بادروز به عنوان یکی از بزرگترین سایتهای خرید اکسسوری و جامعه مجازی برای طراحان و علاقه مندان به هنر یک مکان مناسب برای پیدا کردن هدایای شماست. مهم نیست که به دنبال چه طرحی هستید چون طراحان ما تمامی سلیقه ها را پوشش میدهند و سعی میکنند تا با جذاب نگه داشتن فروشگاه خود فروش بیشتری داشته باشند. اگر هنوز نمیدانید که در بادروز میتوانید چه محصولاتی را پیدا کنید با ما باشید.

رو تختی چاپی

 استفاده از رو تختی یکی از مهم ترین المان های دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق خواب محسوب می شود،بنابراین یک رو تختی زیبا، خاص و خوش رنگ می تواند تاثیر گذاری بیشتری در فضای اتاق ایجاد نماید.

 با چاپ طرح دلخواه روی روتختی اتاقی زیبا و رویایی داشته باشید. چاپ روتختی یکی از خاص ترین کارهای دکوراسیون داخلی است که می تواند هدیه ویژه برای عزیزانتان باشد.روتختی های بادروز در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند که توسط هنرمندان خلاق بادروز طراحی و منحصر به فرد می باشند علاوه بر طرحهای بادروز شما می توانید عکس، تصویر، متن و... اختصاصی خود را روی روتختی های تک نفره و دو نفره سفارش دهید. جنس روتختی های چاپی بادروز از پارچه هازان درجه یک است که بسیار مقاوم و لطیف می باشد و با مدرن ترین دستگاه های چاپ سابلیمیشن انجام می شوند که قابل شستشو اند و رنگ و طرح آنها ثابت است و کمرنگ نمی شود.

روتختی چاپی تک نفره

 سرویس روتختی تک نفره ۴ تیکه است که شامل لحاف، رو بالشتی، کوسن و ملحفه تشک کشدوزی شده است.لحاف روتختی یکرو چاپ روی پارچه هازان است و روی دیگر آن پارچه تترون نخی ضد حساسیت است که با پشم شیشه پر و دوخته می‌شود سایز لحاف ۲۲۰ × ۱۴۰ سانتیمتر روبالشتی ۵۰ ×۷۰ سانتیمتر و کوسن ۴۵× ۴۵ سانتیمتر است که سایز های استاندارد روتختی تک نفره می باشند.

روتختی یک نفره
- 4 تیکه : لحاف،روبالشتی، کاورکوسن و ملحفه تشک کش دوزی شده
- لحاف یکرو چاپ و یکرو پارچه ضدحساسیت و پرشده
- ابعاد لحاف 140*220 سانتیمتر
- روباشتی سایز 50*70 و کاور کوسن سایز 45*45
- پارچه میکرو یا مخمل با رنگ ثابت و قابل شستشو
نمایش تمام محصولات روتختی یک نفره (صفحه جدید)

روتختی چاپی دونفره

 این سرویس روتختی ۶ تیکه است که شامل لحاف، دو روبالشتی، دو کوسن و ملحفه تشک کشدوزی شده است که سایز روبالشتی ها و کوسن ها در روتختی دو نفره و تک نفره یکی می باشد اما سایز لحاف سرویس دو نفره ۲۰۰ × ۲۲۰ سانتیمتر است ، جنس روتختی چاپی دونفره بادروز از هازان درجه یک است که طرح روی آن چاپ می شود و روی دیگر پارچه نخی تترون ضد حساسیت است.

روتختی دو نفره
-6 تیکه شامل:لحاف،2روبالشتی،2 کاور کوسن وروکش تشک کش دوزی شده
- لحاف یکرو چاپ و یکرو پارچه تترون نخی ضدحساسیت و پرشده
- ابعاد لحاف 200*220 سانتیمتر
- روبالشتی 50*70 و کوسن 45*45
- پارچه میکرو و رنگ ثابت و قابل شستشو با ضمانت نمایش تمام محصولات روتختی دو نفره (صفحه جدید)

پرده پانچ

 پرده یکی از المان های دکوراسیون داخلی جهت پوشش و زیبایی بخشیدن به محیط های مختلف می باشد که با چاپ طرح دلخواه روی پرده می توانید محیط خود را با سلیقه ی شخصی خودتان طراحی کنید.

 اصولاً یکی از زیبایی‌های قسمت پذیرایی منازل پرده هایی با رنگ و طرح مناسب با محیط منزل است که هنرمندان خلاق بادروز با قرار دادن طرح های جذاب و متنوع این امکان را به شما می دهند تا برای هر سلیقه و دکوراسیونی طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید و از نظر طرح ، رنگ و کیفیت نگران نباشید،چون پرده های بادروز با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و با تکنیک چاپ سابلیمیشن روی پارچه هایی از جنس هازان درجه یک که بسیار با کیفیت است چاپ می شوند، پرده های چاپی بادروز قابل شستشو اند و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.

 مدل پرده های چاپی بادروز پانچ است که با پانچ پلاستیکی سبک و بدون پوسیدگی و زنگ زدگی و با دوخت کامل ،آماده آویزان شدن برای شما ارسال میشود.

 پرده های پانچ بادروز شامل دو قواره با عرض ثابت ۱۴۵ سانتیمتر و ارتفاع متناسب با کاربرد شما در سه سایز ۲۰۰، ۲۵۰ و ۲۸۰ سانتیمتر تقسیم بندی شده است که در زمان انتخاب طرح و سایز دلخواهتان را می توانید سفارش دهید و اگر به سایز دیگری نیاز داشتید می توانید با تماس با ما سفارش خود را با سایز مناسب خودتان تحویل بگیرید.

پرده پانچ
- جنس پرده ها کتان هازان و مخمل تولید اختصاصی بادروز
- پرده ها طبق عکس شامل دو قواره و در دو ارتفاع هستند
- چاپ با بالاترین کیفیت و ماندگاری رنگ در شستشو
- عرض هرقواره پرده 145cm
- پرده ها با دوخت کامل و پانچ شده و آماده آویز ارسال می شود نمایش تمام محصولات پرده پانچ (صفحه جدید)

ساعت دیواری

 ما در سایت بادروز این امکان را فراهم آورده ایم تا بتوانید ساعت هایی با طرح های دلخواه و اختصاصی خود را داشته باشید.

 یکی از ضروری ترین وسایل که همه جا مورد استفاده قرار می گیرد بدون شک ساعت است شما می توانید متناسب با دکوراسیون اتاق طرح ساعت خود را انتخاب کنید و ساعتی منحصر بفرد را در دکوراسیون خود داشته باشید.

 ساعتهای بادروز به شکل دایره اند و قطر آنها ۳۰ سانتیمتر میباشد که تمام قطعات آن از مرغوب ترین جنس استفاده شده است طرح جذاب روی ساعت می تواند مثل یک قاب متفاوت در دکوراسیون تان خودنمایی کند. جنس بدنه ساعت دیواری های باد روز پلاستیک درجه یک است که موتوری آرام گرد و بدون صدا دارد و طرح ها روی یک صفحه pvc چاپ و درون ساعت قرار داده می‌شود. ساعت به معنی زمان است، همه ما با زمان سر و کار داریم و طبق زمانی که در اختیار داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم بنابراین دادن یک هدیه مثل ساعت بسیار می‌تواند جذاب و منحصر بفرد باشد.

ساعت دیواری
- موتور ساعت آرامگرد و بی صدا و با ضمانت
- در تمام قطعات ساعت دیواری از مرغوبتری جنس استفاده شده است
- قطر ساعت ها 30cm می باشد
- جنس صفحه ساعت دیواری از شیشه
- یه طرح جذاب روی ساعت میتونه مثل یه قاب متفاوت هم خودنمایی کنه نمایش تمام محصولات ساعت دیواری (صفحه جدید)

کوسن

 کوسن یکی از المان های محبوب در دکوراسیون می‌باشد که باعث زیبایی هر چه بیشتر تخت، مبل و کاناپه می‌شود . روکش کوسن های تولید شده در بادروز از جنس پارچه های مخملی درجه یک می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار لطیف و دل‌نواز می‌باشند و همچنین کاملا ضد حساسیت و به راحتی قابل شستشو هستند. چاپ کوسن های بادروز بسیار چشم نواز و از کیفیت، درخشندگی و ماندگاری بالایی برخوردار است.در مقابل شستشو کاملاً مقاوم بوده و به هیچ وجه دچار کدری خواهد شد. کوسن های تولید شده در مجموعه بادروز در سایز ۴۶ × ۴۶ و ۳۸ × ۳۸ ارائه می‌شود که سایزهای استاندارد این محصول هستند.

 کوسن با طرح های فانتزی و طرح های دلخواهتان را می توانید از سایت بادروز سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی فوق العاده برای شما ارسال شود. دو طرفه کوسن های بادروز چاپ شده هستند و هیچ فضای سفیدی در حاشیه کار وجود ندارد که این کار باعث زیبایی هر چه بیشتر کوسن شما خواهد شد. کوسن‌ها با آنکه فضای کوچکی را به خود اختصاص می‌دهند تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارند .شما میتوانید با انتخاب کوسن های شاد، طرح دار و رنگی، همرنگ با پرده ها، فرش ها یا قالی ها حال و هوای نشیمن را گرم و صمیمی کنید.

کوسن
- پارچه مخمل درجه یک ، نرم و لطیف
- دو طرف کوسن چاپ شده می باشد
- رنگ های چاپ ثابت و قابل شستشو
- کوسن همراه با بالشت پر شده ارسال می شود
- جهت سفارش کاور کوسن بدون بالشت لطفا تماس بگیرید
نمایش تمام محصولات کوسن (صفحه جدید)

کیف خرید کتان

 کیف خرید کتان از اکسسوری های منحصر بفرد بادروز است که بسیار سبک ،جادار و با کیفیت است که طرح ها یک طرف کیف چاپ می‌شود و جنس کیف ها، کتان که قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست است و جایگزین بسیار بصرفه و مناسبی برای نایلون می باشد کیف های خرید فانتزی در بادروز بدون آستر و جیب داخلی هستند چاپ روی کیف خرید کتان به صورت ترنسفر(چاپ حرارتی) انجام می‌شود که برای ماندگاری بیشتر, بهتر است با آب ولرم شستشو شود.

کیف خرید کتان (توت بگ)
- کیف خرید (توت بگ) جادار و سبک و بسیار با کیفیت
- یک طرف کیف چاپ دارد
- از جنس کتان و قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست
- برای ماندگاری بیشتر با آب ولرم شستشو شود
- بدون آستر و جیب داخلی نمایش تمام محصولات کیف خرید کتان (توت بگ) (صفحه جدید)

دفتر یادداشت

 دفترهای بادروز دارای 80 برگ تحریر 80 گرم هستند یکرو خطدار ،یکرو سفید و در سایزB2 که مناسب برای هر استفاده ای است.جلد دفتر های فانتزی بادروز از گلاسه است و برای مقاومت و ماندگاری بیشتر بعد از چاپ، آن را روکش سلفون براق می پوشانیم،که در برابر لک و رطوبت مقاومت داشته باشد. صحافی دفتر یادداشت های فانتزی بادروز با فنر دوبل مشکی انجام می‌شود پشت و روی دفتر یادداشت ها یک طرح است و شما می توانید طرح های دلخواهتان را از سایت بادروز انتخاب کنید. اما امکان ویژه‌ای که در سایت وجود دارد سفارش طرح اختصاصی در قسمت خدمات ویژه است که یکی از وجوه تمایز بادروز با دیگران است.

دفتر یادداشت
- 60 برگ تحریر ( دو رو خط دار )
- جلد گلاسه با روکش براق
- صحافی فنر دوبل مشکی
- پشت و روی دفتر یادداشت یک طرح می باشد
- برای سفارش طرح های اختصاصی به قسمت خدمات ویژه مراجعه کنید نمایش تمام محصولات دفتر یادداشت (صفحه جدید)

پچ حرارتی

 سایت بادرود با ارائه انواع پچ های حرارتی در طرح ها و رنگ های مختلف که توسط هنرمندان خلاق بادروز طراحی شده است، این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده که بتوانید به راحتی لباس ،کیف و کفش و... خود را زیباتر کنیم و یا اگر لکه یا پارگی روی لباس، کیف و کفشتان دارید با یک پچ از بین ببرید و حتی زیبایی‌اش را دو برابر کنید.

پچ های حرارتی بادروز با جوهرهای بسیار مقاوم در برابر شستشو، چاپ می‌شوند. اما برای دوام بیشتر پچ ها آنها را با آب ولرم بشویید.

پچ های حرارتی با دستگاه های پیشرفته و بسیار با کیفیت بر روی استیکر های حرارتی چاپ می‌شوند که علاوه بر کیفیت چاپ ،رنگ های بسیار شفاف و جنس فوق‌العاده‌ای دارد. پچ حرارتی بادروز را می‌توان به راحتی با اتو روی لباس ها چسباند. علاوه بر سایز و طرح های موجود در سایت شما می توانید سایز ها و طرح های اختصاصی خودتان را هم سفارش بدهید و لباس های جذاب و خاص داشته باشید.

برای آشنایی و آموزش نحوه استفاده از پچ های حرارتی وارد پیج badroozofficial شوید و هایلایت پچ حرارتی را مشاهده کنید.

پچ حرارتی (برچسب لباس)
- چاپ برچسب های حرارتی با جوهرهای بسیار مقاوم در برابر شستشو
- امکان نصب با اتو روی انواع لباس،کیف و کفش
- برای ماندگاری بیشتر با آب ولرم شستشو شود
- فیلم آموزش نصب پچ حرارتی را در هایلایت پیج badroozofficial مشاهده کنید
نمایش تمام محصولات پچ حرارتی (برچسب لباس) (صفحه جدید)

عطر جیبی

 عطر جیبی مردانه و زنانه یکی از رایج ترین روش ها در سراسر جهان است تا خود را برای موقعیت های خاص آماده کنند عطر خوب نه تنها اعتماد به نفس فرد را افزایش می‌دهد بلکه موجب می‌شود افرادی که در اطراف شما هستند بوی خوشی را استشمام کنند و لذت ببرند.

 عطر جیبی بادروز 20 میلی لیتر و با ماندگاری بالا و پخش کنندگی فوق‌العاده است که در چهار رایحه زنانه و چهار رایحه مردانه وجود دارد رایحه های عطر جیبی زنانه عبارتند از لانکوم ، گودگرل ، کوکو‌شنل و بلک ایکس اس که پرمخاطب ترین مدل های موجود در بازار هستند و رایحه های عطر جیبی مردانه عبارتند از لجند ، اونتوس ، دانهیل دیزایبر بلو  و ورسوز که بیشترین طرفدار را در بین رایحه های دیگر دارند.

 عطر جیبی بادروز علاوه بر داشتن رایحه های ماندگار ، دارای طرح های خاص و بروز است که توسط هنرمندان خوش ذوق بادروز طراحی می‌شود و شما با انتخاب طرح منحصر بفرد خود با رایحه دلخواهتان با یک تیر دو نشان میزنید.این محصول می تواند هدیه خاطره انگیز و مناسب برای عزیزانتان باشد.

  عطرهای جیبی بادروز با طرح‌های متنوعی در سایت وجود دارد اما شما می توانید ،طرح اختصاصی خودتان را در قسمت خدمات ویژه سفارش دهید و عطر اختصاصی خودتان را داشته باشید.

عطرجیبی
- 4 رایحه زنانه(جنیفر،ایفوریا،ورساچه،ورسوز)
- 4 رایحه مردانه(لجند،اونتوس،کاپیتان،آزارو)
- 20 میلی لیتر با ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب
- هدیه ای خاطره انگیز برای خاص پسندان
- سفارش طرح های اختصاصی در قسمت خدمات ویژه نمایش تمام محصولات عطرجیبی (صفحه جدید)

فندک

 فندک‌های اختصاصی با طرح‌های چاپی: سبکی تازه برای ابراز سلیقه شخصی
در حال حاضر فندک‌ها با طرح‌های چاپی و متنوع به عنوان یک گزینه محبوب برای اهداییهای تبلیغاتی، هدیه دادن و حتی یک اکسسوری بسیار مورد توجه هستند. طرح‌های مختلفی که بر روی این فندک‌ها چاپ می‌شوند، به افراد اجازه می‌دهند تا سلیقه و سبک شخصی خود را به خوبی بیان کنند و ...

فندک
- فندک بیک اصل فرانسه مدل J6
- 3000 هزار شعله مفید بدون خرابی و با ضمانت
- چاپ روی فندک ضد آب با روکش براق
- پر شده با تکنولوژی گاز فشرده نمایش تمام محصولات فندک (صفحه جدید)

پولاروید

شاید به یاد داشته باشید که در زمان قدیم دوربین هایی بودند با قابلیت چاپ سریع و فوری که عکس ها را همان لحظه تحویل میدادند، عکس هایی با با چهار طرف سفید که قسمت پایینی آن کمی سفیدیش بیشتر و کشیده تربود، خبر خوب ما برای شما این است که ما در بادروز این عکس های پولارید که حسابی این روزا ترند شده اند را با طرح های متنوع در هر موضوعی مانند انیمه، انیمیشن، فیلم و سریال، گروه موسیقی کی پاپ یا حتی گروه موسیقی راک و متال برای شما عزیزان موجود کرده ایم و براحتی شما میتوانید یک عکس پولاروید از سلبریتی یا خواننده و یا حتی انیمه مورد علاقه خود در اتاق خود بر روی دیوار یا شلف دیواری اتاقتان داشته باشید، حالا پولاروید بعنوان یک جز از طراحی دکور اتاق شما است که بسیار در به چشم آمدن زیبایی و سلیقه اتاق شما تاثیر دارد.

پولاروید(فتوکارت)
- بعضی چیزها قدیمی نمیشه، جذابتر میشه، مثل پولاروید
- چاپ روی کاغذ نیمه مات عکاسی
- سایز عکس ها 10x7.5 سانت
- اتاق، محل کار و حتی یخچالت با پولاروید میتونه جذابترین جای دنیا بشه
- پولارویدهایی با طرح های هنرمندان سراسر ایران نمایش تمام محصولات پولاروید(فتوکارت) (صفحه جدید)

ماگ

 چاپ روی لیوان در بادروز بسیار باکیفیت انجام می‌شود، بادروز با داشتن هنرمندان خلاق طرح های فوق العاده ای را برای شما به نمایش گذاشته است اما علاوه بر طرح‌های موجود در سایت شما میتوانید متن ،تصویر، لوگو و عکس یا طرح دلخواهتان را بر روی لیوان های سرامیکی بادروز سفارش دهید .چاپ عکس روی لیوان یکی از خدمات ویژه بادروز برای شماست.

پرطرفدارترین و پرفروش ترین تبلیغاتی که در دنیا مورد توجه ویژه قرار گرفته است چاپ لیوان سرامیکی است که کیفیت بالایی دارد و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهد همچنین به علت ساختار و نحوه تولید ،چاپ این لیوان ها با شستشو از بین نمی رود و دوام بسیار زیادی دارد. چاپ ماگ سرامیکی یکی از اکسسوری های جذاب بادروز می باشد که با طرح های منحصر بفرد به شما خاص پسندان عرضه شده است.

ماگ
- چاپ با کیفیت و بادوام
- برای ماندگاری بیشتر فقط بصورت دستی شستشو شود
- جنس لیوان سرامیکی درجه A
- دسته و داخل لیوان سفید نمایش تمام محصولات ماگ (صفحه جدید)

تابلو و قاب عکس

 تابلو ها عضو مهمی از دکوراسیون داخلی هستند که با چیدمان درست جذابیت فوق العاده ای به دکوراسیون میدهند.  ما در بادروز محصولات متنوعی از اکسسوری های جذاب دکوراسیون داریم که یکی از پرطرفدارترین اکسسوری ها قاب عکس ها( تابلو ها) هستند که بر اساس جنس و فرم، آنها را به چند دسته تقسیم کردیم.

تابلوهای هنری
قاب های عکس کاملا اختصاصی توسط هنرمندان بادروز
بازار بادروز تابلوهایی به شما هدیه میده که هیچ جایی نظیرشو پیدا نمی کنید
شروع کن به گشتن، یه قاب عکسی که تورو مجذوب خودش میکنه منتظرته ... نمایش تمام محصولات تابلوهای هنری (صفحه جدید)

شاسی

 تخته شاسی از پرطرفدارترین محصولات برای چاپ عکس و طرح دلخواهتان است فرم و جلوه شیک ،ماندگاری بالا و قیمت مناسب از مزایای چاپ روی شاسی هستند تابلو شاسی ها در ابعاد مختلفی در سایت بادروز وجود دارند که ضخامت آنها 8 میلیمتر است.جنس شاسی ها چوب MDF است که علاوه بر مقاومت بالایی که دارند به راحتی و بدون آسیب پذیری قابل تمیز شدن هستند. در کنار شاسی ها از نوارهای pvc برای محافظت و ماندگاری بهتر چوب استفاده شده است.

شاسی
- چاپ روی کاغذ سیلک عکاسی با ماندگاری بالا
- شاسی 8mm و چسب عالی
- قابلیت تمیز کردن سطح شاسی عکس با دستمال مرطوب
- امکان سفارش در سایزهای دیگر در قسمت خدمات ویژه نمایش تمام محصولات شاسی (صفحه جدید)

قاب کنواس

  کنواس یا بوم پارچه مختص نقاشی است ( پارچه ای که روی بوم های نقاشی کشیده می شود) که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آنها بسیار زیبا، چشمگیر و ماندگار می‌شود چاپ کنواس با مدرنترین دستگاه ها انجام می‌شود که بعد از چاپ پارچه کنواس روی فریم های چوبی کشیده و تنظیم می‌شود و در ابعاد مختلف در سایت بادروز موجود هستند.

تابلو کنواس (بوم)
- طرح هایی اختصاصی با القای حس نقاشی
- چاپ روی پارچه کنواس با مدرنترین دستگاه
- 18mm عمق قاب که با طرح بک گراند پوشیده می شود
- برای تمیز کردن از دستمال نرم و مرطوب استفاده شود
- سفارش در سایزهای انتخابی شما در قسمت خدمات ویژه
نمایش تمام محصولات تابلو کنواس (بوم) (صفحه جدید)

پوستر

 پوستر گویاترین رسانه طراحی گرافیک است که با پیام‌های فرهنگی ،سیاسی و آموزشی توسط هنرمندان بادروز خلق می‌شود پوسترها با استفاده از المان ها،نوشتار، تصاویر مستقیم و غیر مستقیم با مخاطب ارتباط بصری برقرار می‌کنند و مفاهیم خاصی را انتقال می دهند.

پوستر
وقتشه به دیوارها و دکوراسیون خسته کننده و یکنواخت اطرافت یه جون تازه بدی ... زود باش !!! بیا به دنیای پوسترهای هنرمندان بادروز و چیزی که دوست داری پیدا کن ... نمایش تمام محصولات پوستر (صفحه جدید)

پوسترها در بادروز به چند دسته تقسیم می شوند ؟

 پوستر ها با جنس ها و ابعاد مختلفی چاپ می‌شوند بادروز برای شما بهترین جنس ها و کاربردی‌ترین ابعاد را فراهم آورده است از جمله پوسترهای بادروز می‌توان به پوستر معمولی، پوستر مربع، پوستر هنری، پوستر هنری مربع و پوستر سیلک اشاره کرد. برای داشتن یک پوستر باکیفیت باید طرحی باکیفیت داشته باشیم که هنرمندان خلاق بادروز علاوه بر ارائه دادن طرح‌های باکیفیت با خلاقیت خودشان طرح های منحصربفردی را به وجود می‌آورند و برای شما به نمایش می‌گذارند.

تفاوت پوستر هنری با پوستر معمولی چیست؟

 تفاوت پوستر هنری با پوستر معمولی در این است که حاشیه سفید دور تا دور طرح قرار می‌گیرد و از 2 الی 5 سانتیمتر متناسب با طرح متفاوت است. پوستر هنری توسط تیم هنرمندان بادروز پیشنهاد شده و به دلیل جلوه هنری پوستر و حس و حال هنری آن نسبت به پوسترهای دیگر نامگذاری شده است.

پوستر سیلک

 نوع دیگر پوستر های جذاب بادروز پوستر سیلک است که روی کاغذهای مخصوص عکاسی و با دستگاه های مخصوص لابراتور عکاسی چاپ می‌شود و جنس آن کاغذ سیلک است که معمولاً روی شاسی ها می چسبانند و هدف ما با ارائه پوستر سیلک استفاده از قاب های قدیمی است و خودتان هم می‌توانید برای پوسترها قاب تهیه کنید و یا پوستر های سیلک را به همین صورت استفاده کنید این پوسترها به دلیل جنس و چاپ مرغوبی که دارند ماندگاری آن تا یکصد سال ضمانت شده است اما تاکنون کسی نتوانسته تا پایان ضمانت آن زنده بمانند.

پوستر سیلک
- چاپ روی بهترین کاغذ سیلک عکاسی با ماندگاری بسیار بالا.
- برای استفاده در فضای داخلی و مقاوم در برابر نور خورشید.
- بهترین گزینه برای تعویض عکس قاب های قدیمی.
- امکان نصب روی شاسی و یا فوم برد.
- سفارش سایزهای دیگر درقسمت خدمات ویژه نمایش تمام محصولات پوستر سیلک (صفحه جدید)

چاپ پوستر

 شما طرح منحصربفرد خودتان را از پوسترها در سایت بادروز ثبت سفارش کنید و ما آنها را با بهترین دستگاههای پلاتر ایندور بر روی کاغذهای کوتد درجه یک چاپ می‌کنیم وآنها را با بسته بندی های اختصاصی که به پوستر ها آسیبی نمی‌رسد به دست شما می رسانیم تا از داشتن پوستر و طرح اختصاصی خودتان با کیفیتی فوق العاده ،لذت ببرید. برای داشتن یک دیزاین جذاب از پوسترهای دلخواهتان روی دیوار که با دیدن آن انرژی بگیرید پوسترهای بادروز بهترین انتخاب هستند.

پوستر
- چاپ عالی روی کاغذ پوستر 180 گرم نیمه مات.
- در فضای داخلی استفاده شود و در مقابل نور مستقیم خورشید نباشد.
- بهترین گزینه برای فضاسازی با طرح ها وعکس های دلخواه خودتون.
- عکس قابهای قدیمی را با پوسترهای هنری جدید جایگزین کنید. نمایش تمام محصولات پوستر (صفحه جدید)

استیکر

 برای زیباتر شدن موبایل لپ تاپ میز کار کامپیوتر اتاق ماشین و هر جایی که دوست دارید تصویر یا نوشته ای که به شما انگیزه میده رو داشته باشید.

استیکر چیست؟

 استیکر یک لغت لاتین می باشد که در زبان انگلیسی به تمامی پشت چسبدار ها اطلاق می‌شود و هر چیزی که چسب داشته باشد به عنوان استیکر شناخته می شود و کلمه stick به معنای چسباندن وsticker  به معنای کاغذ خودچسب است. نام اصلی و تجاری استیکر وینیل (vinyl) می باشد که در ایران با نام استیکر جا افتاده و شناخته شده است.

جنس استیکرهای بادروز چیست و چگونه تهیه می شود؟

 استیکرهای بادروز لایه نازکی از جنس PVCمی باشد که پشت آن چسبدار بوده و بعد از چاپ طرح دلخواه روکش سلفون کشیده می شوند که دوام و کیفیت استیکر را چندین برابر می‌کند . بعد از مراحل چاپ طرح و روکش سلفون به مرحله جذاب دایکات یا همان برش می رسیم که با دستگاه های کاتر پلاتر پر قدرتی که داریم آنها را به شکل هایی که طراحی شدن برش می دهیم و برای شما ارسال میکنیم تا از داشتن استیکر هایی با طرح های خاص و کیفیت بالا لذت ببرید.

 ویژگی‌های استیکرهای بادروز این است که قابلیت شستشو دارند و در برابر خط و خش مقاوم هستند و می توان با صرف هزینه کم دکوراسیونی زیبا درست کرد و اینکه امکان نصب روی سطوح صاف و صیقلی مثل شیشه آینه ، چوبMDF, درب اتاق ,کمد, یخچال, لپ تاپ , گوشی , دفتر و ماشین را دارند.

انواع استیکر

استیکر ها انواع مختلفی دارند و برخی از آنها که کاربرد بیشتری دارند اشاره می‌کنیم.

  •  استیکر شیشه ای نوعی است که به صورت بی رنگ یا ترانسپرنت می باشد به همین خاطر برای مصارف خاص همانند شیشه که از دو طرف دید دارد استفاده می‌شود.
  • استیکر های سفید از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند این نوع استیکر برای انواع چاپ ها استفاده می شود و معمولاً چاپ روی این استیکرها کیفیت بالایی دارد و می توان آنها را برای مصارف مختلفی استفاده کرد استیکر ها با دستگاه‌های مختلفی چاپ می‌شوند اما استیکرهای بادروز با دستگاههای چاپ اکوسالونت به چاپ می‌رسد این دستگاه رنگ ها را بسیار شفاف و فونت های بسیار ریز را با کیفیت عالی همانند پوستر چاپ می‌کند و اگر شما به دنبال استیکر های با کیفیت بسیار بالا هستید استیکرهای بادروز را استفاده کنید و از کیفیت و دوام آنها مطمئن باشید.
استیکر و برچسب
- تولید شده از مرغوبترین برچسب های پی وی سی
- باروکش سلفون براق و قابلیت جابجایی
- بسیار بادوام و ضدآب
-2 الی 3 میلیمتر حاشیه سفید برای زیبایی و استحکام بیشتر
- برای سفارش استیکر در سایزهای متفاوت خدمات ویژه را مطالعه کنید نمایش تمام محصولات استیکر و برچسب (صفحه جدید)

تی شرت

چاپ تی شرت یکی از پر مخاطب ترین محصولات چاپی ارائه شده توسط بادروز است که با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک های حال حاضر انجام می شود.

بیشتر بخوانید : تیشرت با طرح های خاص

تی شرت مردانه
- جنس پارچه نخ پنبه با کیفیت و درجه یک
- چاپ با برچسب حرارتی و بسیار مقاوم در مقابل شستشو
- تن خور تی شرت ها آزاد و راحت هست
- برای ماندگاری بیشتر با آب ولرم و شامپو شستشو شود و با فشار دست آبگیری نشود نمایش تمام محصولات تی شرت مردانه (صفحه جدید)
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

  • محمد قاضی در تاریخ ۷ شهريور، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام تحویل حضوری دارین برای خرید ها
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۷ شهريور، ۱۴۰۰ در پاسخ محمد قاضی گفته:
    سلام بله
    با پشتیبانی هماهنگ کنید
  • parsa sarhadi در تاریخ ۵ شهريور، ۱۴۰۰ گفته:
    خیلی عالیه ممنونم
  • محمدرضا کریمی در تاریخ ۲۸ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام. پرده سفارشی هم تولید میکنید تعداد زیاد؟
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۲۸ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ محمدرضا کریمی گفته:
    سلام محمد رضا
    از قسمت خدمات ویژه استفاده کنید
  • Mohammad Ranjbaran در تاریخ ۱۹ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام من ۵ روز پیش خرید کردم کی میرسه خریدم
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۹ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ Mohammad Ranjbaran گفته:
    سلام محمد
    هیچ کدوم از محصولات بادروز از قبل آماده نیست و چاپ و اماده سازی اون ها خدود ۷ تا ۱۰ روز طول میکشه و ارسالش هم ۲-۳ روزی زمان میبره
  • نارنج سیستم
    نارنج سیستم در تاریخ ۱۷ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    ممنون از سایت خوبتون. به عنوان تنها سایت ایرانی که هزینه به طراح پرداخت میکنید کمک خیلی زیادی به اشاعه فرهنگ کپی رایت میکنید. موفق باشید
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۷ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ نارنج سیستم گفته:
    ممنون نظر لطفتونه. با انرژی ادامه میدیم
  • امیر طالبزاده در تاریخ ۱۵ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    آقا ما خرید کردیم ازتون و راضی بودیم. گفتم شاید کسی ببینه دو دل باشه
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۵ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ امیر طالبزاده گفته:
    سلام امیر
    خوشحالم که از خریدت راضی بودی
  • مریم سامانی در تاریخ ۱۵ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    روتختی هاتون واقعا جنسش خوبه حتی بعد از شست و شو خراب نشد
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۵ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ مریم سامانی گفته:
    سلام مریم
    خوشحالم که از خریدت راضی بودی
  • مهراد رادین در تاریخ ۱۴ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    سلام بسیار عالی موفق باشید
  • سارا ناجی در تاریخ ۱۲ مرداد، ۱۴۰۰ گفته:
    ساتتون محصولاتش گرونه کاش حداقل تخفیف بذارید
  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی (تیم بادروز) در تاریخ ۱۲ مرداد، ۱۴۰۰ در پاسخ سارا ناجی گفته:
    سلام سارا
    تو خبرنامه عضو باش تا در صورت اعلام تخفیف جا نمونی
  • هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری