همه چیز در مورد ستاره محبوب گروه بی تی اس، جونگ کوک bts!

کمتر کسی است در جهان که کی پاپ و گروه بی تی اس را نشناسد. این گروه از 7 پسر کره‌ای تشکیل شده که محبوبیت‌شان سراسر جهان را پر کرده است. آهنگ‌ها، سبک زندگی، نوع پوشش و استایل‌شان مورد توجه جوانان امروزی قرار گرفته است. یکی از محبوب‌ترین افراد این گروه جونگ کوک است که در ادامه با رازهای جذاب این هنرمند دوست داشتنی آشنا خواهیم شد.

 

کودکی جونگ کوک

جونگ کوک در سال 1997 در بوسان کره جنوبی متولد شد. نام اصلی جونگ کوک، جئون جئونگ گوک است. آرزوی دوران کودکی او این بود که یک بازیکن بدمینتون باشد، اما بعداً با دیدن اجرای جی دراگون در تلویزیون علاقه مند به خوانندگی می‌شود.

جونگ کوک در مدرسه راهنمایی باک یانگ و مدرسه هنرهای نمایشی سئول تحصیل می‌کند و به دلیل اولین حضورش در صنعت موسیقی، دبیرستان را یک سال دیرتر از همسالان اش شروع می‌کند. با این حال، او از هر دو مدرسه با موفقیت فارغ التحصیل می‌شود.

جونگ کوک با پدر، مادر و خواهر و برادر بزرگترش جونگ هیون زندگی می کند. پدر او کارمند اداره مالیات بوده و مادرش پرستار یکی از بیمارستان های شهر بوسان است.

 

خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

از ناکامی تا موفقیت

جونگ کوک زمانی که 13 ساله بود برای تست در برنامه استعدادیابی " سوپر استار k3 " شرکت می‌کند و به دلیل اینکه هیچ احساسی در حرکات رقص‌اش وجود ندارد، رد می‌شود. اما این ناکامی شروعی برای یک موفقیت بزرگ برای جونگ کوک بود. چراکه پس از آن، او 8 پیشنهاد از سازمان‌های منحصر به فرد دریافت می‌کند و او تماس شرکت بیت هیت را قبول می‌کند. بعد از آن برای آموزش رقص به یک آکادمی معروف در لس آنجلس فرستاده می‌شود و عضوی از گروه محبوب کره‌ای BTS می‌ شود.

 

جونگ کوک چگونه معروف شد ؟

جونگ کوک اولین کار خود را در سال 2013 به عنوان عضوی از گروه محبوب BTS به نام No More” Dream منتشر کرد. همچنین او سه آهنگ از جمله تک آهنگ های موفق "Begin" در آلبومWing  را برای گروه bts خوانده است. پس از آن آهنگ‌هایی مانند" Euphoria" و " Love Yourself" اجرا کرده است. در واقع" Euphoria" و" My Time" از جونگ کوک در رتبه 84 ام بین 100 بیلبورد برتر ایالات متحده قرار گرفته است.

همچنین جونگ کوک bts، با هنرمندان و رهبران سیاسی کره همکاری داشته و آهنگ One Dream One Korea را می‌خواند؛ مضمون این آهنگ مربوط به اتحاد بین دو کشور کره شمالی و کره جنوبی است.

 

پولوراید bts jungkook2
پولوراید bts jungkook2
طراحی شده توسط : zizyart
۱۸,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

آهنگ bigin جونگ کوک 2016

جونگ کوک در برنامه پیش نمایش آلبوم خود از آن سال توضیح داد که آهنگ  "Begin" درباره سفر او برای ترک زادگاه اش بوسان برای پیوستن به BTS در سئول است. به عنوان یک نوجوان 15 ساله که تلاش می‌کند آینده خود را رقم بزند، اشعار این آهنگ منعکس کننده احساس شک و تردیدی است که جونگ کوک زمانی تجربه کرده بود. او در آهنگ "شروع" می خواند : "وقتی 15 ساله بودم، هیچ چیز نداشتم. دنیا خیلی بزرگ بود و من کوچک".

اگر چه او زمانی احساس تنهایی می‌کرد، اما وقتی با پسران گروه بی تی اس آشنا شد، همه چیز تغییر می‌کند و آنها به او کمک کردند تا از خود و توانمندی‌هایش مطمئن شود. او در آهنگ می خواند : "دوستت دارم برادرم، من چند برادر دارم. من احساسات خود را کشف کرده ام"

 

آهنگ Euphoria جونگ کوک 2018

جونگ کوک در آهنگ Euphoria درباره ریسک کردن می‌خواند. "محیط اطراف من هر روز شفاف تر می شود. من صدای اقیانوس دور را می شنوم در سراسر رویا، در افق، به جایی می روم که واضح تر می شود."

احتمالاً آرمی برای این آهنگ الهام بخش جونگ کوک بوده است، چراکه آرمی به او کمک کرد تا به تمام رویاهایش برسد.

جونگ کوک bts در مصاحبه ای با رولینگ استون در  2021  گفت : " ضبط این آهنگ آسان نبود. من به طور خاص "Euphoria" را در میان بسیاری از آهنگ های BTS دوست دارم؛ زیرا صدایی بین یک پسر بسیار جوان و یک مرد بسیار بالغ دارد. من آن احساسات را در ضبط تجربه کردم و با این فکر که صدای اصلی خود را از دست داده ام و واقعاً نمی دانستم چگونه بخوانم، وارد آن شدم. و فکر می‌کنم آن  حسی که تجربه کردم به خوبی در ضبط قابل تشخیص است."

 

آهنگ my time جونگ کوک 2020

جونگ کوک bts آهنگ «زمان من» را به همراه آرمی و سایر نویسندگان که به آهنگسازی او کمک کردند، با ابراز ناباوری از بزرگسالی می‌خواند. او زندگی خود را با یک فیلم مقایسه می کند و اعتراف می کند که گاهی اوقات احساس می کند زندگی برای او خیلی سریع پیش می رود.

 

روتختی یک نفره JUNGKOOK BTS 4
روتختی یک نفره JUNGKOOK BTS 4
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۹۱,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

تحلیل استایل جونگ کوک bts

گروه موسیقی bts  علاوه بر محبوبیت صدا آنقدر در زمینه مد تاثیر گذار هستند که با پوشیدن لباس هر برند، به سرعت آن لباس توسط طرفداران‌شان مورد استقبال قرار می‌گیرد. استایل جونگ کوک بیشتر از دیگر اعضای گروه بی تی اس، تیتر خبرها می‌شود.

جونگ کوک bts  علاقه زیادی به رنگ مشکی دارد و زمانی که مونوکروم مشکی می‌پوشد، حس گوتیک را به مخاطبان اش القا می‌کند.

استایل او ترکیبی از استایل هنری و کژوال است. این ستاره محبوب در موقعیت‌‌های کژوال، پیراهن سایز بزرگ، شلوار گشاد، هودی اورسایز و کلاه می‌پوشد. کوله پشتی مشکی بزرگ و چکمه‌های جنگی درشت نیز جزوی از استایل او محسوب می‌شود. او به پوشیدن لباس سنتی کره‌ای علاقه دارد و با پوشیدن آن خوش تیپ‌تر می‌شود. همین طور در اجرا و یا برخی از استایل‌هایش از کت و شلوار مشکی به همراه زنجیر نقره‌ای و گشواره استفاده می‌کند.

پالت رنگی جونگ کوک خنثی است. رنگ‌هایی که او می‌پوشد عبارتند از : مشکی، سفید، آبی، سبز

 

هودی مردانه BTS.01
هودی مردانه BTS.01
طراحی شده توسط : johnny_WeWill
۶۹۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

استایل مو جونگ کوک

مو‌های جونگ کوک bts  یکی از آن آیتم‌هایی است که زیبایی چهره‌اش را چند برابر می‌کند. او دائماً با موهایش بازی می‌کند و هر بار با یک اندازه و رنگ ظاهر می‌شود. او چه با موهای صاف و چتری  در رنگ‌های درخشان چه موهای بلند و مشکی ظاهری زیبا دارد. رنگ موی جونگ کوک را اغلب در سایه‌های بنفش، ارغوانی، آبی دیده ایم.

 

گریه‌ جونگ کوک bts بر روی صحنه اجرا

جونگ کوک وقتی در سن 15 سالگی به سئول سفر می‌کند، خیلی احساس تنهایی می‌کرد. یک بار وقتی که از طرفدارانش تشکر می کرد، روی صحنه گریه کرد. جونگ کوک از نشان دادن احساساتش نمی ترسد. او در مورد احساسات خود صحبت نمی کند بلکه آنها را در عمل نشان می دهد.

 

دارایی جونگ کوک bts

جئون در حال حاضر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های گروه موسیقی کی پاپ شناخته می‌شود و نام او یکی از پرجست‌وجوترین پاپ بت در گوگل و یوتیوب است. هر چیزی که او تایید می کند به سرعت فروخته می شود و به همین دلیل به او لقب "پادشاه فروخته شده" داده اند.

شکی در این نیست که این ستاره محبوب کره‌ای درآمد بسیار بالایی دارد. به گفته منابع، دارایی خالص جونگ کوک  btsحدود 30 میلیون دلار است. با این سن کم، اگر چنین درآمد هنگفتی داشته باشد، حتی نمی توان حدس زد که قرار است در آینده نزدیک چقدر جمع آوری کند. او علاوه بر خوانندگی در برنامه های تلویزیونی مختلف نیز حضور دارد که درآمد خوبی نیز برای او به همراه دارد.

 

پولاروید jungkook bts 12
پولاروید jungkook bts 12
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  JUNGKOOK BTS 3
کوسن JUNGKOOK BTS 3
طراحی شده توسط : zizyart
۳۲۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

همسر ایده آل از نظر جونگ کوک bts

 او در مورد همسر ایده‌آل خود گفته است، دوست دارد با فردی ازدواج کند که خواننده باشد و از نظر ظاهری کمی از خودش کوتاه تر باشد و آشپزی را به خوبی بلد باشد.

همچنین گفته است در دوران دبیرستان عاشق یک دختر مغرور شده بود که اکنون از اینکه رابطه آنها شکل نگرفت، بسیار خوشحال است.

 

شما هم یک طراح هستید؟

با ثبت نام در بادروز میتونید طرح های خودتون رو روی محصولات ما سوار کنید و بفروشید. پروسه ثبت نام خیلی ساده هست و در چند ثانیه تموم میشه!

ثبت نام حساب کاربری
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری