خرید محصولات پیکی بلایندرز

سریال تلویزیونی «پیکی بلایندرز» یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سریال های روز دنیا است که درمورد یک گروه گانگستری و حرفه ای ساخته شده . سریال پیکی بلایندرز دنیای تبهکاران شهر بیرمنگام انگلستان در سال های پس از جنگ جهانی اول  را به بی نقص ترین شکل ممکن به تصویر می کشد. قسمت اول این سریال از جایی شروع میشود که بعد از جنگ توماس شلبی با بازی بی نظیر کیلین مورفی فعالیت گنگستری خود را از سر میگیرد و با جاه طلبی تا تبدیل شدن به یک سیاستمدار نیز پیش میرود. در ادامه به معرفی کامل سریال پیکی بلایندرز و البته محصولات سریال پیکی بلایندرز موجود در فروشگاه بزرگ بادروز که توسط هنرمندان خلاق این مجموعه طراحی شده است می پردازیم، با ما همراه باشید.

ایده سناریوی سریال پیکی بلایندرز از کجا آمد؟

استیون نایت،‌ نویسنده سریال پیکی بلایندرز، که فیلمنامه های مشهور زیادی از جمله فیلم سینمایی «لاک (Locke)» که  در آن هم تام هاردی همکار و دوست قدیمی اش ایفای نقش میکند، نوشته است. چیزی که ما به خوبی از فیلمنامه های استیون نایت و سابقه درخشان وی در نوشتن سناریو هایی با ته مایه های جنایی درام به راحتی برداشت میکنیم این است که نایت استعداد فوق العاده و خاصی در رابطه با این ژانر ها دارد. اما نمی توانیم منکر این موضوع شویم که پیکی بلایندرز در رتبه اول تمام کار های این هنرمند قرار دارد او با نوشتن سناریو بسیار قوی پیکی بلایندرز حسابی خوش درخشید. نایت نویسنده سریال محبوب پیکی بلایندرز ادعا میکند او از نوادگان خانواده تبهکار پیکی بلایندرز بوده، با این تفاوت که نام واقعی آن ها شلدون بود و نایت ایده این فیلمنامه را از داستان هایی که پدرش در کودکی برای او تعریف میکرد گرفته و در واقع الهام بخش اصلی ایده سریال بوده است، او در یکی از مصاحبه های خود می‌گوید: « یکی از بزرگترین ایده های من برای نوشتن پیکی بلایندرز همان داستان هایی است که پدرم در کودکی مورد خانواده شلدون برایم تعریف میکرد.» البته این ادعای نایت به این معنی نیست که این سریال از روی واقعیت ساخته شده، در واقع داستان های پدر او یک جرقه ای در ذهن نایت برای نوشتن داستان پیکی بلایندرز بوده است. در واقع اگرچه بسیاری از شخصیت‌های سریال بر اساس شخصیت‌های تاریخی واقعی هستند، اما بیشتر افراد پیکی بلایندرز کاملاً تخیلی هستند و توسط نایت خلق شده‌اند.

تامی شلبی

تداوم حماسه شلبی‌ها: ساخت فیلم پیکی بلایندرز و انتظار برای اسپین‌آف‌های جدید

سریال محبوب پیکی بلایندرز در فصل ششم به پایان رسید، اما ظاهراً داستان برای تامی شلبی و اعضای گروهش همچنان ادامه دارد. استیون نایت، خالق مجموعه، قرار است داستان را با ساخت یک فیلم به اتمام برساند. او بعد از آخرین فصل کمی در سکوت فرو رفته بود اما حالا اعلام کرده که کار نگارش فیلم را تقریباً تمام کرده است. او توضیح می‌دهد که فرایند نوشتن برایش مانند رویاپردازی است، جایی که ایده‌ها به سراغش می‌آیند و خود نایت نیز گاهی از نتیجه کار خود شگفت‌زده می‌شود.
نایت امیدوار است که تولید فیلم در تابستان ۲۰۲۴ شروع شود. درباره بودجه فیلم، او اشاره می‌کند که فیلم‌ها به واسطه بودجه بیشتر، امکان بازتاب واقعی‌تر ایده‌ها را دارند تا حدی که حتی شاید بتوانند با فیلم‌های اکشن هالیوودی مانند جیمز باند رقابت کنند.
تا به این لحظه، تایید شده است که کیلیان مورفی و پاول اندرسن در نقش‌های تامی و آرتور شلبی باز خواهند گشت. اگرچه جزئیات بیشتری از فیلم اعلام نشده، نایت اعلام کرده که دو مجموعه اسپین‌آف‌ دیگر نیز در دست نوشتن است که یکی از آنها در بوستون و در دهه‌های میانی قرن بیستم روایت می‌شود و دیگری بر روی شخصیت پالی، مادر خاندان جنایی شلبی، تمرکز خواهد داشت.
به نظر می‌رسد که با گسترش دنیای پیکی بلایندرز، طرفداران می‌توانند برای سال‌های آتی منتظر ماجراهای بیشتری از این خاندان جنایی باشند.

روتختی یک نفره TOMMY SHELBY
روتختی یک نفره TOMMY SHELBY
طراحی شده توسط : EynKaaf Design
۲,۱۰۳,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

تامی شلبی سرکرده پیکی بلایندرز، گنگستری جاه طلب

بیرمنگهام، انگستان، 1919. خانواده تبهکار شلبی که با نام پیکی بلایندرز شناخته می شوند(که این اسم به دلیل تیغ های دوخته شده در زیر کلاه هایشان نامگذاری شده بود) در تلاشند نامی برای خود به عنوان بزرگترین تبهکار به جای بگذراند، گنگسترانی که کسی توان مقابله با آنها را نداشت. اسماً رئیس خانواده بزرگترین برادر یعنی آرتور شلبی است، اما تصمیم گیرنده نهایی و مغز این گروه برادر دوم، توماس شلبی می باشد که تمامی اختیارات پیکی بلایندرز به دست آن است. مغز پشت عملیات، تامی شلبی سعی دارد با استفاده از قانونی جلوه دادن کار های غیر قانونی پیکی بلایندرز موفقیت خانواده خود را تضمین و از آنها محافظت کند.
توماس مایکل شلبی با بازی فوق العاده کیلیان مورفی یک شخصیت خیالی و قهرمان اصلی این درام جنایی بریتانیایی است. تامی یک کهنه سرباز جنگ جهانی اول است که در نتیجه فشار روانی زیاد آن دوره از اختلال شدید استرس بعد از سانحه رنج می برد، چیزی که در طول سریال بسیاری خوب نشان داده میشود، اما این امر چیزی از کاریزماتیک بودن این شخصیت خشن و محبوب سریال کم نمی کند، چرا که تامی شلبی خیلی زود برای خود یک امپراتوری می‌سازد که فراتر از بیرمنگهام پیش میرود و خودش را از یک تبهکار به یک سیاستمدار قوی تبدیل میکند، اینکار را با کمک برادران و گروه قوی پیکی بلایندرز انجام میدهد.


 تامی شلبی سرکرده پیکی بلایندرز، گنگستری جاه طلب
 

استیکر Peaky blinders2
استیکر Peaky blinders2
طراحی شده توسط : EynKaaf Design
۱۷,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

یک خبر خوب برای طرفداران پیکی بلایندرز

یک خبر خوب برای تمامی شما، طرفداران پیکی بلایندرز که دنبال محصولاتی با طرح های مربوط به این سریال هستید، میتوانید بعد از پیدا کردن محصول مورد نظرتان در دنیای نامحدود بادروز پرداخت آنلاین داشته و محصولات خریداری شده خودتان را درب منزل در هر کجای کشور که باشید دریافت کنید.با استفاده از لینک زیر میتوانید تمام محصولات با طرح پیکی بلایندرز را مشاهده کنید.

خرید محصولات سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

یکی از عناوین فیلم و سریال

مجموعه تلوزیونی پیکی بلایندرز داستان یک گروه خانوادگی خلافکار در شهر بیرمنگام انگلستان را روایت میکند که توسط تامی شلبی کنترل میشود. این سریال با بازی تحسین برانگیز کیلیان مورفی بسیار مورد توجه بینندگان سراسر جهان قرار گرفته است.

خرید تیشرت پیکی بلایندرز

تیشرت های مردانه و زنانه در سایز های مختلف در فروشگاه اینترنتی بادروز موجود هستند، شما میتوانید تیشرت مورد نظرتان را با سایز انتخابی تان با طرح دلخواه از اسمال تا اورسایز و در بادروز تهیه کنید! با توجه به این موضوع که ما در بادروز به دنبال جلب رضایتمندی مشتری های هنردوست خودمان هستیم از بهترین متریال ها و مواد اولیه برای تولید محصولاتمان استفاده می کنیم، برای تولید تیشرت های بادروز بعد از چندین نمونه تست پارچه های موجود در بازار، پارچه ای رو انتخاب کردیم که صد در صد نخ پنبه بافته شده است و علاوه بر اینکه استقامت بالایی دارد بسیار سبک و راحت است، این جنس پارچه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی با هر نوع پوستی سازگار بوده و به عنوان یک تی شرت عالی با چاپ فوق‌العاده طرح بی نظیرش همراه شما خواهد بود!

تی شرت مردانه Peaky blinders1
تی شرت مردانه Peaky blinders1
طراحی شده توسط : EynKaaf Design
۴۳۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
تی شرت مردانه پیکی بلایندرز :)
تی شرت مردانه پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۴۲۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

انواع استیکرهای پیکی بلایندرز

شما طرفداران سریال پیکی بلایندرز میتوانید با استفاده از  استیکر های چسبی و ضد آب  موجود در فروشگاه بادروز که توسط هنرمندان خلاق این مجموعه طراحی شده اند هر چیزی که فکرش را میکنید شخصی سازی کنید، از گوشی موبایل گرفته تا شیشه ماشین و کلاه موتورسواری! این استیکر ها به صورت استیکر تک و استیکر پک در بادروز به مشتری های خوش ذوق ارائه میشود.

استیکر طرح پیکی بلایندرز - کد : 002
استیکر طرح پیکی بلایندرز - کد : 002
طراحی شده توسط : مایا گالری
۱۷,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
استیکر پیکی بلایندرز :)
استیکر پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۱۵,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

اکسسوری پیکی بلایندرز

اکسسوری های دنیای بادروز با تنوعی بی نظیر در هر نوع طرح و مدلی که شما دنبالش هستید در سایت بادروز موجود می باشند، این اکسسوری ها شامل ماگ، عطر، کیف خرید کتان، فندک، باندانا، دفترچه یادداشت و پچ حرارتی می باشد. در ادامه چند مورد از اکسسوری های طرح سریال پیکی بلایندرز را  معرفی میکنیم.

پچ حرارتی پیکی بلایندرز

پچ حرارتی پیکی بلایندرز یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده جذاب دنیای بادروز است که از آن  میتوانید به عنوان برچسب بر روی انواع و اقسام چیزها مانند لباس، پارچه، کیف، کفش و... استفاده کنید، ما در  فروشگاه بادروز از بهترین جوهر و دستگاه چاپ برای تولید این محصول و البته تمامی محصولات خود استفاده میکنیم چرا که پچ حرارتی باید دارای مقاومت زیادی باشد، برای مثال سطحی که پچ‌ حرارتی بر آن چسبانده شده در ارتباط با آب و هنگام شستشو نباید از بین برود و یا کنده شود. پس با خیال راحت پچ حرارتی با طرح دلخواه خودتان را از فروشگاه بادروز بصورت آنلاین خریداری و درب منزلتان تحویل بگیرید.

پچ حرارتی  طرح پیکی بلایندرز - کد : 001
پچ حرارتی طرح پیکی بلایندرز - کد : 001
طراحی شده توسط : مایا گالری
۲۰,۶۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پچ حرارتی  پیکی بلایندرز
پچ حرارتی پیکی بلایندرز
طراحی شده توسط : الهه زیگورات
۲۰,۶۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

ماگ تامی شلبی

اگر شما دنبال هدیه ای خاص برای یک طرفدار سریال پیکی بلایندرز هستید پیشنهاد ما به شما خرید یک اکسسوری ساده و در عین حال زیبا با طرح تامی شلبی که محبوب ترین شخصیت این سریال است می باشد، ماگ طرح تامی شلبی یکی از طرح های بسیار زیبای دنیای بادروز است که با بهترین متریال ها ساخته شده و طرح روی ماگ توسط طراحان خوش ذوق فروشگاه بادروز طراحی شده. در لینک زیر یکی طرح های محبوب ماگ تامی شلبی قرار داده شده.

 

ماگ  پیکی بلایندرز :)
ماگ پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۱۹۳,۱۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

دفتر یادداشت پیکی بلایندرز

دفتر یادداشت های ما در بادروز دارای 80 برگ هستند که بسیار با کیفیت و هر برگ آن یک طرف خط دار و طرف دیگر آن سفید است. این دفترها در سایز B2 که برای هر استفاده ای مناسب است در بادروز تولید می شوند. جلد دفتر یادداشت بادروز با هر طرحی که شما می خواهید ضد آب و مقاوم ساخته می شوند تا با بهترین کیفیت تا در اختیار شما قرار بگیرد. یک نمونه از دفتر یادداشت های پیکی بلایندرز را در لینک زیر میتوانید مشاهده کنید.

دفتر یادداشت پیکی بلایندرز :)
دفتر یادداشت پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۱۳۶,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
دفتر یادداشت طرح پیکی بلایندرز - کد : 003
دفتر یادداشت طرح پیکی بلایندرز - کد : 003
طراحی شده توسط : مایا گالری
۱۴۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

کیف خرید کتان پیکی بلایندرز

کیف خرید کتان بادروز مناسب برای خرید و پیاده روی که بهترین جایگزین برای بگ های پلاستیکی است.  شما عزیزان دوست دار محیط زیست میتوانید این محصول را با طرح پیکی بایندرز از فروشگاه بادروز خریداری کنید.

کیف خرید کتان پیکی بلایندرز :)
کیف خرید کتان پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۲۲۲,۴۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کیف خرید کتان Peaky blinders3
کیف خرید کتان Peaky blinders3
طراحی شده توسط : EynKaaf Design
۲۲۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

تابلوهای هنری با طرح پیکی بلایندرز

انواع تابلوهای هنری مانند شاسی و کنواس با طراحی خاص طراحان در بادروز موجود هستند که با ابعاد مختلف برای شما طرفداران پیکی بلایندرز فراهم شده اند که میتوانید یکی از طرح های مورد علاقه تان را جهت خرید انتخاب کنید.

تابلو کنواس پیکی بلایندرز :)
تابلو کنواس پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۱۹۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
شاسی  پیکی بلایندرز
شاسی پیکی بلایندرز
طراحی شده توسط : الهه زیگورات
۹۱,۸۷۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

دراپ بنر پیکی بلایندرز

دراپ بنرها می توانند بک گراند برای اتاق یا مراسم های خاص شما که تم خاصی مانند پیکی بلایندرز دارند باشند، شما می توانید خیلی راحت دراپ بنر پیکی بلایندرز را از سایت فروشگاه بادروز تهیه کنید.

دراپ بنر پیکی بلایندرز :)
دراپ بنر پیکی بلایندرز :)
طراحی شده توسط : Zhou gallery :)
۳۱۰,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
بک دراپ طرح پیکی بلایندرز - کد : 005
بک دراپ طرح پیکی بلایندرز - کد : 005
طراحی شده توسط : مایا گالری
۵۲۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

کوسن طرح تامی شلبی

در فروشگاه بادروز کوسن با طراحی های خاص موجود هستند، جنس پارچه این کوسن ها از مخمل درجه یک است و کوسن ها چاپ دو طرفه دارند، کیفیت چاپ روی کوسن فوق العاده با است و رنگ آن ثابت می باشد. شما عزیزان علاقمند به سریال پیکی بلایندرز می توانید کوسن با طرح تامی شلبی را از طریق لینک زیر خریداری کنید.

کوسن  پیکی بلایندرز
کوسن پیکی بلایندرز
طراحی شده توسط : الهه زیگورات
۳۲۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  طرح پیکی بلایندرز - کد : 004
کوسن طرح پیکی بلایندرز - کد : 004
طراحی شده توسط : مایا گالری
۳۳۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

روتختی پیکی بلایندرز

روتختی طرح های مختلف از پیکی بلایندرز با بهترین کیفیت دوخت، پارچه و چاپ در سایت فروشگاه بادروز موجود هستند که شما عزیزان می توانید طرح مورد نظرتان روی پارچه هازان یا مخمل به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

روتختی چاپی یک نفره پیکی بلایندرز3
روتختی چاپی یک نفره پیکی بلایندرز3
طراحی شده توسط : mrv
۲,۰۹۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • محمد احمدی در تاریخ ۲۴ دي، ۱۴۰۲ گفته:
    کاش یه کد تخفیفی بود کلی از محصولاتشو سفارس میدادم سلطان تامی شلبی
  • ehsan adibzadeh در تاریخ ۲۳ آذر، ۱۴۰۲ گفته:
    بهترین اتفاق سال 2024 از الان مشخص شد!!
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری