کیم سوکجین بی تی اس کیست؟

 احتمالش کم است که شما اسم گروه بی تی اس را شنیده باشید، اما ندانید که کیم سوکجین کیست. کیم سوکجین بی تی اس همان جین از گروه پرطرفدار بنگتن است. در واقع می‌شود گفت که جین نام هنری این شخصیت جذاب موسیقی به حساب می‌آید. طرفداران کیم سوکجین بی تی اس اعتقاد دارند که او کمی پر رمز و راز است و به همین علت علاقه دارند که او را بهتر بشناسند. حالا اگر شما هم از طرفداران این خواننده جذاب هستید پیشنهاد ما برای بهتر شناختن او دنبال کردن همین مطلب ما تا انتها است.

آشنایی با کیم سوکجین بی تی اس

کیم سوکجین متولد سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱ شمسی) است. او در کره جنوبی متولد شده و خانواده‌اش اوضاع مالی بسیار خوبی داشتند. پدر کیم سوکجین مدیرعامل یک شرکت معتبر بود و مادرش هم به دلیل اوضاع خوب مالی تنها خانه داری می‌کرد. کیم سوکجین یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

پدر جین به دلیل شغلی که داشت به طور مرتب به سفر می‌رفت. او در طی این سفرها جین را هم با خودش می‌برد. بردن جین کم سن به سفرها موجب شد که او در سن پایین بسیاری از کشورهای مختلف جهان را ببینید. البته او علاوه بر سفر در طی دوران راهنمایی مدتی هم در استرالیا سپری می‌کرده است. پس رفت و آمد جین با کشورهای مختلف تنها به واسطه سفر نبوده و او مدتی هم از راه تحصیل زندگی را استرالیا سپری کرده است.
جین به ورزش‌هایی مانند گلف و شنا علاقه دارد و در طی دوران کودکی هم آن‌ها را دنبال می‌کرده است. کیم سوکجین بی تی اس به واسطه برادرش به موسیقی علاقمند شد و در نهایت با عضویت در گروه بی تی اس خیلی زود به شهرت رسید.
 

 

عضویت در گروه بنگتن

کیم سوکجین در سال ۲۰۱۳  وارد بنگتن شد و پس از شهرت می‌توانیم بگوییم که دیگر در سرچ گوگل به کیم سوکجین بی تی اس مبدل گشت. البته همان طور که گفتیم بسیاری او را تنها با نام هنری اش که جین است، می‌شناسند. کیم سوکجین از همان ابتدای ورود به این گروه توانست جز چهار خواننده اصلی گروه شروع به کار کند.
 کیم سوکجین بزرگترین فرد گروه است. به همین دلیل در اوایل ورود به این حوزه او از کوچکترین فرد گروه که جونگ کوک بود، مراقبت می کرد  و او را به مدرسه می‌برد و برایش غذا در ست می‌کرد! البته نا گفته نماند که خود جین هم با وجود اینکه از همه بزرگتر است، اما رفتارش کمی کودکانه به نظر می‌رسد.
چون جین در خانواده‌ای بزرگ شده بود که اوضاع مالی بهتری نسبت به بقیه داشت در اوایل تشکیل گروه، او برای بقیه تا حدودی غذای خوشمزه تهیه می‌کرد. شاید بدانید که کیم سوکجین بی تی اس خودش هم یک آشپز ماهر است.
کیم سوکجین بی تی اس در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه حکم شایستگی از سمت ریاست جمهوری شد. دلیل این حکم شایستگی که به این اعضا دادند، خدمات فرهنگی و هنری بود که آن‌ها با هم دیگر از سال ۲۰۱۳ آغاز کردند. 
خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

سایر فعالیت های شغلی کیم سوکجین بی تی اس

جین علاوه بر این که عضو گروه بی تی اس است به تنهایی هم آهنگ می‌خواند. کیم سوکجین در سال ۲۰۱۹ آهنگ مستقلی از خودش منتشر کرد و به دلیل استقبال مردم در سال ۲۰۲۰ نسخه‌ای دیگر از آن را برای مخاطبانش به اجرا در آورد.
کیم سوکجین بی تی اس قبل از اینکه وارد این حرفه شود، قصد داشت که بازیگری بخواند و هنرپیشه شود. البته او در نهایت بازیگری هم در دانشگاه خواند، اما همان طور که می‌دانیم که او بیشتر  وارد دنیای خوانندگی شد تا بازیگری. بازیگری خواندن کیم سوکجین قبل از ورود به بی تی اس به حدی جدی بود که او قبل از ورود به تی اس از سمت کمپانی  SM دعوت شد، اما رفتن به آن‌جا را نپذیرفت. بعدها وقتی دلیل نرفتن او به این کمپانی را پرسیدند، جین جواب داد که فکر کردم که دارند سرکارم می‌گذارند!
شاید برایتان عجیب باشد که بدانید با اینکه کیم سوکجین می‌خواست بازیگری را حرفه خود قرار دهد، اما به دلیل اینکه نسبت به آن مردد بود، تصمیم داشت که به جای پرش وارد شرکت شود. در واقع چون پدر کیم سوکجین مدیر عامل بود، او هم تصمیم داشت تا در همین شرکت شروع به کار کند. اما زندگی برای او به شکل دیگری رقم خورد. عوض شدن زندگی کیم سوکجین از جایی آغاز شد که یکی از کمپانی‌های بزرگ کره‌ای به او به دلیل خوشتیپ بودنش پیشنهاد کار داد.
 
پولاروید bts seokjin 15
پولاروید bts seokjin 15
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

دختر مورد علاقه کیم سوکجین بی تی اس

اولین مطلبی که شما به عنوان یک طرفدار می خواهید از کیم سوکجین بی تی اس بدانید به طور قطع روابط عاشقانه او هست. کیم سوکجین بر خلاف بسیاری از تصورات فعلا مجرد است و نه ازدواج کرده و نه با دختر خاصی قرار می‌گذارد. اما وقتی که در رابطه با دختر مورد علاقه‌اش پرسیدند او گفت که من از دختری خوشم می‌اید که آشپزی حرفه‌ای بلد باشد و بتواند از من مراقبت کند!
 جین در مصاحبه‌ای گفت که اگر دختر بود، حتما با جیمین ازدواج می‌کرد. اما چرا! چون بر خلاف تصورات جین بسیار خجالتی است و رابطه با جیمین موجب می‌گردد که او کمی اجتماعی‌تر شود. البته جین علاوه بر خجالتی بودن کمی هم درونگرا هست و ساعاتی از وقتش را در تنهایی سپری می کند. او در در گروه فعلی بی تی اس اتاقی جداگانه برای خودش دارد.
 

علایق کیم سوکجین بی تی اس

کیم سوکجین بی تی اس در گذشته‌ای نه چندان دور عاشق رنگ صورتی بود و حتی می‌گفت که فکر می‌کنم رنگ مناسب  برای موهای من صورتی باشد. اما  رنگ فعلی مورد پسند جین فعلا به آبی تغییر پیدا کرده ولی هنوز موهای صورتی را برای خود می پسندد.
کیم سوکجین عاشق نگاه کردن به دستورالعمل‌هاست! شاید این موضوع عجیب به نظر برسد!،اما او واقعا از نگاه کردن به برخی از دستورالعمل‌ها لذت می برد. البته جین عکس‌ها را هم دوست دارد و گاهی دقایقی به عکس های مختلف خیره می‌شود.
عدد مورد علاقه کیم سوکجین بی تی اس ۴ است و او به آب و هوای آفتابی بهار علاقه نشان می‌دهد. از غذاهای مورد علاقه کیم سوکجین گوشت و خرچنگ و نودل سرخ شده هست. 
 
روتختی یک نفره BTS JIN 2
روتختی یک نفره BTS JIN 2
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۹۱,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

مشخصات ظاهری کیم سوکجین

همان طور که در همین مطلب هم گفتیم او به دلیل خوشتیپ بودنش از سمت یک کمپانی برای کار دعوت شد. در واقع کیم سوکجین علاوه بر خوشتیپ بودنش از نظر اندامی هم اندام خوبی هم دارد. قد او  معادل سانتی‌متر ۱۷۹ و وزنش ۶۳ کیلو گرم است. این اعداد برای کار در حرفه مدلینگ اعداد بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.
 

سخن آخر

به پایان مطلبی که در رابطه با کیم سوکجین بی تی اس نوشته بودیم رسیدیم. در این مطلب ما سعی کردیم که جین را به طور کامل با شما آشنا کنیم. حالا اگر شما به سایر اعضا گروه هم علاقه مندید، مطالب آینده ما را نیز دنبال کنید.

شما هم یک طراح هستید؟

با ثبت نام در بادروز میتونید طرح های خودتون رو روی محصولات ما سوار کنید و بفروشید. پروسه ثبت نام خیلی ساده هست و در چند ثانیه تموم میشه!

ثبت نام حساب کاربری
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سامان کوچکی
    سامان کوچکی
    من سامان کوچکی یکی از اعضای تیم بادروز هستم و تلاش میکنم تا با فراهم کردن اطلاعات مناسب کمکی باشم برای شما تا زودتر به چیزی که میخواهید برسید :)
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری