قیمت یک تیشرت چاپ شده به این روش خیلی بالا برود و مقرون به صرفه نباشد.

برای شستشوی تی شرت ها باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  •  تی شرت ها قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند.
  • برای دوام بیشتر از مواد شوینده معمولی استفاده شود.
  • از سفید کننده ها به هیچ عنوان استفاده نشود.
  • هنگام شستشو تی شرت را پشت و رو کنید و حداکثر با آب گرم ۴۰ درجه سانتیگراد شستشو شود.
  • بعد از شستشو فشرده و چلانده نشود

چگونه بادروز آرشیوی نا محدود از تمام طرح ها است؟

 پلتفرم بادروزبا ایجاد فضایی برای هنرمندان این قابلیت را دارد که هر طراح یک گالری مخصوص خودش را داشته باشد و با اضافه شدن هنرمندان از سراسر ایران ما شاهد طرح های بی نظیری برای تمام سلیقه ها خواهیم بود و به همین دلیل با مجموعه ای نا محدود از طرح های جدید روبرو خواهیم شد که حاصل تلاش هننرمندان عزیز ما می باشد.

چگونه تصویر دلخواه خودم را روی تیشرت چاپ کنم؟

 یکی دیگر از تفاوت های برجسته بادروز چاپ تیشرت با طرح دلخواه است و شما علاوه بر طرح های داخل سایت می توانید تی شرت با طرح دلخواه خودتان را از بادروز بخواهید و برای این کار درخواست و طرح خودتان را به شماره 09354554005 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید و ما در سریعترین زمان تی شرت را آماده و ارسال خواهیم کرد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • شهرام کیانی در تاریخ ۲۵ تير، ۱۴۰۰ گفته:
    کیفیت چاپ تیشرت ها عالی بود ممنون
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲۵ تير، ۱۴۰۰ در پاسخ شهرام کیانی گفته:
    سلام شهرام
    خیلی خوشحالم که از خریدت راضی بودی
  • فهیمه وطن دوست در تاریخ ۲۸ خرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    ارسال تهران چند روزه هست؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲۸ خرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ فهیمه وطن دوست گفته:
    سلام فهمیه
    هیچ کدوم از محصولات بادروز از قبل آماده نیست و چاپ و اماده سازی اون ها خدود ۷ تا ۱۰ روز طول میکشه و ارسالش هم ۲-۳ روزی زمان میبره
  • mwhran norouzi در تاریخ ۴ خرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    Agha ma ke razi budim dametoon garm
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۴ خرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ mwhran norouzi گفته:
    سلام مهران
    خیلی خوشحالم که از خریدت راضی بودی
  • امیر محمد حسینی در تاریخ ۱۸ ارديبهشت، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام تیشرت ها رو عمده هم میفروشین؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۸ ارديبهشت، ۱۴۰۰ در پاسخ امیر محمد حسینی گفته:
    سلام امیرمحمد
    لطفا با دفتر تماس بگیر تا راهنمایی کنن بچه ها
  • مهران دادخواه تهرانی در تاریخ ۶ ارديبهشت، ۱۴۰۰ گفته:
    بسیار عالی
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری