خرید لوازم بی تی اس

بی تی اس (BTS) قطعا پرطرفدارترین گروه موسیقی KPOP است. طرفداران آن ها در سراسر جهان روزانه پیگیر اخبار گروه، حاشیه ها و موزیک ویدیوهای آن ها هستند و خود را “بی تی اس آرمی” میخوانند. این محبوبیت زیاد باعث شده تا بازار لوازم و محصولات با طرح بی تی اس داغ‌تر از گذشته باشد و روزانه هزاران محصول از اکسسوری گرفته تا پوشاک در سراسر جهان به فروش برسد. در کشورمان عزیزمان هم سایت‌ها و فروشگاه های بسیاری این محصولات را ارائه میدهند ما نیز در بادروز به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فروش اکسسوری کشور ادعا میکنیم در این کار پیشرو هستیم زیرا محصولات ما همگی توسط طراحان طراحی میشوند و همین موضوع باعث آپدیت موضوعات تمام محصولات میشود. در این بلاگ سعی داریم تا برخی از محصولاتی که میتوانید از سایت تهیه کنید برای شما لیست کنیم.

توجه داشته باشید همیشه میتوانید با ورود به موضوع BTS در سایت آخرین محصولات را ببینید و با دست باز انتخاب کنید.

معرفی کوتاه گروه بی تی اس (BTS)

اعضای گروه بی تی اس در سال ۲۰۱۰ کارآموزی خود را در کمپانی BIG HIT شروع کردند و در ابتدا با نام Bulletproof Boy Scouts یا همان مخفف BTS فعالیت میکردند. بعد ها با گسترش فعالیت گروه آن ها اعلام کردند که از این پس با نام  (Beyond The Scence) فعالیت خواهند کرد. اعضای این گروه در حال حاضر جین، شوگا، جی-هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ کوک هستند.


بی تی اس و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

طبق رسم همیشگی جام جهانی، فیفا در روز افتتاحیه بازی های جام جهانی یکی از محبوب‌ترین خواننده ها و گروه های موسیقی آن سال را برای اجرا در روز افتتاحیه بازی ها دعوت و انتخاب میکند، به گزارش دیلی فوتبال فیفا بطور رسمی اعلام کرد که گروه محبوب بی تی اس برای اجرا در روز افتتاحیه بازی ها جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شده است.

پس بی تی اس در سال ۲۰۲۲ فرصتی منحصر به فرد را داشت که در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حضور داشته باشند. این برنامه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی و فرهنگی در جهان بود که برای اولین بار در خاورمیانه و جهان عرب برگزار شد. بی تی اس به عنوان نماینده‌ای از کره جنوبی و آسیا، در این مراسم شرکت کردند.
جونگ کوک، عضو جوان‌ترین گروه، نقش مهمی در این مراسم داشت. او با خواننده قطری فهد الکبیسی، سرود رسمی جام جهانی را اجرا کرد. این آهنگ یک پیام امیدواری و همبستگی برای تمام مردم جهان داشت و با استقبال گرم مخاطبان روبرو شد. جونگ کوک اولین کره‌ای شد که در مراسم افتتاحیه جام جهانی خواند.

 

BTS5

بی تی اس همچنین در آلبوم رسمی جام جهانی شرکت کردند و یکی از آهنگ‌های آن را خواندند. این آهنگ به نام «بهار» بود که یک قطعه شاد و پرانرژی بود و بیانگر شروع یک فصل جدید و زیبا بود. بی تی اس با این آهنگ می‌خواستند به مردم جهان پیامی از امید، شادی و زندگی بدهند.
بی تی اس با حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، نشان دادند که چقدر مهم و محبوب هستند. آن‌ها توانستند با موسیقی خود، پلی از همدلی و دوستی بین فرهنگ‌های مختلف بسازند. بی تی اس با حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، یک رویای بزرگ را برای خود و طرفدارانشان به واقعیت تبدیل کردند.

 

پوستر سیلک طرح BTS - بی تی اس - کد : 028
پوستر سیلک طرح BTS - بی تی اس - کد : 028
طراحی شده توسط : مایا گالری
۸۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره طرح BTS - بی تی اس - کد : 022
روتختی یک نفره طرح BTS - بی تی اس - کد : 022
طراحی شده توسط : مایا گالری
۲,۱۹۳,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

بی تی اس در سال ۲۰۲۳: سربازی و فعالیت‌های سولو

بی تی اس یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی در جهان است که با آهنگ‌هایی که درباره مسائل اجتماعی، عشق، خودباوری و آرزوها می‌خوانند، میلیون‌ها طرفدار دارند. این گروه در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که می‌خواهند یک مدتی از فعالیت‌های گروهی کناره گیری میکنند و به پروژه‌های شخصی خود بپردازند. این تصمیم به دلیل این بود که برخی از اعضای گروه باید به خدمت سربازی بروند و برخی دیگر می‌خواستند توانایی‌های هنری خود را به عنوان خواننده‌های سولو نشان دهند.

سربازی اعضای بی تی اس

در کره جنوبی، هر مرد سالم باید تا سن ۳۰ سال به خدمت سربازی برود و برای ۱۸ تا ۲۱ ماه در ارتش بماند. بی تی اس نیز از این قانون مستثنی نیستند و هر یک از اعضای گروه باید به نوبت خود به سربازی رفته و برگردند. این امر باعث می‌شود که گروه برای چند سالی از هم جدا شود و فعالیت‌های گروهی را متوقف کند.
اولین عضوی که به سربازی رفت، جین بود که در دسامبر ۲۰۲۲، بعد از تولد ۳۰ سالگی‌اش، به ارتش پیوست. جی‌هوپ نیز در آوریل ۲۰۲۳ به دنبال جین رفت و در ماه سپتامبر همان سال، نوبت شوگا رسید. سه عضو دیگر گروه، یعنی آر ام، جیمین و وی نیز در دسامبر ۲۰۲۳ به سربازی رفتند. فقط جونگ کوک مانده بود که در ماه ژانویه ۲۰۲۴ به ارتش پیوست. با این ترتیب، انتظار می‌رود که تمام اعضای بی تی اس تا میانه سال ۲۰۲۵ از خدمت سربازی برگردند و دوبارهفعالیت گروهی خودشان را از سر بگیرند.

فعالیت‌های سولو اعضای بی تی اس

در طول دوران سربازی برخی از اعضا، بقیه اعضای گروه فرصتی را پیدا کردند که به فعالیت‌های سولو خود بپردازند و آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های جدیدی را منتشر کنند. این فعالیت‌ها نشان دادند که هر یک از اعضای بی تی اس دارای سبک و شخصیت هنری مخصوص به خود هستند و می‌توانند به عنوان خواننده‌های سولو نیز موفق باشند.

 

تابلو کنواس (بوم) طرح BTS - بی تی اس - کد : 018
تابلو کنواس (بوم) طرح BTS - بی تی اس - کد : 018
طراحی شده توسط : مایا گالری
۲۲۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  طرح BTS - بی تی اس - کد : 012
کوسن طرح BTS - بی تی اس - کد : 012
طراحی شده توسط : مایا گالری
۳۴۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

شخصیت ها BT21 چیستند؟

داستان از آنجا شروع شد که در سپتامبر ۲۰۱۷ اعضای گروه در یکی از فروشگاه های دوستان LINE شروع به طراحی کاراکترهایی بر اساس شخصیت خودشان کردند و در ادامه طراحان همان نقاشی ها را بال و پر دادند و شخصیت های bt21 خلق شدند که در واقع هر کدام از آن ها بیانگر یکی از کاراکترهای گروه BTS هستند. در مجموع هشت شخصیت وجود دارد به نام های: تاتا Tata، مانگ Mang، چیمی Chimmy، آرجی RJ، کویا Koya، کوکی Cooky، شوکی Shooky و ون Van

خرید محصولات bt21

پک استیکر  bt21-8
پک استیکر bt21-8
طراحی شده توسط : Hinata
۱۱۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره MINI BT21
روتختی یک نفره MINI BT21
طراحی شده توسط : bts_mk.ir
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

آیا میتوان وسایل و محصولات BTS را آنلاین خریداری کرد؟

بله در بادروز شما میتوانید بعد از پیدا کردن محصول مورد نظر خود از هرکدام از طراحان سایت و پرداخت آنلاین، محصولات را درب منزل در هرکجای کشور که باشید دریافت کنید. با استفاده از لینک زیر میتوانید تمام محصولات با طرح بی تی اس را مشاهده کنید.

خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

خرید آنلاین پوشاک بی تی اس

پوشاک و در کل پوشیدنی های با طرح گروه بی تی اس بسیار در دنیا محبوب و پرطرفدار هستند. از مهمترین پوشاک بی تی اس میتوان به تیشرت، جوراب و هودی اشاره کرد. در سایت بادروز میتوانید برخی از آن ها را تهیه کنید که در ادامه برخی از محصولات را معرفی میکنیم.

تی شرت زنانه BTS;)
تی شرت زنانه BTS;)
طراحی شده توسط : ZARA.DREAMY
۴۶۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

تیشرت های بی تی اس

تیشرت های مردانه و زنانه در سایزهای مختلف توسط طراحان فراهم شده اند. میتوانید آن ها را بر طرح های مختلف از اسمال گرفته تا اورسایز در بادروز تهیه کنید. ما در بادروز با حساسیتی که در تولید محصولاتمان داریم بعد ازتست چندین نمونه پارچه، پارچه‌ای را انتخاب کرده‌ایم که از نخ پنبه بافته شده است و علاوه بر استقامت بالا، بسیار سبک و راحت است ، این جنس پارچه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی با هر پوستی سازگار بوده و به عنوان یک تی شرت عالی با قیمت و طرح بی نظیر همراه شما خواهد بود!

	تی شرت زنانه BTS ot7
تی شرت زنانه BTS ot7
طراحی شده توسط : zizyart
۴۲۱,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

محصولات بی تی اس با طراحی خاص

با توجه به همه گیر شدن گروه بی تی اس بین تمامی قشرهای جامعه و از آنجایی که نام این گروه بر سر زبان ها افتاده، بسیاری از فروشگاه ها شروع به تولید و توزیع محصولات زیادی با طرح و عکس اعضای بی تی اس کرده اند، این روند باعث شده تا طرح ها و مدل های در بازار تکراری و اشباح شود، خبر خوب ما برای شما عزیزان این است که شما در بادروز میتوانید طرح هایی از هنرمند یا گروه موسیقی، فیلم و سریال یا حتی بازیکن فوتبال مورد علاقه خودتان را در بادروز پیدا و خریداری کنید که خاص ترین هستند، چرا که توسط طراح های خلاق و خوش ذوق ایرانی طراحی شده اند و نظیر این محصولات در هیچ فروشگاهی پیدا نمیشود، یکی از طراح های خوش ذوق ما در بادروز که محصولات زیاد و در عین حال خاص و زیبایی را در گالری خود دارد مایاگالری است، که شما میتوانید از زیر وارد گالری بینظیر این طراح هنرمند بادروز بشوید و تمامی محصولات آن را ببینید.

خرید محصولات از مایا گالری

مایا گالری

عضویت در بادروز از ۲۲ مهر، ۱۴۰۲

بهشتِ عاشقانِ محصولات هیجان انگیز و خاص
برای اطلاع از آخرین اخبار گالری به پیج ما در اینستاگرام مراجعه نمایید.
maya_._gallery

استکیرهای بی تی اس و BT21

استیکرهای بی تی اس با سایزهای متفاوت برای استفاده های مختلف مانند پشت گوشی، لپتاپ و … توسط طراحان بادروز فراهم شده اند که میتوانید آن ها را آنلاین سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

گروه BTS
استیکر گروه BTS
طراحی شده توسط : محصولات چاپی فاطینا
۱۷,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
استیکر BTS lightstick
استیکر BTS lightstick
طراحی شده توسط : zizyart
۱۵,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

پوسترهای بی تی اس

پوسترهای بی تی اس با ابعاد مختلف توسط طراحان بادروز فراهم شده اند که میتوانید بنا به سلیقه خودتان یکی از طرح های بی تی اس یا bt21 را جهت خرید انتخاب کنید.

پوستر سیلک طرح  BTS - بی تی اس - کد : 004
پوستر سیلک طرح BTS - بی تی اس - کد : 004
طراحی شده توسط : مایا گالری
۵۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر bts 2
پوستر bts 2
طراحی شده توسط : zizyart
۷۴,۴۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

اکسسوری بی تی اس و bt21

رنج بزرگ اکسسوری های بادروز با طرح های مختلف طراحان فراهم شده است که میتوانید از سایت خرید کنید. تمام طرح های بادروز توسط طراحان مستقل هستند که با خرید هر محصول دستمزد طراح مستقیما به حسابش واریز میشود. در ادامه برخی از اکسسوری هایی که میتوانید از سایت با طرح بی تی اس خریداری کنید نام میبریم.

کیف خرید کتان BTS2
کیف خرید کتان BTS2
طراحی شده توسط : nafiseh.arts
۲۲۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
عطرجیبی BTS3
عطرجیبی BTS3
طراحی شده توسط : nafiseh.arts
۱۰۱,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

ماگ و لیوان بی تی اس

ماگ یکی از پرطرفدارترین محصولات سایت است. میتوانید یکی از ماگ های بی تی اس مد نظر خود را انتخاب کنید.

ماگ  bts logo  2
ماگ bts logo 2
طراحی شده توسط : zizyart
۱۸۹,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
ماگ  bts 45
ماگ bts 45
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۸۹,۳۷۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

لوازم التحریر بی تی اس

لوازم التحریر بی تی اس در حال حاضر در سراسر دنیا در حجم های بسیار زیادی تولید میشوند. در بادروز میتوانید آن ها را با بهترین کیفیت فراهم کنید. دفترهای بادروز دارای 80 برگ تحریر 80 گرم هستند یکرو خطدار ،یکرو سفید و در سایزB2 که مناسب برای هر استفاده ای است.جلد دفتر های فانتزی بادروز از گلاسه است و برای مقاومت و ماندگاری بیشتر بعد از چاپ، آن را روکش سلفون براق می پوشانیم،که در برابر لک و رطوبت مقاومت داشته باشد. صحافی دفتر یادداشت های فانتزی بادروز با فنر دوبل مشکی انجام می‌شود پشت و روی دفتر یادداشت ها یک طرح است و شما می توانید طرح های دلخواهتان را از سایت بادروز انتخاب کنید.

دفتر یادداشت suga
دفتر یادداشت suga
طراحی شده توسط : zizyart
۱۳۸,۴۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
دفتر یادداشت طرح BTS - بی تی اس - کد : 021
دفتر یادداشت طرح BTS - بی تی اس - کد : 021
طراحی شده توسط : مایا گالری
۱۴۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

ساعت دیواری بی تی اس

ساعت های دیواری بی تی اس که توسط طراحان بادروز طراحی شده اند از با کیفیت ترین های بازار هستند. ساعتهای بادروز به شکل دایره اند و قطر آنها ۳۰ سانتیمتر میباشد که تمام قطعات آن از مرغوب ترین جنس استفاده شده است طرح جذاب روی ساعت می تواند مثل یک قاب متفاوت در دکوراسیون تان خودنمایی کند. جنس بدنه ساعت دیواری های باد روز پلاستیک درجه یک است که موتوری آرام گرد و بدون صدا دارد و طرح ها روی یک صفحه pvc چاپ و درون ساعت قرار داده می‌شود. ساعت به معنی زمان است، همه ما با زمان سر و کار داریم و طبق زمانی که در اختیار داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم بنابراین دادن یک هدیه مثل ساعت بسیار می‌تواند جذاب و منحصر بفرد باشد.

ساعت دیواری  bt21 winter
ساعت دیواری bt21 winter
طراحی شده توسط : zizyart
۶۲۲,۸۷۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
ساعت دیواری  BTS 49
ساعت دیواری BTS 49
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

روتختی بی تی اس

روتختی های بی تی اس در بادروز با توجه بسیار به کیفیت و چاپ ساخته میشوند. سرویس روتختی تک نفره ۴ تیکه است که شامل لحاف، رو بالشتی، کوسن و ملحفه تشک کشدوزی شده است.لحاف روتختی یکرو چاپ روی پارچه هازان است و روی دیگر آن پارچه تترون نخی ضد حساسیت است که با پشم شیشه پر و دوخته می‌شود سایز لحاف ۲۲۰ × ۱۴۰ سانتیمتر روبالشتی ۵۰ ×۷۰ سانتیمتر و کوسن ۴۵× ۴۵ سانتیمتر است که سایز های استاندارد روتختی تک نفره می باشند.

روتختی چاپی یک نفره bts
روتختی چاپی یک نفره bts
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۸۶,۱۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره BTS  9
روتختی یک نفره BTS 9
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۸۷,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

کوسن بی تی اس

اگر نمیخواهید روتختی بی تی اس را خریداری کنید و فقط به کوسن و بالش با طرح بی تی اس نیاز دارید میتوانید از قیمت کوسن ها استفاده کنید. تقریبا تمام طرح ها در سایت ما روی کوسن نیز توسط طراحان ما اضافه شده اند. اگر فقط به روکش کوسن نیاز دارید میتوانید از قسمت خدمات ویژه استفاده کنید.

چاپ کوسن های بادروز با بهترین کیفیت و بهترین متریال ممکن است که باعث لطافت و راحتی کوسن در کنار طرح زیبای آن میشود.

کوسن  BTS LOVE YOURSELF
کوسن BTS LOVE YOURSELF
طراحی شده توسط : zizyart
۳۲۰,۴۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن   طرح BTS - بی تی اس - کد : 017
کوسن طرح BTS - بی تی اس - کد : 017
طراحی شده توسط : مایا گالری
۳۳۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • بهاره شیروانی در تاریخ ۱ دي، ۱۴۰۲ گفته:
    رفتن سربازی همشون:((((
  • atlasi raha در تاریخ ۲۲ آذر، ۱۴۰۰ گفته:
    پرچم آرمی ها بالاست، خفن ترینن
  • ارام احمدابادی در تاریخ ۳ مهر، ۱۴۰۰ گفته:
    وسایل کنسرت بلک پینک رو دارین؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۳ مهر، ۱۴۰۰ در پاسخ ارام احمدابادی گفته:
    سلام آرام کنسرت بلک پینک رو نمیدونم منظورت چیه اما قطعا توی سایت بگردی خیلی محصول از بلک پینک پیدا میکنی
  • زینب دیانت در تاریخ ۸ شهريور، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام از جیمین استیکر میخوام چجوری پیدا کنم
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۸ شهريور، ۱۴۰۰ در پاسخ زینب دیانت گفته:
    سلام از قسمت سرچ سایت استفاده کنید
  • maral nazemi در تاریخ ۷ شهريور، ۱۴۰۰ گفته:
    ممنون خیلی دنبالش گشتم
  • HunNeno HunNenoKX در تاریخ ۵ شهريور، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام لوگوی حرارتی رو میشه روی کیف بچسبونیم؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۵ شهريور، ۱۴۰۰ در پاسخ HunNeno HunNenoKX گفته:
    سلام
    بله میشه. راهنما رو میتونید ببینید
  • امیر برزویی در تاریخ ۲ شهريور، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام. محصولات رو با طرح سفارش خودمون هم چاپ میکنید؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲ شهريور، ۱۴۰۰ در پاسخ امیر برزویی گفته:
    سلام امیر
    از قسمت خدمات ویژه استفاده کن
  • kazhal shahi در تاریخ ۳۰ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    وای ممنون من خیلی دنبال استیکر لایت استیک
    گشتم
  • فاطمه محمودی در تاریخ ۲۴ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام ببخشید از بلک پینک هم محصول دارید؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲۴ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ فاطمه محمودی گفته:
    سلام فاطمه
    لطفا از سرچ سایت استفاده کنید تا به محصولات بلک پینک برسید
  • sara aghaie در تاریخ ۲۲ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    ببخشید ارسال تهران چقدر طول میکشه برای رو تختی؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲۲ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ sara aghaie گفته:
    سلام سارا
    چاپ و آماده‌سازی محصولات معمولا ۷ تا ۱۰ روز زمان میبره و ارسالش هم ۲-۳ روزی طول میکشه
  • بهاره بهنیا در تاریخ ۲۰ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام کیف هم دارین؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲۰ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ بهاره بهنیا گفته:
    سلام بهاره
    فعلا خیر در محصولات نیست. مطمئن شو که خبرنامه سایت رو فعال کردی تا اگر محصول جدیدی اضافه شد زودتر از همه در جریان باشی
  • غزاله رازقی در تاریخ ۱۹ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    من قبلا از استیکرها bt21 شما خریدم راضی بودم. ممنونم
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۹ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ غزاله رازقی گفته:
    سلام غزاله
    خیلی خوشحالم که از خریدت راضی بودی
  • ملینا نیکنام در تاریخ ۱۸ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام ببخشید تیشرت با عکس خودمون هم چاپ میکنید؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۸ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ ملینا نیکنام گفته:
    سلام ملینا
    بله از قسمت خدمات ویژه میتونی استفاده کنی
  • نارنج سیستم
    نارنج سیستم در تاریخ ۱۷ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    خیلی ممنون که زحم کشیدین. مجموعه مفیدی بود کارمونو ساده میکنه
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۷ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ نارنج سیستم گفته:
    خواهش میکنم امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه
  • پرسا جابری در تاریخ ۱۶ خرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام از ته هیونگ روتختی دارید؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۶ خرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ پرسا جابری گفته:
    سلام
    بله اگر یه سرچ در سایت بکنید تا وارد عنوان بی تی اس بشید حتما پیدا میکنید
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری