نگاهی به زندگی رهبر گروه بی تی اس، RM

بی تی اس نام گروه مشهور کره‌ جنوبی است که از هفت پسر جذاب تشکیل شده است. این گروه تحت مدیریت شرکت بیت هیت هستند و در سال 2013 بر پایه موسیقی هیپ هاپ شروع به کار کردند. این گروه با پرداختن به مسائل مربوط به شکاف نسلی، سلامت روان، تحصیلات و مادی گرایی، از رپ و هیپ هاپ به عنوان رسانه برای ابراز نارضایتی خود از جامعه و ارتباط با جوانان در سراسر جهان استفاده کرد. این دیدگاه هنری در نام آنها BTS منعکس شد که مخفف عبارت کره ای "Bangtan Sonyeondan" است. هر کدام از اعضای این گروه به تنهایی دارای استعدادهای منحصر به فردی هستند. آر ام نام یکی اعضای همین گروه است که رهبر گروه نیز می‌باشد. در ادامه این مطلب بیوگرافی آر ام bts را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. 

دوران کودکی

 کیم نام جون سال 1994 در ایلسان گو، کره جنوبی متولد شد. او همراه با خواهر کوچکترش کیم گئونگ مین در سئول بزرگ شد. او جزو رتبه های برتر آزمون سراسری مدارس بود و ضریب هوشی فوق العاده بالایی داشت. کیم زبان محلی و ژاپنی خود را در مدرسه آموخت. علاوه بر این، او با تماشای فیلم friends زبان انگلیسی را یاد گرفت و همچنین تحصیل در نیوزیلند باعث یادگیری زبان انگلیسی شد.

با توجه به عملکرد تحصیلی موفق کیم، والدین اش از او انتظار داشتند که شغل کارمندی داشته باشد. اما او از همان دوران کودکی عشق خوانندگی و رپر شدن را در سر داشت. او والدین اش را متقاعد کرد تا اجازه دهند یک رپر شود. کیم نام جون قبلاً اشعاری می‌نوشت که در دوران مدرسه بسیار محبوب بودند. رپ به او کمک کرد تا بر استرس و فشار مدرسه غلبه کند و اشعار آهنگ «No More Dreams» از روزهایی الهام گرفته شده بود که تا آخر شب برای امتحانات‌اش درس می‌خواند.

 

خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

کیم نام جون چطور به رپ علاقه مند شد؟

در سن 11 سالگی، آر ام پس از شنیدن آهنگ "Fly" از Epik High در کلاس پنجم به موسیقی هیپ هاپ علاقه مند شد. او متوجه شد که این آهنگ به او آرامش داده است و به همین دلیل تصمیم گرفت بیشتر به این ژانر نگاه کند. پس از معرفی امینم، خواننده رپ آمریکایی، توسط معلم مدرسه اش، کیم به غزلیات علاقه مند شد و اشعاری را که از آن حس خوب پیدا می‌کرد، چاپ کرد و آنها را با دوستان اش به اشتراک گذاشت. او در سال 2007 وقتی که یک دانش آموز سال اول راهنمایی بود، شروع به خواندن در محافل آماتوری هیپ هاپ محلی کرد.

کیم نام جون چگونه معروف شد؟

کیم نام جون موسیقی را با نام هنری «رانچ راندا» آغاز کرد. در سال 2008، او برای مدت کوتاهی با گروه «زیکو» که در آن زمان یکی از ستاره‌های نوظهور جامعه هیپ هاپ کره جنوبی بود، همکاری داشت و آواز می‌خواند. همچنین مدتی عضو یک گروه هیپ هاپ کره ای به نام "Daenamhyup" بود.

بعداً در سال 2013، او به گروه محبوب کی پاپ bts پیوست و در میان طرفدارانش به " هیولای رپ"  معروف شد. به جز بی تی اس او با گروه‌های رپ دیگری نیز همکاری‌های موفقی داشته است.

دفتر یادداشت BTS RM
دفتر یادداشت BTS RM
طراحی شده توسط : zizyart
۱۳۶,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

هیولا رپ یا آر ام؟

کیم نام جون نام هنری " هیولا رپ" را در زمانی که کارآموز بود انتخاب کرد. اگرچه معمولاً به اشتباه فکر می‌کنند که این نام به این معنی است که او مثل یک هیولا رپ می‌خواند، اما در واقع از اشعار آهنگی که او با الهام از آهنگ رپ نابغه San E نوشته است، گرفته شده است. اشعار حاوی بخشی بود که در آن سان ای اعلام کرد که باید او را "هیولا رپ" نامید، چراکه به وقفه رپ می‌خواند.

او در نوامبر 2017 نام هنری خود را به آر ام تغییر داد، زیرا به این نتیجه رسید که "رپ هیولا" دیگر نماینده شخصیت او یا موسیقی ای که او خلق می کند نیست! او در مصاحبه‌ای می‌گوید : نام می‌تواند نماد بسیاری از چیزها باشد. می‌تواند طیف های بیشتری برای آن داشته باشد.

کوسن  BTS MONO
کوسن BTS MONO A
طراحی شده توسط : bts_mk.ir
۳۲۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
شاسی  RM bts
شاسی RM bts
طراحی شده توسط : v1da _art
۹۱,۸۷۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

روابط عاطفی آر ام bts

آر ام bts در حال حاضر با هیچ دختری در رابطه نیست. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که نمی‌تواند به دلیل برنامه‌های شلوغ و فشرده‌اش زمانی را برای دختری بگذارد و اگر دوست دختر داشته باشد، باید همیشه از او عذرخواهی کند.

 

استایل کیم نام جون

کیم نام جون استایلی مرتب و جذاب دارد. او به سراغ خطوط ساده، قطعات بزرگ و چاپ‌های قبیله‌ای می‌رود. همچنین اکسسوری‌های همچون کلاه، جواهرات، کفش، کیف و عینک از آیتم‌های مورد علاقه اوست. از جمله امضای استایل او می‌توان به چاپ‌های ظریف، یک کلاه زیبا یا یک گردن‌بند اشاره کرد.
آر ام bts به مونوکروم رنگ مشکی و سفید علاقه دارد. همان طور که می‌دانید استفاده از تکنیک مونوکروم باعث بلندتر دیده شدن اندام می‌شود. رنگ‌های مورد علاقه او بنفش، مشکی و صورتی است.
 

استایل پاییزی آر ام bts

استایل‌های پاییزی این پسر کره‌ای همیشه مورد توجه طرفداران‌اش قرار گرفته است. او استایلی مینمیال دارد که در عین ظرافت و زیبایی گاهی اوقات به آن طرح نیز اضافه می‌کند. از جمله لباس‌های پاییزی او می‌توان به کت بلند و کتونی نایک اشاره کرد. موهای کیم نامجون ظاهری کوتاه و مرتب دارد. او رنگ موهایش را دائماً تغییر می‌دهد. رنگ قهوه‌ای موهایش کنار چهره‌اش بسیا زیبا و دلنشین است.

 

پولاروید bts rm 1
پولاروید bts rm 1
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

دارایی آر ام bts

از آوریل 2022، دارایی خالص  آر ام bts 2 میلیون دلار است. او عمدتاً از طریق پروژه های مختلف فیلمبرداری و چندین سرمایه گذاری تجاری دیگر کسب درآمد می‌کند.

 

روتختی یک نفره BTS RM 3
روتختی یک نفره BTS RM 3
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۹۱,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

حقایقی در مورد آر ام bts :

کیم نامجون بلندترین عضو بین هم گروهی‌های خودش است : یکی از قابل توجه ترین جزئیات در مورد قد او است. او دارای 181 سانتی متر قد است. بسیاری از اعضای BTS در گذشته مانند جیمین و تهیونگ در مورد اینکه می خواهند چند اینچ از قد رهبر گروه خود را بدزدند صحبت کرده اند.

او دارای ضریب هوشی 148 می‌باشد : آر ام bts در چندین چالش نمایش تلویزیونی شرکت کرده است که در آنها دیده می شود که مسائل پیچیده ریاضی را به راحتی حل می کند.

کیم توانست در سازمان ملل سخنرانی کند : موسیقی BTS به دلیل پیام قوی خود در مورد دوست داشتن خود و پذیرش جنبه های مختلف شخصیت شما شناخته شده است. او به عنوان سخنگوی گروه در مقر سازمان ملل نیویورک سخنرانی کرد.

آر ام bts  سخنگوی گروه است : همانطور که قبلاً ذکر شد، RM تنها عضو BTS است که به زبان انگلیسی مسلط است. پس از اینکه BTS در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد و گروه شروع به تور و اجرای بین المللی کرد، آر ام bts در مرز بود و به تمام سوالات پاسخ می داد.

جونگ کوک در یکی از مصاحبه‌هایش گفت : من از استایل و سبک کیم نام جون در رپ‌هایم الهام می‌گیرم.

آر ام bts عاشق کتاب خواندن است : آر ام در چندین مصاحبه از عشق خود به کتاب خواندن صحبت کرده است. علاوه بر این، بسیاری از ویدیوهای اجرای bts نیز همین موضوع را مستند کرده اند.

آر ام bts حامی همجنس گرایان : نام جون در طول سخنرانی خود در سازمان ملل گفت: «می‌خواهم صدای شما را بشنوم. من می خواهم عقیده شما را بشنوم. مهم نیست اهل کجا هستید، رنگ پوست، هویت جنسی، فقط برای خودتان صحبت کنید. اسمت را پیدا کن و صدایت را پیدا کن.»

 

شما هم یک طراح هستید؟

با ثبت نام در بادروز میتونید طرح های خودتون رو روی محصولات ما سوار کنید و بفروشید. پروسه ثبت نام خیلی ساده هست و در چند ثانیه تموم میشه!

ثبت نام حساب کاربری
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری