مین یونگی شوگا را بهتر بشناسید.
مین یونگی شوگا از اعضای خاص گروه بی تی اس است. این فرد جالب گروه، بعد از شهرت توانست خیلی زود محبوب شود. در واقع بعد از شهرت، ویژگی‌های اخلاقی خاص او موجب شد که طرفدارانش بخواهند او را بهتر بشناسند. شوگا به واسطه این شناختن بیشتر و همچنین استعداد جالبش توانست بسیار معروف شود. حالا اگر شما هم من جمله طرفداران این خواننده خاص هستید، پیشنهاد ما دنبال کردن این مطلب تا انتها است.
 

مین یونگی شوگا کیست؟

 

 
مین یونگی شوگا که هم اکنون از اعضا جذاب بی تی اس شمرده می‌شود، در گذشته‌ای نه چندان دور در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. اوضاع خانوادگی این رپر خاص موجب شده بود که او در سن زیر ۱۸ سالگی هم مجبور به کار شود. البته همین کار کردن پاره وقت مین یونگی باعث شد که او در کارش موفق‌تر شود. اما چرا؟ چون در ۱۷ سالگی در طی همین کارهای پاره وقت با یک رپر به اسم گلاس آشنا شد. این رپر از رپرهای زیرزمینی کره جنوبی به حساب می‌آمد و توانست تاثیر عجیبی بر روی شوگا بگذارد. 
 
البته شوگا قبل از اینکه با این رپر هم آشنا شود به شدت به خوانندگی علاقه داشت و به گفته خودش از ۱۳ سالگی خوانندگی را آغاز کرده بود. پس چون از سن پایین او خوانندگی را آغاز کرد، خانواده او خیلی زود متوجه علاقه‌اش به این حوزه شدند. پس بلافاصله بعد از فهمیدن علاقه او تصمیم گرفتند که او را از این عرصه دور کنند! اما شوگا آن‌ها را متقاعد کرد و گفت که می‌تواند در این حوزه هنری بسیار خوش بدرخشد. در نهایت شوگا توانست کاری کند که خانواده‌اش از طرفداران خیلی جدی او شوند!
 از نظر ظاهری شوگا از افراد ریز اندام محسوب می‌شود، اما به دلیل چهره خوبش، او هم اکنون به عنوان مدل هم علاوه بر خواننده کار می‌کند. وزن شوگا ۵۹ کیلوگرم و قدش ۱۷۴ سانتی متر است.
 

 

خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

مین یونگی شوگا و بی تی اس

مین یونگی شوگا متولد ۱۹۹۳ میلادی است. او در سال ۲۰۱۳  یعنی در حدود ۲۰ سالگی دقیقا مثل سایر هم گروهی‌های خود به گروه بی تی اس پیوست. پیوستن او به بی تی اس باعث شهرتش شد، اما نام هنری شوگا از قبل این دوران با او همراه بوده است. در دبیرستان مین یونگی مسئول شوتینگ گارد در بسکتبال  بوده و همین عامل موجب شده که نام شوگا از کلمه شوتینگ برای او بیاید. پس نام هنری او نشات گرفته از پست ورزشی او بوده و به همراهی با گروه بی تی اس ربطی ندارد.
البته شوگا نام دیگری هم به نام آگوست دی دارد. این نام هنری او برگرفته از زادگاهش دئگو هست. او این نام خود را تنها در زمان‌هایی که آهنگ مستقل می‌خواند به کار می‌برد. شوگا در گروه بی تی اس هم رپ می خواند و هم کار آهنگسازی را بر عهده می‌گیرد. او همراه با سایر اعضای گروه در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه حکم شایستگی فرهنگی شد.
 
پولاروید suga 26
پولاروید suga 26
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

سایر فعالیت‌های شغلی مین یونگی شوگا

شوگا در سال ۲۰۱۸ با آی یو خواننده محبوب کره‌ای یک همکاری جذاب انجام داد و همین باعث آشنایی بیشتر این دو خواننده با هم شد.  شوگا در سال ۲۰۱۷ میلادی  به عنوان یکی از محبوب ترین خواننده‌های کره جنوبی معرفی شد. او در این عنوان توانسته بود رتبه ۱۳ محبوبیت را در بین تمام هنرمندان کره جنوبی به دست آورد. حالا جالب است بدانید که مین یونگی شوگا در سال‌های بعد محبوب‌تر شد و توانست یک بار عنوان محبوب‌ترین هنرمند را در جایگاه هفتم و یک بار هم در جایگاه نهم به دست آورد. به عنوان یک طرفدار باید بدانید که شوگا شخصیتی رک دارد و او را به عنوان کسی که مرزها را می‌شکند، می‌شناسند.
 

مین یونگی شوگا و مشکلات مربوط به سلامتی

شوگا از زمانی که به گروه بی تی اس پیوست (۲۰۱۳) دچار مشکلات جسمانی فراوانی شد. ( این مشکلات او ربطی به فعالیت‌هایش در بی تی اس ندارد.) او از همان زمان ورود به گروه آپاندیسش مشکل پیدا کرد. هر چند شوگا در این بازه مورد جراحی قرار گرفت، اما باز هم در همین ناحیه دچار عفونت شد و مجبور شد که زمانی را صرف بیماری‌اش کند. پس در این دوران نتوانست فعالیت هنری خود را ادامه دهد و وقفه برایش ایجاد شد.
البته مشکلات جسمانی شوگا در سال ۲۰۱۳ تمام نشد و او مجبور شد که در سال ۲۰۱۶ نیز راهی بیمارستان شود. البته این بار آپاندیس او دچار مشکل نشده نبود، بلکه گوش‌های شوگا به شدت آسیب دیده بودند. این آسیب هم موجب شد که او مدتی از فعالیت های هنری دور بماند. در سال ۲۰۲۰ هم لابروم شانه سمت چپ شوگا آسیب دید و او باز هم در کارش وقفه ایجاد شد.
 
دفتر یادداشت BTS SUGA 3
دفتر یادداشت BTS SUGA 3
طراحی شده توسط : zizyart
۱۳۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
ساعت دیواری  suga x levi aot
ساعت دیواری suga x levi aot
طراحی شده توسط : zizyart
۶۲۵,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

آشنایی بیشتر با شخصیت مین یونگی شوگا

مین یونگی شوگا فرد خوش اخلاقی است. البته او با وجود خوش اخلاق بودنش از افراد درون گرا محسوب می‌شود. در یکی از صحبت‌هایی که با گروه بی تی اس داشتند، طرفداران او متوجه شدند که شوگا از نظر شخصیتی به جین شباهت دارد. این شباهت شخصیتی که طرفداران حدس زده بودند، درست بود و آن‌ها حتی در تست معروف شخصیت شناسی mbti هم مشابه هم شدند. بسیاری از طرفداران مین یونگی شوگا می‌گویند که او تحت تاثیر جین شخصیتش مانند او شده است.
 شوگا خیلی فعالیت زیادی انجام نمی‌دهد و در وقت بیکاری خود مشغول کار خاصی نمی‌شود. در واقع اصلا یکی از تفریحات او این است که هیچ کاری نکند! شوگا خیلی وقت‌ها از زیر کارها در می‌رود. 
شوگا از دین خاصی پیروی نمی‌کند، اما جالب است بدانید که او بسیار دعا می‌کند. در واقغ به گفته خودش دعا کردن را بسیار دوست دارد. یکی از ویژگی‌های خاص او هم که موجب شده شوگا فردی جالب باشد ویژگی دعا کردن او بدون داشتن هیچگونه دین خاصی است.
 

حقایق جالب درباره مین یونگی شوگا

  •  مین یونگی شوگا در خانه‌ای بسیار لوکس که در حدود ۳ میلیون دلار ارزش دارد، زندگی می کند.
  •  شوگا وقتی که نمی‌خوابد عصبی می‌شود. در واقع خواب او حتما باید تنظیم باشد.
  •  شوگا دوست دارد که در محل‌های آرام و ساکت ساعت‌ها بخوابد.
  • بازیگر مورد علاقه شوگا، اسکارلت جوهانسون است.
  •  غذایی که شوگا خیلی دوست دارد، گوشت خالی است!
 

جمع بندی

 

در این مطلب ما سعی کردیم که شما را مین یونگی شوگا به طور کامل آشنا کنیم. چرا که ما هم درباره اخلاق این فرد جذاب با شما صحبت کردیم و هم مطالبی در رابطه با خوانواده‌اش گفتیم. حالا اگر شما از کسانی هستید که به سایر اعضا گروه هم علاقه دارید، پیشنهاد ما دنبال کردن سایر مطالب ما است. در مطلب روزهای آینده ما در رابطه با سایر اعضا گروه هم به طور کامل حرف خواهیم زد. پس همراه ما باشید.
 

شما هم یک طراح هستید؟

با ثبت نام در بادروز میتونید طرح های خودتون رو روی محصولات ما سوار کنید و بفروشید. پروسه ثبت نام خیلی ساده هست و در چند ثانیه تموم میشه!

ثبت نام حساب کاربری
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد مین یونگی شوگا بی تی اس | SUGA BTS چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد مین یونگی شوگا بی تی اس | SUGA BTS را با دیگران به اشتراک بگذارید

  • هرگونه توهین یا جملات غیر محترمانه در نظرات ممنوع است
  • درخواست یا ارسال اطلاعات تماس مانند شماره موبایل، پیج شخصی و ... ممنوع است
  • هرگونه نظر سیاسی ممنوع است

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال پیام یا نظر باید عضو سایت باشید ورود به حساب یا ثبت نام