به چه کسانی آرمی می گویند و چگونه می توان عضو طرفداران BTS شد؟

ارتش آرمی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فن‌ها در جهان شناخته می‌شود. معنی ARMY در قلب طرفداران BTS و BTS جایگاه ویژه ای دارد. ممکن است وارد شدن به هواداران آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت نباشد. در ادامه به طور کامل در مورد ارتش آرمی، چگونگی عضویت، نماد و رازهای آن صحبت خواهیم کرد.

ارتش آرمی چیست؟

نام "BTS" در ابتدا پسران ضد گلوله ترجمه شده بود و معنای مخفف آن به "فراتر از صحنه" تغییر کرده است، زیرا آنها می خواستند از تصویر اصلی که در ذهن مردم نشان داده بودند، حرکت کنند و به افق های وسیع تری بسط پیدا کنند.

"ARMY" یا "A.R.M.Y." نامی است که به طرفداران BTS داده شده است. این نام مخفف "نماینده شایان ستایش M.C. برای جوانان" است. فندوم به طور رسمی در 9 جولای 2013 تأسیس شد که روز ارتش نامیده می شود. این اتفاق حدود یک ماه پس از شروع رسمی BTS در 12 ژوئن 2013 رخ داد.

هر سال، روز ارتش آرمی توسط طرفداران BTS در سراسر جهان جشن گرفته می شود.

از آنجایی که آرمی ها روز به روز بیشتر می شوند، شنوندگان BTS ممکن است در مورد نحوه معرفی رسمی خود به طرفداران گیج شوند.

اگر ساده تر صحبت کنیم، برای پیوستن به ارتش آرمی bts نیاز به شرایط خاصی نسیت. هر کسی می تواند تا زمانی که از BTS لذت می برد، خود را عضو ARMY بداند، صرف نظر از اینکه کدام آلبوم را خریداری کرده یا چه ویدیویی را تماشا کرده باشد.

با این حال، یک باشگاه رسمی طرفداران وجود دارد که می‌توانید برای دریافت کالاها و تخفیف‌های اضافی BTS در آن عضو شوید. این عضویت ARMY نامیده می شود که قبلاً در کافه Daum آنها موجود بود. این سرویس اکنون توسط Weverse، یک پلتفرم تحت شرکت HYBE، شرکت مادر BTS، اداره می شود.

خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

نقاط قوت و ضعف نام ارتش آرمی

دلیل  اینجاست که با توجه به تصاویر و صدای BTS که به شدت بر نمادهای مبارزه و نبرد تکیه می کنند، به خصوص در زمان اولین حضور آنها، منطقی است که مخفف فندم آنها در همان حوزه معنایی قرار گیرد. ARMY قطعاً یک شناسه قوی برای طرفداران است و حس تعلق آنها به هواداران را تقویت می کند.

 با این حال، این نام نقاط ضعف خود را نیز دارد. اصطلاح ARMY و تصاویر مربوط به ارتش توسط رسانه ها استفاده شده است تا هواداران را در یک نور منفی به تصویر بکشند  و می گویند که طرفداران BTS مانند نیروهای بی فکری هستند که بدون هیچ اشاره ای به تفکر انتقادی پشت سر علاقه مندان خود جمع می شوند.

 

دفتر یادداشت BTS ARMY
دفتر یادداشت BTS ARMY
طراحی شده توسط : ✨FluFeather✨
۱۴۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نحوه درخواست عضویت ارتش آرمی

عضویت اصلی ارتش آرمی در Weverse حدود 22 دلار در دسترس است، در حالی که بسته کالای عضویت ARMY حدود 150 دلار هزینه دارد. هر دو بسته عضویت دارای چندین امتیاز هستند، از جمله رزرو بلیط و قرعه کشی، محتوای اولیه BTS و فرصت شرکت در رویدادهای خاص. عضویت در جعبه کالا به شما این امکان می‌دهد تا جعبه‌های کالای منحصربه‌فردی را خریداری کنید که در غیر این صورت برای دیگران در دسترس نیستند.

این خدمات را می توان در پلتفرم Weverse که میزبان هنرمندان و کلوپ های طرفداران هنرمندان دیگر نیز هست، استفاده کرد. این شامل TXT، Seventeen، CL، iKon، Purple Kiss، Lil Huddy، و Dreamcatcher است، اما محدود به آن نمی شود.

شما پس از خرید عضویت می‌توانید آن را سالانه تمدید کنید.

روتختی چاپی یک نفره bts
روتختی چاپی یک نفره bts
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۸۶,۱۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نماد ارتش آرمی قلب بنفش

قلب بنفش معمولاً برای نشان دادن عشق، حمایت، پیوندهای نزدیک و تحسین برای چیزهایی که تا حدی با رنگ بنفش ارتباط دارند، استفاده می شود.

این رنگ را کیم تهیونگ برای طرفداران گروه انتخاب کرد و در این باره گفت : "آیا می دانید بنفش یعنی چه؟ این آخرین رنگ رنگین کمان است. به این معنی است که برای مدت طولانی به شما اعتماد خواهم کرد و دوست خواهم داشت. من فقط آن را درست کردم. کاش می توانستم شما را برای مدت طولانی می بینم، درست مثل معنی بنفش. ما همیشه به شما اعتماد خواهیم کرد و با شما بالاتر می رویم. نیازی نیست همیشه به ما کمک کنید. شما فقط می توانید دستان ما را بگیرید و دنبال مان کنید."

طرفداران پیام V را تحت تأثیر قرار دادند و بسیاری از او تمجید کردند که چگونه او توانسته است چنین پیام شیوایی را فقط با یک رنگ ارائه کند. مهمتر از همه، او این کار را کرد تا نشان دهد که عشق زیادی به ارتش آرمی ، یعنی طرفداران BTS دارد.

پک استیکر  bts purple you
پک استیکر bts purple you
طراحی شده توسط : zizyart
۱۱۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی چاپی یک نفره bts LY
روتختی چاپی یک نفره bts LY
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۸۵,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

از آن زمان، آرمی ها علاقه خود را به بی تی اس با قلب بنفش ابراز می کنند. پسران گروه نیز  در پست های رسانه های اجتماعی خود برای نشان دادن عشق خود به طرفداران شان از نماد قلب بنفش استفاده می کنند.آنها اغلب از قلب های بنفش برای پایان دادن به توییت های خود استفاده می کنند و اگر فقط هشتگ BTS را در توییتر و اینستاگرام بررسی کنید، معمولاً یک قلب بنفش در انتهای پست ها ظاهر می شود.

علاوه بر این، طرفداران معمولاً می شنوند که اعضا در سخنرانی پایانی خود در کنسرت ها و همچنین هنگام سخنرانی های نمایش جوایز خود می گویند "من تو را بنفش می کنم". هر زمان که گفته می شود، ARMYs می دانند که این روش گروه برای نشان دادن تشکر خود از طرفداران برای حمایت از آنها است.

 

از بین همه اعضا، V بیشتر از همه آن را می گوید و به احتمال زیاد به این دلیل است که او کسی است که این عبارت را ایجاد کرده است.

علاوه بر این، مشارکت BTS با Starbucks و FILA همگی در سایه های بنفش است و به تأثیر این شکلک بر گروه و آرمی اشاره دارد.

پولاروید(فتوکارت)
- بعضی چیزها قدیمی نمیشه، جذابتر میشه، مثل پولاروید
- چاپ روی کاغذ نیمه مات عکاسی
- سایز عکس ها 10x7.5 سانت
- اتاق، محل کار و حتی یخچالت با پولاروید میتونه جذابترین جای دنیا بشه
- پولارویدهایی با طرح های هنرمندان سراسر ایران نمایش تمام محصولات پولاروید(فتوکارت) (صفحه جدید)

رازهایی از گروه بی تی اس برای طرفداران ارتش آرمی

بی تی اس یکی از دو گروهی بود که توانست نیم میلیون نسخه از یک آلبوم را در ایالات متحده بفروشد. بر اساس گزارش سالانه نیلسن موزیک، تنها دو آلبوم در سال 2020 حداقل 500000 فروش داشتند و آن‌ها عبارت‌اند از Taylor Swift's Folklore و BTS's Map of the Soul

bts به معنای واقعی کلمه یک گنج ملی است. آنها به عنوان یک برند بسیار ارزشمند هستند. آنها آنقدر تأثیرگذار هستند که نمایندگان مؤسسه تحقیقاتی هیوندای به خبرگزاری فرانسه گفتند که حدود 3.6 میلیارد دلار برای اقتصاد کره جنوبی درآمد زایی کرده اند.

این موسسه همچنین اعتراف کرد که سالانه حدود 800000 بازدید کننده بخاطر حضور این گروه به کره جنوبی سفر می کنند. این بیش از 70 درصد از گردشگران سالانه این کشور است.

ارتش آرمی مخفف عبارت Adorable Representative M.C می باشد.

 طرفداران BTS عاشق هشتگ هستند. خوب همه ما اینطور نیستیم؟ بله، اما این ارتش آرمی برای رسانه های اجتماعی طراحی شده است. هشتگ ها در اکثر پست ها استفاده می شوند. #bts و #btsarmy

ارتش آرمی می‌تواند سهمی از گروه bts را خریداری کنند. چراکه شرکت بیگ هیت عمومی شد.

هر یک از اعضای BTS در ماه آگوست 68385 سهم از مدیر عامل و تهیه کننده Big Hit، Bang Si-hyuk، به دست آوردند که با اولین نمایش Big Hit در 28 سپتامبر، 7.9 میلیون دلار در جیب خود گذاشت.

BTS در سال 2020 هفت رکورد جهانی گینس ثبت کرد و تعدادی از رکوردهای جهانی گینس را در یک سال شکست.

بیشتر هفته ها در 50 جدول شماره 1 بیلبورد اجتماعی قرار گرفتند.

کوسن  bts 2
کوسن bts 2
طراحی شده توسط : zizyart
۳۲۲,۴۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شما هم یک طراح هستید؟

با ثبت نام در بادروز میتونید طرح های خودتون رو روی محصولات ما سوار کنید و بفروشید. پروسه ثبت نام خیلی ساده هست و در چند ثانیه تموم میشه!

ثبت نام حساب کاربری
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • admin amin
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری