کی پاپ یا پاپ کره‌ای یک ژانر از موسیقی پرطرفدار است که در کره‌ای جنوبی رشد و گسترش یافته. این ژانر تحت تأثیر سبک‌ها و ژانرهای مختلفی از سراسر جهان بوده‌است؛ از آن جمله می‌توان به راک، جاز، هیپ هاپ، آراندبی، متال و موسیقی سنتی کره‌ای اشاره کرد. کی پاپ در دهه‌های اخیر به یک پدیده جهانی تبدیل شده چرا که مخاطبان زیادی را در شرق آسیا، جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای لاتین و غرب جذب خود کرده است. برخی از عوامل مؤثر بر محبوبیت بین‌المللی کی پاپ عبارتند از: استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین برای ارتباط با فن‌ها، تولید برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های مستند درباره زندگی و فعالیت‌های هنرمندان، اجرای کنسرت‌ها و تورهای موسیقی در سطح جهان، همکاری با خوانندگان و نوازندگان معروف دیگر کشورها و اعطای جوایز و رکوردهای مختلف به گروه‌ها و خوانندگان کی پاپ. در این مقاله، قصد داریم بیست گروه برتر کی پاپ در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم که این لیست بر اساس نظر نویسنده و برخی از معیارهایی دیگر مانند تعداد فن‌ها، جوایز دریافتی، فروش آلبوم‌ها و تاثیرگذاری در صنعت موسیقی برای شما عزیزان تهیه شده است و ممکن است با نظر شما یا منابع دیگر متفاوت باشد. بنابراین، این لیست به ترتیب حروف الفبا است و ترتیب خاص دیگری ندارد.

گروه آسترو (Astro)

Astro (آسترو) یک گروه موسیقی پاپ کره‌ای است که در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت Fantagio Music تشکیل شد. این گروه در ابتدا شامل شش عضو بود اما در حال حاضر چهار عضو دارد، اعضای گروه از ابتدا تشکیل گروه شامل:

- MJ (ام جی): نام واقعی او کیم میونگ جون (Kim Myung Jun) است و در تاریخ ۵ مارس ۱۹۹۴ در سئول متولد شده است. او نقش خواننده اصلی گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در سازهای پیانو، گیتار و فلوت را دارد. او در سال ۲۰۲۱ با آهنگ Get Set Yo تحت لیبل فانتاژیو، به عنوان خواننده تکی رسماً دبیو کرد. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند King of Mask Singer، Immortal Songs و Weekly Idol حضور داشته است.

- Jinjin (جین جین): نام واقعی او پارک جین وو (Park Jin Woo) است و در تاریخ ۱۵ مارس ۱۹۹۶ در سئول متولد شده است. او نقش رهبر، رپر اصلی و رقصنده را در گروه دارد و همچنین توانایی نواختن در ساز درام را دارد. او قبل از دبیو، به عنوان یک هنرجو در شرکت JYP Entertainment فعال بود. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Show Me the Money 5، Law of the Jungle و The Call 2 حضور داشته است.

- Yoon San-ha (یون سان ها): نام واقعی او یون سان ها (Yoon San Ha) است و در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۰ در سئول متولد شده است. او نقش خواننده فرعی و ماکنه (کوچکترین عضو) گروه را دارد و همچنین توانایی در نواختن سازهای گیتار و ویالون را دارد. او قبل از دبیو، به عنوان یک هنرجو در شرکت Fantagio iTeen فعال بود. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Law of the Jungle (قانون جنگل)، Weekly Idol (آیدل هفتگی) و Astro OK! Ready (آسترو اوکی! آماده) حضور داشته است.

- Rocky (راکی): نام واقعی او پارک مین هيک (Park Min Hyuk) است و در تاریخ ۲۵ فوریه ۱۹۹۹ در جین‌جو متولد شده است. او نقش رپر، رقصنده و کورئوگرافی گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در ساز درام را دارد. او قبل از دبیو، به عنوان یک ترینی در شرکت JYP Entertainment فعال بود. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Hit the Stage (به صحنه برو)، Immortal Songs: Singing the Legend (آهنگ‌های جاودان: خواندن افسانه) و King of Mask Singer (پادشاه خواننده ماسک‌دار) حضور داشته است. او در سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت که گروه آسترو را ترک کند و به عنوان خواننده تکی فعالیت کند. او در همان سال با آهنگ Rock On (راک آن) تحت لیبل KQ Entertainment، به عنوان خواننده تکی رسماً دبیو کرد.

- Cha Eun-woo (چا اون وو): نام واقعی او لی دونگ مین (Lee Dong Min) است و در تاریخ ۳۰ مارس ۱۹۹۷ متولد شده است. او نقش خواننده، رپر، رقصنده و صورت گروه را دارد و همچنین تحصیلات خود را در دانشگاه سئول با رشته فلسفه به پایان رسانده است. او به عنوان بازیگر نقش‌آفرین در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی داشته است، مانند My ID is Gangnam Beauty (آیدی من زیبای گانگنام)، Rookie Historian Goo Hae-ryung (تاریخ نگار تازه کار گو هائ رئونگ)، True Beauty (زیبای واقعی) و Island (جزیره). او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Master in the House (استاد در خانه)، Handsome Tigers (ببر‌های خوش‌تیپ) و Law of the Jungle (قانون جنگل) حضور داشته است.

- Moon Bin (مون بین): نام واقعی او مون بین (Moon Bin) است و در تاریخ ۲۶ ژانویه ۱۹۹۸ در چئون‌آن متولد شده است. او نقش خواننده، رپر، رقصنده و صورت گروه را دارد و همچنین تحصیلات خود را در دانشکده هنر سئول با رشته تئاتر به پایان رسانده است. او قبل از دبیو، به عنوان یک بازیگر کودک در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش داشته است، مانند Boys Over Flowers (پسران بالای گل‌ها)، The Heirs (وراثان) و To Be Continued (ادامه دارد). او همچنین در سریال‌های Moment at Eighteen (لحظات در هجده سالگی) و Do You Like Brahms? (برامس را دوست داری؟) بازی کرده است. متاسفانه، او در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ در سن ۲۵ سالگی در آپارتمان خود در سئول فوت کرده است  . پلیس گفته است که به نظر می‌رسد او خودکشی کرده باشد . لیبل موسیقی او، فانتازیو، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که مون بین "ناگهان از دنیای ما رفته و به ستاره‌ای در آسمان تبدیل شده است".

تابلو کنواس ASTRO 4
تابلو کنواس ASTRO 4
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۸۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
ساعت دیواری  ASTRO ALL YOURS
ساعت دیواری ASTRO ALL YOURS
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نام فن‌های این گروه Aroha (آروها) است که مخفف **A**stro **H**eart **A**ll **F**ans است. لوگوی گروه نیز شکل یک قلب را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده عشق و همبستگی بین گروه و فن‌هاست.
سبک موسیقی و مفهوم گروه Astro (آسترو) بیشتر روشن، شاد و پرانرژی است. آن‌ها با استفاده از صدای خوب، رقص هماهنگ و ظاهر جذاب خود، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند. آلبوم اول آن‌ها Spring Up در سال ۲۰۱۶ منتشر شد که با آهنگ Hide & Seek به محبوبیت رسید. از آن پس، آن‌ها آلبوم‌های دیگری را با مفاهیم فصلی منتشر کردند: Summer Vibes (سامر وایبز)، Autumn Story (اتام استوری)، Winter Dream (وینتر دریم) و Dream Part.01 (دریم پارت.۰۱). آخرین آلبوم آن‌ها All Yours (ال یورز) در سال ۲۰۲۱ منتشر شد که با آهنگ One (وان) به صدر جدول فروش رسید.
گروه Astro (آسترو) همچنین در سال ۲۰۱۷ تور موسیقی جهانی خود را با عنوان The 1st ASTROAD (اولین آسترود) به اجرا درآورد که شامل کشور‌های تایوان، تایلند، آمریکا و ژاپن بود و همچنین  Astro (آسترو) دستاوردها و جایزه‌های زیادی را کسب کرده است. برخی از آن‌ها عبارتند از: جایزه Rookie Award (جایزه بهترین تازه وارد) در Golden Disc Awards (جایزه دیسک طلایی) و Seoul Music Awards (جایزه موسیقی سئول) در سال ۲۰۱۷، جایزه Best Icon (جایزه بهترین آیکون) در Asia Artist Awards (جایزه هنرمند آسیا) در سال ۲۰۱۸، جایزه Best Music Video (جایزه بهترین موزیک ویدئو) در Soribada Best K-Music Awards (جایزه بهترین موسیقی کی پاپ سوریبادا) در سال ۲۰۲۰ و جایزه Bonsang Award (جایزه بانسانگ) در Golden Disc Awards (جایزه دیسک طلایی) در سال ۲۰۲۱. همچنین، آلبوم All Yours (ال یورز) در سال ۲۰۲۱ رکورد فروش بیش از ۳۰۰ هزار نسخه را شکست و به عنوان اولین آلبوم گروه که در جدول Billboard 200 قرار گرفت، شناخته شد.

گروه Astro با تاثیرگذاری و خصوصیات منحصر به فرد خود، جایگاه خاصی در صنعت موسیقی کی پاپ دارد. اعضای این گروه با هم هماهنگ و همدل هستند و رابطه خوبی با فن‌های خود دارند. آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین با فن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و برخی از محصولات خود را به صورت رایگان منتشر می‌کنند. آن‌ها همچنین به مسائل اجتماعی و محیط زیست نیز حساس هستند و در برخی از کمپین‌های خیرخواهانه شرکت کرده‌اند. برای مثال، در سال ۲۰۱۹، آن‌ها به مناسبت سالگرد تشکیل گروه، ١٠٠٠ نفر را به عضویت در بانک خون کره‌ای دعوت کردند.
به نظر من، گروه Astro یکی از بهترین گروه‌های کی پاپ است که با صدای دلنشین، رقص پرشور و شخصیت دوست‌داشتنی خود، قلب میلیون ها مخاطب و طرفدار در جهان را برای خودش کرده است.

خرید محصولات آسترو (Astro)

آسترو (Astro)

یکی از عناوین کی پاپ

Astroیک گروه پسرانه کره‌ای است که در سال 2016 معرفی شد که در ابتدا شش نفره بود، اما راکی در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ گروه را ترک کرد و مون بین در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ درگذشت. این گروه در حال حاضر چهار عضو دارد: ام‌جی، جینجین، چا اون و و یون سان

پرده پانچ ASTRO logo
پرده پانچ ASTRO logo
طراحی شده توسط : rebel shop
۱,۶۲۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  ASTRO ALL YOURS 2
کوسن ASTRO ALL YOURS 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه ایتیز(Ateez)

ATEEZ  (اتیز) یک گروه موسیقی پاپ کره‌ای است که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت KQ Entertainment تشکیل شد. این گروه شامل هشت عضو است:
- Hongjoong (هونگ جونگ): نام واقعی او کیم هونگ جونگ (Kim Hong Joong) است و در تاریخ ۷ نوامبر ۱۹۹۸ در اینچئون متولد شده است. او نقش رهبر، رپر اصلی، خواننده فرعی و مرکز گروه را دارد و همچنین توانایی تولید و نوشتن برخی از آثار گروه را دارد. او در سال ۲۰۲۱ با آهنگ Heaven (هون) تحت لیبل KQ Entertainment، به عنوان خواننده تکی رسماً دبیو کرد¹. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Immortal Songs: Singing the Legend (آهنگ‌های جاودان: خواندن افسانه)، King of Mask Singer (پادشاه خواننده ماسک‌دار) و The Call 2 (تماس ۲) حضور داشته است.

- Seonghwa (سئونگ هوا): نام واقعی او پارک سئونگ هوا (Park Seong Hwa) است و در تاریخ ۳ آوریل ۱۹۹۸ در جین‌جو متولد شده است. او نقش خواننده اصلی و ظاهر گروه را دارد و همچنین توانایی رپ کردن و رقصیدن را دارد. او قبل از دبیو، به عنوان یک ترینی در شرکت JYP Entertainment فعال بود. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Law of the Jungle (قانون جنگل)، Running Man (رانینگ من) و Weekly Idol (آیدل هفتگی) حضور داشته است.

- Yunho (یون هو): نام واقعی او جئون یون هو (Jeong Yun Ho) است و در تاریخ ۲۳ مارس ۱۹۹۹ در گوانگ‌جو متولد شده است. او نقش رقصنده اصلی و خواننده اصلی گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در ساز گیتار را دارد. او در سال ۲۰۲۱ با سریال Imitation (ایمیتشن) به عنوان بازیگر نقش‌آفرین دبیو کرد. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Knowing Bros (برادران می‌دانند)، Idol Radio (رادیو آیدل) و Star Road (ستاره رود) حضور داشته است.

- Yeosang (یئو سانگ): نام واقعی او کانگ یئو سانگ (Kang Yeo Sang) است و در تاریخ ۱۵ ژوئن ۱۹۹۹ در پوسان متولد شده است. او نقش رقصنده اصلی و خواننده فرعی گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در سازهای پیانو و گیتار را دارد. او قبل از دبیو، به عنوان یک ترینی در شرکت Big Hit Entertainment فعال بود. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Idol Room (اتاق آیدل)، Weekly Idol (آیدل هفتگی) و ATEEZ Wanted (اتینز وانتد) حضور داشته است.

- San (سان): نام واقعی او چوی سان (Choi San) است و در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۱۹۹۹ در نام‌ها متولد شده است. او نقش خواننده اصلی و چهره گروه را دارد و همچنین توانایی رقصیدن را دارد. او در سال ۲۰۲۱ با سریال Imitation (ایمیتشن) به عنوان بازیگر نقش‌آفرین دبیو کرد. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Immortal Songs: Singing the Legend (آهنگ‌های جاودان: خواندن افسانه)، King of Mask Singer (پادشاه خواننده ماسک‌دار) و The Call 2 (تماس ۲) حضور داشته است.

- Mingi (مینگی): نام واقعی او سونگ مین گی (Song Min Gi) است و در تاریخ ۹ آگوست ۱۹۹۹ در اینچئون متولد شده است. او نقش رپر اصلی و رقصنده اصلی گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در سازهای پیانو و گیتار را دارد. او در سال ۲۰۱۹ با آهنگ Do You Wanna Go See the Ocean? (آیا می‌خواهی بیایی اقیانوس را ببینی؟) تحت لیبل KQ Entertainment، به عنوان خواننده تکی رسماً دبیو کرد. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Show Me the Money 8 (پول را به من نشان بده ۸)، Idol Radio (رادیو آیدل) و Star Road (ستاره رود) حضور داشته است.

- Wooyoung (وو یونگ): نام واقعی او جونگ وو یونگ (Jung Woo Young) است و در تاریخ ۲۶ نوامبر ۱۹۹۹ در ایل‌سان متولد شده است. او نقش رقصنده اصلی و خواننده گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در سازهای پیانو و گیتار را دارد. او در سال ۲۰۲۱ با سریال Imitation (ایمیتشن) به عنوان بازیگر نقش‌آفرین دبیو کرد. او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Knowing Bros (برادران می‌دانند)، Idol Room (اتاق آیدل) و ATEEZ Wanted (اتینز وانتد) حضور داشته است.

- Jongho (جونگ هو): نام واقعی او چو جونگ هو (Cho Jong Ho) است و در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۰۰ در سئول متولد شده است. او نقش خواننده اصلی و مرکز گروه را دارد و همچنین توانایی بازی در سازهای پیانو و گیتار را دارد. او به عنوان خواننده تکی نقش‌آفرین در برخی از آهنگ‌های موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌ها داشته است، مانند Class of Lies (کلاس دروغ)، Extraordinary You (تو فوق‌العاده‌ای) و Imitation (ایمیتشن). او همچنین در برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند Immortal Songs: Singing the Legend (آهنگ‌های جاودان: خواندن افسانه)، King of Mask Singer (پادشاه خواننده ماسک‌دار) و The Call 2 (تماس ۲) حضور داشته است.

ساعت دیواری  ateez the world 2
ساعت دیواری ateez the world 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
استیکر ateez treasure 2
استیکر ateez treasure 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۴,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نام فن‌های این گروه ATINY (اتینی) است که ترکیبی از ATEEZ و Destiny(سرنوشت) است. لوگوی گروه نیز شکل یک قایق را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده ماجراجویی و جستجوی گنج است.
سبک موسیقی و مفهوم گروه ATEEZ (اتیز) بیشتر پاپ، دنس، هیپ هاپ و EDM است. آن‌ها با استفاده از صدای قدرتمند، رقص سخت و ظاهر خاص خود، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند. آلبوم اول آن‌ها Treasure EP.1: All to Zero در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که با آهنگ Pirate King و Treasure به محبوبیت رسید. از آن پس، آن‌ها آلبوم‌های دیگری را منتشر کردند: Treasure EP.2: Zero to One، Treasure EP.3: One to All، Treasure EP.Fin: All to Action و Treasure Epilogue: Action to Answer. آخرین آلبوم آن‌ها Zero: Fever Part.3 در سال ۲۰۲۱ منتشر شد که با آهنگ Deja Vu به صدر جدول فروش رسید.

گروه ATEEZ (اتینز) دستاوردها و جایزه‌های زیادی را کسب کرده است. برخی از آن‌ها عبارتند از: جایزة Next Generation Award (جایزه نسل بعد) در Golden Disc Awards (جایزه دیسک طلایی) در سال ۲۰۱۹، جایزه Worldwide Fans' Choice Top 10 (جایزه ده گروه برتر انتخاب شده توسط فن‌های جهانی) در Mnet Asian Music Awards (جایزه موسیقی آسیایی ام نت) در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، جایزه Best Performance Award (جایزه بهترین اجرا) در Soribada Best K-Music Awards (جایزه بهترین موسیقی کی پاپ سوریبادا) در سال ۲۰۲۰ و جایزه Bonsang Award (جایزه بانسانگ) در Seoul Music Awards (جایزه موسیقی سئول) در سال ۲۰۲۱. همچنین، آلبوم Zero: Fever Part.3 در سال ۲۰۲۱ رکورد فروش بیش از ۶۰۰ هزار نسخه را شکست و به عنوان دومین آلبوم گروه که در جدول Billboard 200 قرار گرفت، شناخته شد.

گروه ATEEZ (اتینز) با تاثیرگذاری و خصوصیات منحصر به فرد خود، جایگاه خاصی در صنعت موسیقی کی پاپ دارد. اعضای این گروه با هم هماهنگ و همدل هستند و رابطه خوبی با فن‌های خود دارند. آن‌ها همچنین به مسائل اجتماعی و محیط زیست نیز حساس هستند و در برخی از کمپین‌های خیرخواهانه شرکت کرده‌اند. برای مثال، در سال ۲۰۲۱، آن‌ها به مناسبت روز جهانی کودک، به سازمان UNICEF کره‌ای کمک مالی کردند.

خرید محصولات ایتیز (Ateez)

ایتیز (Ateez)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه Ateez یک گروه موسیقی کره ای است که در سال ۲۰۱۸ است. اعضای Ateez عبارتند از: Hongjoong (هانگجونگ)، Seonghwa (سئونگوا)، Yunho (یونهو)، Yeosang (یئوسانگ)، San (سن)، Mingi (مینگی)، Wooyoung (وویونگ)، Jongho (جونگهو)

بک دراپ ateez 3
بک دراپ ateez 3
طراحی شده توسط : rebel shop
۵۰۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره ateez zero fever 2
روتختی یک نفره ateez zero fever 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه بی تی اس (BTS)

بی شک شما حتی اگر طرفدار کی پاپ نباشید هم حداقل یک نا گروه BTS (بی تی اس) به گوشتان خورده است، چرا که آوازه های این گروه پسرانه پرطرفدار و خلاق به طرز خیلی جالبی در کل دنیا سر و صدا کرده است، BTS (بی تی اس) یک گروه موسیقی پاپ کره‌ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Big Hit Entertainment تشکیل شد. این گروه شامل هفت عضو است:

- جین (Jin): نام اصلی او کیم سوک جین (Kim Seok-jin) است و در ۴ دسامبر ۱۹۹۲ میلادی متولد شده است. او خواننده، ترانه‌سرا و مدل است و موقعیتش در گروه خواننده اصلی (main vocalist) است.

ساعت دیواری  Bts jin statue
ساعت دیواری Bts jin statue
طراحی شده توسط : هیدا آینده
۶۳۰,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- شوگا (Suga): نام اصلی او مین یون گی (Min Yoon-gi) است و در ۹ مارس ۱۹۹۳ میلادی متولد شده است. او رپر، تهیه‌کننده و ترانه‌سرا است و موقعیتش در گروه رپر اصلی (main rapper) است. او همچنین با نام هنری Agust D فعالیت می‌کند.

پولاروید bts suga
پولاروید bts suga
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- جی هوپ (J-Hope): نام اصلی او جونگ هوسوک (Jung Ho-seok) است و در ۱۸ فوریه ۱۹۹۴ میلادی متولد شده است. او رپر، رقاص، تهیه‌کننده و ترانه‌سرا است و موقعیتش در گروه رپر و رقاص اصلی (main rapper and main dancer) است.

پوستر سیلک BTS JHOPE 2
پوستر سیلک BTS JHOPE 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- آر ام (RM): نام اصلی او کیم نام جون (Kim Nam-joon) است و در ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ میلادی متولد شده است. او رپر، تهیه‌کننده و ترانه‌سرا است و موقعیتش در گروه رهبر و رپر اصلی (leader and main rapper) است.

دفتر یادداشت BTS RM 6
دفتر یادداشت BTS RM 6
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۳۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- جیمین (Jimin): نام اصلی او پارک جی مین (Park Ji-min) است و در ۱۳ اکتبر ۱۹۹۵ میلادی متولد شده است. او خواننده، رقاص و ترانه‌سرا است و موقعیتش در گروه خواننده و رقاص رئیسی (main vocalist and main dancer) است.

 

پولاروید BTS JIMIN 22
پولاروید BTS JIMIN 22
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- وی (V): نام اصلی او کیم ته هیونگ (Kim Tae-hyung) است و در ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ میلادی متولد شده است. او خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر است و موقعیتش در گروه خواننده فرعی (sub vocalist) است.

پک استیکر  BTS Taehyung Sticker Pack
پک استیکر BTS Taehyung Sticker Pack
طراحی شده توسط : MarMarArts
۱۱۲,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- جونگ کوک (Jungkook): نام اصلی او جون جونگ کوک (Jeon Jung-kook) است و در ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ میلادی متولد شده است. او خواننده، رقاص، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده است و موقعیتش در گروه خواننده، رقاص و رپر فرعی (sub vocalist, sub rapper and sub dancer) است.

کوسن  jungkook golden 2
کوسن jungkook golden 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نام فن‌های این گروه ARMY (آرمی) است و لوگوی گروه نیز شکل یک محفظه را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده اتصال و حمایت بین گروه و فن‌هاست و سبک موسیقی و مفهوم گروه BTS (بی تی اس) بیشتر پاپ، دنس، هیپ هاپ و R&B است. آن‌ها با استفاده از صدای خوب، رقص سخت و ظاهر جذاب خود، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند. آن‌ها همچنین در متن و مضمون آهنگ‌های خود، به مسائل اجتماعی، فرهنگی، روانی و شخصی اشاره می‌کنند که برای نسل جدید بسیار قابل درک است و ارتباط بالایی با مفاهیم ترانه های این گروه پیدا میکنند. آلبوم اول آن‌ها 2 Cool 4 Skool در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که با آهنگ No More Dream به محبوبیت رسید. از آن پس، آن‌ها آلبوم‌های دیگری را با مفاهیم مختلف منتشر کردند: O!RUL8,2?، Skool Luv Affair، Dark & Wild، The Most Beautiful Moment in Life، Wings، Love Yourself، Map of the Soul و BE. آخرین آلبوم آن‌ها Butter در سال ۲۰۲۱ منتشر شد که با آهنگ Butter به صدر جدول فروش رسید. (بی تی اس) همچنین در سال ۲۰۱۹ تور موسیقی جهانی خود را با عنوان Love Yourself: Speak Yourself به اجرا درآورد که شامل کشور‌های آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا بود.

گروه BTS (بی تی اس) با تاثیرگذاری و خصوصیات منحصر به فرد خود، جایگاه خاصی در صنعت موسیقی کی پاپ و جهان دارد. اعضای این گروه با هم هماهنگ و همدل هستند و رابطه خوبی با فن‌های خود دارند. آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین با فن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و برخی از کارهای خود را به صورت رایگان منتشر می‌کنند. آن‌ها همچنین به مسائل اجتماعی و محیط زیست نیز حساس هستند و در برخی از کمپین‌های خیرخواهانه شرکت کرده‌اند. برای مثال، در سال ۲۰۲۰، آن‌ها به مناسبت روز جهانی کودک، به سازمان UNICEF کره‌ای کمک مالی کردند. همچنین این گروه در ماه مهٔ ۲۰۲۲ به مجلس آمریکا نیز راه یافته اند و به دعوت کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا، در جلسه‌ای با موضوع «موسیقی و دیپلماسی» شرکت کردند.
بی تی اس در این جلسه، درباره نقش موسیقی در ایجاد ارتباط بین فرهنگ‌ها و ملت‌ها، به ویژه در زمان بحران جهانی کووید-۱۹، سخن گفتند. آن‌ها همچنین از تجربه‌های شخصی خود در استفاده از موسیقی برای ابراز احساسات و امیدواری برای آینده، بیان کردند.
این جلسه بخشی از سری برنامه‌های «موسیقی و معنا» بود که توسط کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا برگزار می‌شود. این برنامه‌ها به هدف نشان دادن نقش موسیقی در تقویت روابط بین‌المللی و ترویج مقادیر دموکراتیک آمریکا طراحی شده‌اند.

همانطور که گفته شد، گروه BTS یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین گروه‌های کی پاپ در جهان است که با آهنگ‌های خود، میلیون‌ها فن را به خود جذب کرده است. این گروه در طول کاری خود، موفق به کسب بیش از ۵۰۰ جایزه و نامزدی جوایز شده است. بعنوان مثال:

-جایزه موسیقی بیلبورد (Billboard Music Awards):  گروه BTS سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، پنج بار پشت سر هم جایزه بهترین هنرمند اجتماعی را در جایزه موسیقی بیلبورد (Billboard Music Awards) را بدست بیاورد. این جایزه بر اساس رای‌گیری از فن‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی اهدا می‌شود و نشان‌دهنده محبوبیت و تاثیرگذاری گروه BTS در جهان است.

-جایزه موسیقی آسیایی ام نت (Mnet Asian Music Awards): گروه BTS در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، دو بار پشت سر هم جایزه آیکون جهانی سال را در جایزه موسیقی آسیایی ام نت (Mnet Asian Music Awards) از آن خود کرده است. این جایزه بر اساس رای‌گیری از فن‌ها و امتیاز داده‌شده توسط یک کمیته تخصصی اهدا می‌شود و نشان‌دهنده تاثیرگذاری و موفقیت گروه BTS در صنعت موسیقی آسیا و جهان است.

-جایزه موسیقی ملون (Melon Music Awards): گروه BTS در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰، پنج بار پشت سر هم جایزه آلبوم سال را در جایزه موسیقی ملون (Melon Music Awards) از آن خود کرده است. این جایزه بر اساس فروش، رای‌گیری از فن‌ها و امتیاز داده‌شده توسط یک کمیته تخصصی اهدا می‌شود و نشان‌دهنده کیفیت و محبوبیت آلبوم‌های گروه BTS در کره و جهان است.

- جایزه گرمی (Grammy Awards): و در نهایت این گروه در سال۲۰۲۱ توانست یکی از مهم ترین جوایز دوران فعالیت خودش را یعنی جایزه گرمی (Grammy Awards) در بخش بهترین اجرای پاپ دو نفره/گروهی را بدست بیاورد. این جایزه بر اساس امتیاز داده‌شده توسط اعضای آکادمی ملی هنر و علوم ضبط اهدا می‌شود و نشان‌دهنده افتخار بزرگی برای گروه BTS است که به عنوان اولین گروه کی پاپ، این جایزه را کسب کرده‌اند.

روتختی یک نفره BTS 8
روتختی یک نفره BTS 8
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۹۱,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  +BTS+
کوسن +BTS+
طراحی شده توسط : mrv
۳۲۳,۲۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

بی تی اس در سال ۲۰۲۳: از استراحت تا خدمت سربازی

در ماه دسامبر ۲۰۲۱، گروه بی تی اس اعلام کرد که پس از بدست آوردن شهرت جهانی، قصد دارند برای مدتی استراحت کنند. شش ماه بعد، در ماه ژوئن ۲۰۲۲، اعضای گروه به طرفدارانشان گفتند که وقت آن رسیده است که برای مدتی خداحافظی کنند و به تجربه‌های جدیدی بپردازند.
جونگ کوک در جشن بی تی اس گفت: "ما هر کدام قصد داریم که مدتی استراحت کنیم و تجربه‌های زیادی کسب کنیم. ما قول می‌دهیم که روزی برگردیم، حتی پخته‌تر از چیزی که الان هستیم." همچنین، جی هوپ افزود: "فکر می‌کنم تغییر آن چیزی است که الان به آن نیاز داریم. مهم است که بی تی اس شروع ساختن به فصل دوم خود کند."

در کره جنوبی، برای همه‌ی مردان سالم متولد شده در این کشور، الزامی است که دو سال خدمت سربازی را قبل از رسیدن به ۲۸ سالگی انجام دهند، به دلیل تهدیدهای مداوم از سوی کره شمالی. اما برای برخی از ورزشکاران و هنرمندان اجرایی، به ویژه کسانی که در موسیقی کلاسیک و سنتی فعالیت می‌کنند، استثناهایی وجود دارد، اما با این وجود مه‌ی هفت عضو گروه بی تی اس قرار است در ارتش کره جنوبی خدمت کنند، و آژانس گروه، بیگ هیت، در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ این موضوع را اعلام کرد.  بیگ هیت موزیک (BIGHIT MUSIC) همچنین اعلام کرد که اعضای بی تی اس قصد دارند تا سال ۲۰۲۵ به عنوان یک گروه دوباره گرد هم آیند و این اتفاق بعد از اینکه همه‌ی اعضا خدمت سربازی خود را انجام دهند، رقم می‌خورد.
در حالی که بی تی اس استراحت و خدمت سربازی خود را اعلام کرده‌اند، تقریباً تمام اعضا روی کارهای تک‌خوانی خود تمرکز می‌کنند. اعضای گروه، جین، جی هوپ، آر ام، شوگا، جیمین، تهیونگ و جونگ کوک، هر کدام آلبوم تک‌خوانی خود را منتشر کرده‌اند یا قرار است در آینده منتشر کنند. تنها فعالیت گروهی بی تی اس ترانه‌ای با نام Take Two که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳، به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل گروه، منتشر شد و همه‌ی هفت عضو گروه در آن حضور دارند.

خرید محصولات بی تی اس (BTS)

بی تی اس (BTS)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه موسیقی بی تی اس یک گروه محبوب موسیقی پاپ کره ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آنها بسیاری از رکوردهای جهان از جمله رکورد بازدیدها طی 24 ساعت را شکسته اند.

پوستر bts LGO
پوستر bts LGO
طراحی شده توسط : zizyart
۷۲,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
ساعت دیواری  bts flower
ساعت دیواری bts flower
طراحی شده توسط : zizyart
۶۲۰,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه بلک پینک (BLACKPINK)

BLACKPINK (بلک‌پینک) یک گروه دخترانه چهار نفره از کره جنوبی است که نامشان از ترکیب رنگ‌های سیاه و صورتی گرفته شده است. این رنگ‌ها نشان‌دهنده زیبایی و قدرت این گروه در آهنگ‌هایشان هستند. این گروه از سال ۲۰۱۶ با انتشار آهنگ "Boombayah" (بوم‌بایا) به شهرت جهانی رسیده‌اند. در سال ۲۰۲۰، این گروه به رتبه اول جدول پاپ آمریکا رسیدند و در سال ۲۰۲۳، در فستیوال موسیقی Coachella (کوچلا) به عنوان ستاره اصلی اجرا کردند. این اولین باری است که یک گروه کی-پاپ در این فستیوال شرکت می‌کند.

BLACKPINK چگونه شکل گرفت؟

این گروه توسط شرکت  YG Entertainment (وای‌جی انترتینمنت) که یکی از بزرگترین شرکت‌های موسیقی کره جنوبی است، تشکیل شدند. اعضای این گروه با شرکت در آزمون‌های سخت و طولانی این شرکت به عنوان دانش‌آموزان یا "تمرین‌کنندگان" انتخاب شدند. این به این معنی است که آنها باید سال‌ها تمرین کنند تا بتوانند به عنوان خواننده‌های حرفه‌ای فعالیت کنند. وقتی BLACKPINK رسماً شروع به کار کردند، اولین آلبوم آنها با نام Square One (اسکوئر وان) شامل دو آهنگ "Whistle" (ویسل) و "Boombayah" بود. این آلبوم با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شد، چون BLACKPINK اولین گروه دختری بود که بعد از هفت سال توسط YG Entertainment راه‌اندازی شدند. آهنگ "Boombayah" به رتبه اول جدول آهنگ‌های دیجیتال جهانی بیلبورد رسید و محبوبیت این گروه با انتشار آهنگ "Ddu-Du Ddu-Du" (دو-دو دو-دو) در سال ۲۰۱۸ بیشتر شد. چند ماه بعد، BLACKPINK با خواننده معروف انگلیسی دوآ لیپا در آهنگ "Kiss and Make Up" (کیس اند میکاپ) همکاری کردند. YG Entertainment با برقراری همکاری با شرکت‌های بزرگ موسیقی آمریکایی مانند Interscope Records (اینتراسکوپ رکوردز) و Universal Music Group (یونیورسال موزیک گروپ) در سال ۲۰۱۸، بازار جهانی BLACKPINK را گسترش داد. این گروه با اجرای زنده در برنامه‌های تلویزیونی و مهرجان‌های موسیقی معروف آمریکا مانند The Late Show with Stephen Colbert (ذا لیت شو ویت استفن کلبرت)، Good Morning America (گود مورنینگ آمریکا) و Coachella، محبوبیت خود را در سطح جهانی افزایش دادند.

این گروه از چهار عضو دختر بسیار با استعداد تشکیل شده است که نام آنها به ترتیب:
1.جنی (Jennie)
نام کامل: (Jennie Kim)
سن: ۲۶ ساله
جنی که نام کاملش کیم جنی (Jennie Kim) است، در سئول پایتخت کره جنوبی و نیوزیلند بزرگ شد. او در سال ۲۰۱۰ به شرکت یوجی که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های موسیقی کره‌ای است، پیوست. او اولین عضوی بود که برای گروه بلک‌پینک انتخاب شد و شش سال آموزش سخت گذراند. او به زبان‌های کره‌ای، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارد و رپر اصلی گروه است. او همچنین صدای خوبی دارد و در سال ۲۰۱۸ یک ترانه به نام "سولو" را به تنهایی منتشر کرد. جنی علاقه زیادی به مد و فشن دارد و در بسیاری از رویدادها و مجلات به عنوان یک آیکون مد شناخته شده است.
جنی با وجود شهرت و محبوبیتش، دوست دارد زندگی ساده و عادی داشته باشد. او گربه‌ای به نام کوما دارد که خیلی به او علاقه دارد. او در یک مصاحبه گفت: "ما بیش از هر کس دیگری می‌خواهیم دخترهای معمولی باشیم. ما عاشق صحبت درباره گربه‌ها، سگ‌ها، غذای خوب و مکان‌های زیبا هستیم."

روتختی یک نفره jennie 35
روتختی یک نفره jennie 35
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۵,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

2. لیسا (Lisa)
نام کامل: Lalisa Manoban
سن: ۲۵ ساله
لیسا که نام کاملش لالیسا مانوبال است، در تایلند به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد. او در سال ۲۰۱۱ در یک مسابقه استعدادیابی که توسط شرکت یوجی برگزار شد، برنده شد و برای پیوستن به گروه بلک‌پینک به کره جنوبی رفت. او دومین عضوی بود که به گروه اضافه شد و پنج سال آموزش دید. او رقصنده اصلی گروه است و مهارت‌های رپ و خوانندگی هم دارد. او به زبان‌های تایلندی، کره‌ای، انگلیسی، ژاپنی و چینی ساده تسلط دارد. لیسا هم مثل جنی به مد علاقه دارد و سفیر برند جهانی برند لوکس فرانسوی سلین است. او در سپتامبر ۲۰۲۲ در یک نمایش مد به عنوان یک مدل راه رفت و گفت: "این یک افتخار بزرگ بود. من وقتی سلین از من خواست، تصمیم گرفتم که شرکت کنم و این تجربه‌ای فراموش نشدنی شد."
لیسا با وجود موفقیت‌هایش، همچنان ساده و متواضع است. او سگ‌هایی به نام لئو و لوکا دارد که خیلی دوستشان دارد. او در یک مصاحبه گفت: "من همیشه سعی می‌کنم خودم باشم و از زندگی لذت ببرم. من دوست دارم با دوستانم برم بیرون و بخندم و برقصم. من فکر می‌کنم این چیزی است که مرا شاد می‌کند."

کوسن  lisa
کوسن lisa
طراحی شده توسط : zizyart
۳۲۲,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

3. جیسو (Jisoo)
نام کامل: (Kim Jisoo)
سن: ۲۸ ساله
جیسو که نام کاملش کیم جیسو است، سومین عضوی بود که به بلک‌پینک پیوست و بزرگ‌ترین عضو گروه است. او خواننده اصلی گروه است.
جیسو تنها عضو بلک‌پینک است که در کره جنوبی به دنیا آمده و در آنجا بزرگ شده است. در واقع، او در گونپو، یک شهر کوچک بزرگ شده است. در ماه اوت ۲۰۱۱، او برای پنج سال شاگرد تمرینی شد و قبل از پیوستن به گروه آموزش دید.
"برای من سخت بود که به [یوجی]، جایی که قوانین زیادی وجود داشت، سازگار شوم. من باید حس صبر و استقامت را در خود تقویت کنم".
جیسو به زبان‌های کره‌ای، ژاپنی و چینی صحبت می‌کند. او به عنوان مسئول ایجاد حال خوب گروه شناخته می‌شود و شخصیت فلسفی و زرنگی دارد که اغلب در مصاحبه‌ها نشان می‌دهد.
جیسو اغلب در هفته‌های مد جهانی شرکت می‌کند و با برندهای بزرگ همکاری می‌کند. او در مارس ۲۰۲۱ به عنوان سفیر برند دیور نامگذاری شد.
علاوه بر این، جیسو یک بازیگر است: او در سریال تاریخی کی‌درام اسنودراپ که در دیزنی‌پلاس هم قابل تماشا است، بازی کرده است و در چندین تبلیغ نیز حضور داشته است.
YG Entertainment در ژانویه ۲۰۲۳ بیانیه‌ای را منتشر کرد که خبرهای جدیدی را تایید کرد: "جیسو BLACKPINK در حال حاضر او بر روی ضبط آلبوم سولوخود کار می‌کند. او در حالی که برنامه‌ی فعالیت‌های جهانی خود را از سال گذشته انجام داده است، عکس‌های جلد آلبوم خود را نیز به اتمام رسانده و در حال کار در زمینه تولید موسیقی خودشان هستند. به زودی با فن‌هایشان خبرهای بسیار خوبی را در مورد او اعلام خواهند کرد."

پرده پانچ BLACKPINK JISOO
پرده پانچ BLACKPINK JISOO
طراحی شده توسط : zizyart
۱,۶۳۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

4. رزی (Rosé)
نام کامل: (Roseanne park)
سن: 26
رزی در نیوزیلند به دنیا آمد و در استرالیا بزرگ شد. او به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای تسلط دارد. در ابتدای کار خود، او برای سازگاری با فرآیند تغییر، از هم‌گروهی‌هایش کمک گرفت. او در یکی از مصاحبه های خود گفت: "من در یک کشور انگلیسی زبان به دنیا آمدم و بزرگ شدم، پس [جنی] به من در مورد تفاوت‌های فرهنگی کمک کرد"
علاوه بر صدای متمایز خود (که به ویژه برای رسیدن به نت‌های بلند شناخته شده است)، رزی یک نوازنده چند سازی است، که هم در گیتار و هم در پیانو ماهر است. در واقع، گیتاری که او در اجراهای بلک‌پینک می‌نوازد، همان گیتاری است که تمام عمرش با آن نواخته است!
رزی اخیرا خود را به عنوان یک هنرمند تکی معرفی کرد، که در مارس ۲۰۲۱ آلبوم اول خود را با نام R منتشر کرد، که شامل ترانه اصلی "On The Ground" است. در یک کنفرانس مطبوعاتی جهانی در زمان انتشار آن، رزی گفت که "صادقانه‌ترین خودم را در آلبوم گذاشته‌ام" و از آن به عنوان یک فرصت برای آزمایش صوتی استفاده کرده است.
به غیر از موسیقی، رزی در صحنه مد نیز فعال است و با برندهایی مانند یوو سن لورن همکاری کرده است. او همچنین یکی از اولین ستاره‌های کی‌پاپ بود که در مت گالا شرکت کرد، که در آن لباس سن لورن پوشید و در کنار مدیر خلاق آن آنتونی واکارلو راه رفت.

پرده پانچ رزی بلک پینک rose blackpink
پرده پانچ رزی بلک پینک rose blackpink
طراحی شده توسط : dream of another life
۱,۷۶۴,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)


"BLACKPINK in your area" این عبارت رسمی گروه، برای اولین بار در تک آهنگ "Boombayah" بیان شد و به‌طور کلی به برنامه‌ی درخشان جهانی این گروه اشاره دارد. با هر موسیقی جدید، BLACKPINK برنامه‌های جدید و درخشنده، به همراه استایل های خاص را به نمایش می‌گذارند و برای تبلیغات استفاده می‌کنند. این گروه در حال حاضر بیش از ۸۳ میلیون عضو و مشترک را در کانال YouTube خود دارد و ویدیوی "Kill This Love" با ۱٫۷ میلیارد بازدید یکی از محبوب ترین‌‌های این گروه است.
هواداران وفادار به همه چیز توجه می‌کنند، از خطوط توزیع عضو تا شخصی که در وسط رقص قرار می‌گیرد. BLACKPINK مشتاق پاسخ دادن به خواسته‌های طرفداران خود هستند و به همین دلیل بیشترین ویدیوهای تمرینی گروه را به صورت منظم منتشر می‌کنند، مانند ویدئوی آموزشی و تمرینی محبوب "Lovesick Girls".

گروه بلک‌پینک که یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ در جهان است. این گروه تاکنون بیش از 100 جایزه و نامزدی را از سال 2016 تاکنون کسب کرده است. برخی از دستاوردها و جوایز برجسته گروه بلک پینک به شرح زیر می‌باشد:

- برنده جایزه بهترین موزیک ویدیو در موزیک‌ویدیوی As If It's Your Last (2017)
- برنده جایزه بهترین آهنگ در مراسم Melon Music Awards به همراه آهنگ Spring Day از گروه BTS (2017) برای آهنگ Playing with Fire
- برنده جایزه بهترین هنرمند خواننده و بهترین هنرمند گروهی برای بلک پینک در مراسم Melon Music Awards (2018)
- برنده جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم Mnet Asian Music Awards (2018)
- برنده جایزه بهترین هنرمند در مراسم یونیورسال میوزیک میوزیک-برای بلک پینک در سال 2019.

بلک‌پینک همچنین تاثیر زیادی در فرهنگ جهانی داشته است. آنها در لیست 100 نفر تاثیرگذار آسیایی زمان حال، 100 نفر تاثیرگذار آینده در سیسا ژورنال، 100ستاره آسیایی مجله فوربز و 100 نفر تاثیرگذار بعدی فوربز قرار گرفته‌اند. آنها همچنین در مجله ورایتی به عنوان قدرتمندترین ستاره های جوان و در مجله پیپر به عنوان ستاره کی‌پاپ سال معرفی شده‌اند. آنها در سال 2020 یک مستند به نام روشن کردن آسمان را در نتفلیکس منتشر کردند که درباره زندگی و کار آنها بود. آنها همچنین یکی از اولین ستاره‌های کی‌پاپ بودند که در مت گالا شرکت کردند.  گروه بلک پینک توانسته است با موسیقی و اجراهای خودش، تأثیر بسیاری در جوانان سراسر جهان بگذارد و همچنان نیزبه این کار ادامه می‌دهد.

خرید محصولات بلک پینک (Blackpink)

بلک پینک (Blackpink)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه بلک پینک یک گروه کره ای متشکل از جیسو، جنی، رزی و لیسا است که توسط وایجی اینترتینمنت تشکیل شده است. بلک‌ پینک با تک‌ آهنگ “بستنی” در سال ۲۰۲۰ در جایگاه ۱۳ برترین هنرمندان زن کره ای در جدول بیلبورد موسیقی کره قرار گرفت.

کوسن  blackpink3
کوسن blackpink3
طراحی شده توسط : zizyart
۳۲۰,۸۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید blackpink 11
پولاروید blackpink 11
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه انهایپن (Enhypen)

گروه انهایپن(Enhypen) یک گروه پسرانه کی‌پاپ است که در سال ۲۰۲۰ از طریق برنامه تلویزیونی آی-لند تشکیل شد. این گروه شامل هفت عضو چند ملیتی است که نام‌های آن‌ها به شرح زیر است:

- هیسونگ Heeseung: خواننده، رپر و دنسر اصلی گروه. او متولد ۱۵ اکتبر ۲۰۰۱ است
- جِی Jay: خواننده و رپر گروه. او متولد ۱۲ فوریه ۲۰۰۴ است.
- جِیک Jake: خواننده و دنسر گروه. او متولد ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ است.
- سونگهون Sunghoon: خواننده و دنسر گروه. او متولد ۲۹ دسامبر ۲۰۰۲ است.
- سونو Sunoo: خواننده و دنسر گروه. او متولد ۲۴ ژوئن ۲۰۰۳ است.
- جونگوون Jungwon: خواننده و دنسر گروه. او متولد ۹ آوریل ۲۰۰۴ است.
- نی-کی Ni-ki: دنسر اصلی، رپر و مکنه گروه. او متولد ۹ دسامبر ۲۰۰۵ است.
گروه انهایپن تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده‌اند که عبارتند از:
Border: Day One
Border: Carnival
Border: Hakanai
Manifest: Day One

آلبوم Border: Day One تبدیل به پرفروش‌ترین گروه کی‌پاپ در سال آغاز کار آن ها شد. سپس جایزه رهبر بعدی (Next Leader Award) را در مراسم فکت موزیک سال ۲۰۲۰ دریافت کردند. آنها همچنین در سال ۲۰۲۱ با آلبوم Border: Carnival برای اولین بار در جایگاه ۱۸چارت ۱۰۰ آرتیست برتر بیلبورد (Billboard Top 100 Artists Chart) قرار گرفتند و در همان سال در جشنواره چارت گائون (Gaon Chart Music Awards)، جشنواره چارت گائون (Gaon Chart Music Awards) و جشنواره موسیقی سئول (Seoul Music Awards) برنده جایزه بهترین هنرمند تازه‌ کار سال (Rookie of the Year Award) شدند.

اعضای انهایپن همچنین در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته‌اند و در ژوئن سال ۲۰۲۱ به عنوان اولین سفیران جهانی برند فرانسوی Ami معرفی شدند. آنها با استایل خاص و جذاب خود، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.
گروه انهایپن(Enhypen) یک گروه نوپای کی‌پاپ محسوب می شود که با موسیقی متنوع و خلاقانه خود، تاثیرگذاری بسیاری در صنعت کی‌پاپ داشته‌اند. آنها با ارائه مفاهیم مختلف و جذاب، داستان‌هایی را به مخاطبان خود روایت می‌کنند که مربوط به رشد و تحول آنها است. آنها همچنین با ارتباط صمیمی و صادقانه با طرفداران خود، احساس نزدیکی و همدلی را در آنها ایجاد می‌کنند.

خرید محصولات انهایپن (Enhypen)

انهایپن (Enhypen)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه Enhypen یک گروه پسرانه کره‌ای کی پاپ است که در سال 2020 تشکیل شد. این گروه از 7 عضو تشکیل شده است:
1. Jungwon
2. Heeseung
3. Jay
4. Jake
5. Sunghoon
6. Sunoo
7. Ni-ki

پوستر سیلک enhypen border day
پوستر سیلک enhypen border day
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره enhypen dimension answer 3
روتختی یک نفره enhypen dimension answer 3
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه اکسو (Exo)

اکسو (Exo) یک گروه پسر کره ای است که توسط شرکت SM Entertainment تشکیل شده است. اعضای این گروه شامل 9 نفر است که به دو زیرگروه EXO-K و EXO-M تقسیم می شوند. EXO-K اعضایی را دارد که زبان مادری آنها کره ای است و در بازارهای کره جنوبی و ژاپن محبوبیت دارند، در حالی که EXO-M اعضایی دارد که زبان مادری آنها چینی است و در بازار چین و هنگ کنگ تحت عنوان EXO-CBX به فعالیت می پردازند. اعضای گروه EXO، شامل:

1. Baekhyun (بکهیون):
اصل نام: (Byun Baek-hyun)
تولد: ۶ می ۱۹۹۲
بیوگرافی: بکهیون خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر کره‌ای است. وی علاوه بر فعالیت در گروه اکسو، تجربه‌های فراوانی در صنعت موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی دیگر هم دارد.

2. Chanyeol (چانیول):
اصل نام: (Park Chan-yeol)
تولد: ۲ نوامبر ۱۹۹۲
بیوگرافی: چانیول خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر کره‌ای است. وی علاوه بر فعالیت در گروه اکسو، در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

3. Chen (چن):
اصل نام: (Kim Jong-dae)
تولد: ۲۱ سپتامبر ۱۹۹۲
بیوگرافی: چن خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر کره‌ای است. وی علاوه بر فعالیت در گروه اکسو، به عنوان یک خواننده سولو نیز فعالیت می‌کند و تجربه‌ی حضور در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را نیز دارد.

4. D.O (دی‌او):
اصل نام: (Do Kyung-soo)
تولد: ۱۲ ژانویه ۱۹۹۳
بیوگرافی: دی‌او خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر کره‌ای است. وی علاوه بر فعالیت در گروه اکسو، تجربه‌های فراوانی در بازیگری در تدارک فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی کره‌ای دارد.

5. Kai (کای):
اصل نام: (Kim Jong-in)
تولد: ۱۴ ژانویه ۱۹۹۴
بیوگرافی: کای خواننده، ترانه‌سرا و رقاص کره‌ای است. وی علاوه بر فعالیت در گروه اکسو، به عنوان یک رقاص حرفه‌ای شناخته می‌شود و در تدارک برنامه‌های مختلف رقص کره‌ای شرکت می‌کند.

6. Sehun (سهون):
اصل نام: (Oh Se-hun)
تولد: ۱۲ آوریل ۱۹۹۴
بیوگرافی: سهون خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر کره‌ای است. وی علاوه بر فعالیت در گروه اکسو، در فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی دیگر به عنوان بازیگر حضور داشته است.

7. سوهو ( Suho):
 نام اصلی: (Kim Jun-myeon)
سوهو در تاریخ 22 مه 1991 در داخل شهر جونگ‌دائه، کره جنوبی به دنیا آمد. او در دانشگاه کیونگی ارتش ملی پستی داشت و هم‌اکنون به عنوان یک خواننده، بازیگر و مجری تلویزیونی مشهور در صنعت سرگرمی کره جنوبی شناخته می‌شود. سوهو در سال 2012 به‌عنوان عضو اصلی گروه اکسو به طور رسمی معرفی شد و نقش رهبری گروه را بر عهده دارد.

8. شیومین (Xiumin):
 با نام اصلی: (Kim Min-seok)
او در 26 مارس 1990 در گویان شمالی، کره جنوبی به دنیا آمد. او با عضویت در گروه اکسو و همچنین فعالیت در EXO-M، توانست شهرتی گسترده کسب کند.
شیومین در سال 2012 به عضویت در گروه اکسو پیوست و در آلبوم‌های متعددی از جمله MAMA، XOXO و EXODUS حضور داشت. وی همچنین در فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.
شیومین به دلیل استعداد خوانندگی، رقص و بازیگری خود، به یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین اعضای گروه اکسو تبدیل شده است. به علاوه، او در اینترنت به دلیل شخصیت بسیار دوست‌داشتنی و پرطرفداری که دارد، مشهور به عنوان "Baozi" است.

9.Lay
نام اصلی: (Zhang Yixing)
 خواننده، رقاص، و بازیگر چینی است که در 7 اکتبر سال 1991 در چانگشا، چین به دنیا آمده است. او عضو فعلی گروه اکسو بوده و در زمینه های مختلف هنری فعالیت داشته است.
پس از شرکت در مسابقات استعدادیابی S.M. Entertainment در سال 2008، Lay به عنوان یکی از اعضای گروه EXO انتخاب شد. او در سال 2012 با اجرای آهنگ "MAMA" به عنوان عضو گروه اکسو به دنیای موسیقی کره ای وارد شد.
Lay همچنین به عنوان یک هنرمند سولو نیز فعالیت کرده است و در سال 2015 آلبوم اول خود با نام "Lose Control" را منتشر کرد. همچنین او در فیلم ها و سریال های چینی و کره ای نقش آفرینی کرده است و موفق به دریافت جوایز مختلفی در زمینه های رقص و بازیگری شده است.

ساعت دیواری  EXO _اکسو
ساعت دیواری EXO _اکسو
طراحی شده توسط : Mahibi
۶۸۳,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
تابلو کنواس EXO 14
تابلو کنواس EXO 14
طراحی شده توسط : Mr Darcy
۱۸۱,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

اکسو در سال 2012 با آلبوم XOXO به بازار موسیقی کره ای وارد شدند و توانستند با موسیقی شاد و ریتمیک خود، محبوبیت بالایی را در میان هواداران پیدا کنند. از آثار موفق این گروه می توان به آلبوم های بعدی آنها مانند Exodus، Love Me Right، Lotto و The War اشاره کرد.
علاوه بر فعالیت در صنعت موسیقی، اکسو در تبلیغات تجاری و بازیگری نیز فعالیت داشته و در فیلم هایی مانند Out of Control و دامپپو و سریال هایی مانند هیولا، ملتهب، و 100 روز با تو هم بازی کردند. همچنین، این گروه در فیلم موزیکال اصلی خود با عنوان EXO PLANET # 5 - EXplOration در سال 2019 به فعالیت پرداختند.

در طول دوره فعالیت خود، اکسو تعداد زیادی جایزه و افتخار برای اجراهای خود در جوایز مختلفی چون Melon Music Awards و Mnet Asian Music Awards دریافت کرده است و همچنین آثار موسیقی این گروه در بسیاری از چارت های موسیقی کره ای موفق بوده است.

 اعضای گروه اکسو به عنوان فعالان برجسته در حوزه  خیریه شناخته می‌شوند. در زیر به برخی از فعالیت‌های خیرخواهانه گروه اکسو اشاره می‌کنم:

1. کمک به کودکان: اعضای گروه اکسو در چندین برنامه خیریه شرکت کرده‌اند که هدف آن کمک به کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به "Smile for U" و "Letters of Angels" اشاره کرد.

2. حمایت از محیط زیست: اعضای گروه اکسو به دلیل علاقمندی شدید به محیط زیست، در چندین برنامه فعالیت کرده‌اند که هدف آن حمایت از محیط زیست و ارائه آموزش‌های مربوط به آن است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به "Eco Project" و "Green Campaign" اشاره کرد.

3. حمایت از بیماران: اعضای گروه اکسو همچنین در چندین برنامه خیریه شرکت کرده‌اند که هدفشان حمایت از بیماران و ایجاد خاطرات خوب برای آنان است. به عنوان مثال، برنامه "EXO x Yangpyeong Children's Center" که در سال 2017 برگزار شده بود و مبلغ فروش بلیط آن به کودکان بیمار اهدا شد.

به طور کلی، اعضای گروه اکسو به دلیل فعالیت‌های خیرخواهانه و ارتباط نزدیک با طرفدارانشان به عنوان یکی از نمایندگان خیرخواهی و کمک های مادی و معنوی شناخته می‌شوند.

خرید محصولات اکسو (Exo)

اکسو (Exo)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه اکسو (EXO) یک گروه کره‌ای-چینی است که زیرنظر اس.ام. انترتینمنت به فعالیت می‌پردازد. این گروه از نه عضو به نام‌های بکهیون، سوهو، لی، شیومین، چن، چانیول، دی.او.، کای و سهون تشکیل شده‌است.

پرده پانچ EXO 17
پرده پانچ EXO 17
طراحی شده توسط : Mr Darcy
۱,۶۲۷,۲۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
استیکر EXO 6
استیکر EXO 6
طراحی شده توسط : Mr Darcy
۱۴,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه گات سون (got7)

گات سون (GOT7) یک گروه پسر کره‌ای است که در سال ۲۰۱۴ با هفت عضو در زمینه موسیقی پاپ کره‌ای شکل گرفت. اعضای گروه به ترتیب عبارتند از:

1. JB (جی بی): نام کاملش Im Jae Bum (ایم جی بی) است. او در تاریخ 6 ژانویه 1994 به دنیا آمده است. JB رهبر گروه است و قبل از ورود به صنعت موسیقی، به عنوان بازیگر در برخی سریال های تلویزیونی کره ای حضور داشت.

2. Mark (مارک): نام کاملش Mark Tuan (مارک توان) است. او در تاریخ 4 سپتامبر 1993 در لس آنجلس، آمریکا به دنیا آمده است و والدینش مهاجرانی از تایوان هستند. Mark همچنین علاقه زیادی به بازیگری و پارکور دارد.

3. Jackson (جکسون): نام کاملش Wang Ka Yee (وانگ کا یی) است. او در تاریخ 28 مارس 1994 در هونگ کنگ به دنیا آمده است. Jackson ابتدا به عنوان بازیکن حرفه‌ای فوتبال کار کرد و سپس به عنوان رپر و خواننده وارد دنیای موسیقی شد.

4. Jinyoung (جین یونگ): نام کاملش Park Jin Young (پارک جین یونگ) است. او در تاریخ 22 سپتامبر 1994 به دنیا آمده و کار خود را به عنوان بازیگر تلویزیونی آغاز کرد. Jinyoung همچنین توانایی خوانندگی و آهنگسازی دارد.

5. Youngjae (یونگ جه): نام کاملش Choi Young Jae (چوی یونگ جه) است. او در تاریخ 17 سپتامبر 1996 به دنیا آمده و قبل از ورود به صنعت موسیقی، در دانشگاه ارشد موسیقی کلاسیک در حرفه خود آموخته بود.

6. BamBam (بام بام): نام کاملش Kunpimook Bhuwakul (کونپیموک بواکول) است. او در تاریخ 2 مه 1997 در تایلند به دنیا آمده است. BamBam همچنین با نام "ناکلون" در بخش رپ گروه حضور دارد و زبان های تایلندی، کره ای و انگلیسی را مسلط است.

7. Yugyeom (یوگیوم): نام کاملش Kim Yu Gyeom (کیم یوگیوم) است. او در تاریخ 17 نوامبر 1997 به دنیا آمده و در آموزشگاه رقص حرفه ای "Just Dance Academy" در حرفه خود آموخته است.

هر کدام از اعضای گروه GOT7 به عنوان یک خواننده، رقاص و همچنین بازیگر در فیلمها و سریالهای تلویزیونی کره ای شناخته شده‌اند. اعضای گروه قبلاً در آموزشگاه K-pop JYP آموزش دیده بودند و در سال ۲۰۱۳، آنها در یک برنامه تلویزیونی به نام "WIN: Who Is Next" ظاهر شدند که به دنبال یافتن گروه‌های جدید K-pop بود. در نهایت، گروه GOT7 و گروه Winner انتخاب شدند. بعد از انتشار آهنگ "Girls Girls Girls" در ژانویه ۲۰۱۴، GOT7 به شهرت رسیدند.

شاسی  got7 dye JB
شاسی got7 dye JB
طراحی شده توسط : rebel shop
۸۸,۱۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره got7 logo 2
روتختی یک نفره got7 logo 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

اولین آلبوم استودیویی گروه به نام "Identify" در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد. از آلبوم‌های دیگر گروه می‌توان به "Mad", "Flight Log," "Turbulence," "Arrival," "7 for 7," "Eyes On You" و "Present: You" اشاره کرد. همچنین، GOT7 چندین EP و آلبوم چینی و ژاپنی نیز منتشر کرده‌اند.

موسیقی گروه از سبک‌ها و ترکیبی از پاپ، تراپ، داب استپ، R&B و الکترو پاپ تشکیل شده است. آنها با قطعات موزیکال جذاب و نخستین قطعه به نام "Girls Girls Girls"، بخشی از تصویر و چهره جدید K-pop شدند و به خاطر استعداد فردی و هماهنگی بالایی که بین اعضای گروه وجود دارد، محبوبیت گسترده ای را در طرفداران خود به دست آوردند.

از دستاورد‌های گروه GOT7 می‌توان به فروش بیش از 10 میلیون رکورد در سراسر دنیا، موفقیت‌های بزرگ در چارت‌های کره جنوبی، آمریکا، کانادا و ژاپن، برگزاری تورهای جهانی، داشتن طرفداران فراوان در سراسر جهان و همچنین فعالیت‌های اجتماعی و خیریه آن‌ها اشاره کرد.
به علاوه، اعضای گروه GOT7 موفق به ایجاد تاثیر بسیاری در فرهنگ پاپ کره‌ای شده‌اند و از طرفداران بسیاری در سراسر جهان برخوردارند. آن‌ها همچنین در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و وب شوها شرکت کرده‌اند و مورد توجه کارشناسان و رسانه‌ها قرار گرفته‌اند. در کل، گروه GOT7 با تلاش و کوشش های خود توانسته‌اند به عنوان یکی از محبوب ترین گروه‌های پاپ کره‌ای شناخته شوند.
GOT7 موفق به برگزاری کنسرت‌های زیادی در سراسر جهان شده‌اند و موفق به کسب جوایز و احترام خاصی در صنعت موسیقی شده‌اند.

خرید محصولات گات سون (got7)

گات سون (got7)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه Got7 یک گروه پسر کره ای است که در سال 2014 بطور رسمی معرفی شد. این گروه شامل هفت عضو است که عبارتند از:JB (جی بی)، Mark (مارک)، Jackson (جکسون)، Jinyoung (جین یونگ)، Youngjae (یانگ جی)، BamBam (بمبم)، Yugyeom (یوگیوم)

استیکر GOT7 Present YOU
استیکر GOT7 Present YOU
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۴,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  got7 dye Mark
کوسن got7 dye Mark
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه ایتزی(ITZY)


ITZY (ایتزی) یک گروه دخترانه کی-پاپ (K-pop) است که توسط JYP Entertainment (جی وای پی اینترتینمنت) شده است. گروه ITZY شامل پنج عضو است که نام های آنها به شرح زیر است:

- Yeji (یجی): او رهبر، رقصنده اصلی، رپر و خواننده گروه است. او در 26 مه 2000 متولد شده است. او در برنامه های تلویزیونی مانند The Fan و Stray Kids شرکت کرده است. او همچنین مهارت هایی در تکواندو و گیتار دارد.

- Lia (لیا): او خواننده اصلی و رقصنده گروه است و در 21 ژوئیه 2000 متولد شده است. او قبلا در کمپانی SM Entertainment آموزش دیده بود. او همچنین می تواند انگلیسی صحبت کند و پیانو بنوازد.

- Ryujin (ریو جین): او رپر اصلی، رقصنده و خواننده گروه است. او در 17 آوریل 2001 متولد شده است و در برنامه های تلویزیونی مانند Mixnine و The King of Mask Singer شرکت کرده است. او همچنین در فیلم The King با بازی کرده است.

- Chaeryeong (چریونگ): او رقصنده اصلی، رپر و خواننده گروه است. او در 5 ژوئن 2001 متولد شده است. او در برنامه های تلویزیونی مانند K-pop Star 3 و Sixteen شرکت کرده است. او همچنین خواهر کوچکتر Chaeyeon (چایئون) از گروه IZ*ONE (آیزوان) است.

- Yuna (یونا): او رقصنده، رپر و خواننده گروه است. او در 9 دسامبر 2003 متولد شده است. او جوان ترین عضو گروه است. او در برنامه تلویزیونی Stray Kids شرکت کرده است. او همچنین در فیلم Twenty Again با بازی کرده است.

ساعت دیواری  ITZY LOGO
ساعت دیواری ITZY LOGO
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  ITZY 3
کوسن ITZY 3
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نام گروه دارای معنای فلسفی است. این نام از عبارت کره ای issji (ایسجی) گرفته شده است که به معنی "هست" است. این بدان معنی است که آنها می خواهند هر چیزی که طرفداران از یک گروه می خواهند، در ITZY وجود داشته باشد.
ITZY همچنین می تواند به معنی "دارم" یا "داری" تفسیر شود بر اساس خواسته و نیاز طرفداران از ITZY.
JYP Entertainment در ژانویه 2019 جدیدترین گروه دخترانه خود را رونمایی کرد. این آژانس یک تیزر ویدیویی برای معرفی اعضا منتشر کرد که باعث شد بسیاری از طرفداران به گروه علاقه مند شوند.
آنها سرانجام در 12 فوریه 2019 اولین تک آهنگ خود را با نام It'z Different منتشر کردند.
این تک آهنگ شامل آهنگ برتر Dalla Dalla (دالا دالا) بود که به رتبه دوم در جدول فروش آهنگ های دیجیتال جهانی رسید.
ITZY سرانجام در 21 فوریه پس از انتشار تک آهنگ خود در M Countdown (ام کانت داون) اولین اجرای زنده خود را داشتند.
این باعث شد آنها به گروه دخترانه ای تبدیل شوند که سریع ترین اولین اجرای زنده را داشته باشند.

گروه سپس ادامه داد تا EP (آلبوم کوتاه) با نام It'z Icy را در 29 ژوئیه 2019 منتشر کند. It'z Icy به رتبه سوم در جدول آلبوم Gaon (گائون) رسید. بعد از این آهنگ، آنها آهنگ اصلی Icy (آیسی) را ارائه دادند که به آنها کمک کرد تا محبوبیت خود را افزایش دهند.
ITZY چندین کنسرت برای چندین کشور برگزار کردند، مانند جاکارتا (2 نوامبر 2019) و لس آنجلس (17 ژانویه 2021).

گروه EP دوم خود را با نام It'z Me در 9 مارس با آهنگ برتر Wannabe منتشر کرد. این EP در جدول آلبوم Gaon به رتبه اول و در جدول آلبوم های جهانی بیلبورد به رتبه پنجم رسید. این دستاورد به رضایت بخش بود وقتی آنها Not Shy، EP سوم خود را در 27 آگوست 2019 منتشر کردند. این EP نیز در جدول آلبوم Gaon به رتبه اول رسید.

گروه ITZY یکی از موفق ترین و محبوب ترین گروه های دخترانه کی-پاپ است که از سال 2019 تاکنون بسیاری از جوایز و نامزدی های مهم را کسب کرده اند. برخی از دستاورد ها و جوایز و تاثیر گذاری این گروه عبارتند از:

- ایتزی عنوان بهترین گروه دخترانه جدید در سال 2019 توسط چندین مراسم معتبر مانند MAMA Awards، Melon Music Awards، Golden Disc Awards و Seoul Music Awards شناخته شده اند.

- آنها اولین گروه دخترانه کی-پاپ هستند که با اولین تک آهنگ خود، Dalla Dalla، در جدول فروش آهنگ های دیجیتال جهانی به رتبه دوم رسیده اند.

-اولین گروه دخترانه کی-پاپ هستند که با اولین اجرای زنده خود در M Countdown، یک جایزه موسیقی را برنده شده اند.

-ایتزی اولین گروه دخترانه کی-پاپ است که با اولین EP خود، It'z Icy، در جدول آلبوم Gaon به رتبه سوم رسیده است.

این گروه با سبک موسیقی خود که شامل موضوعات مانند خودباوری، استقلال، تنوع و شادی است، بسیاری از طرفداران را جذب کرده و تاثیر گذار بوده است. آنها همچنین با رقص های پر انرژی و خلاقانه خود، مهارت های خود را به نمایش گذاشته و تحسین بسیاری را به دست آورده اند. آنها با شعار خود که می گوید "All in us"، نشان می دهند که آنها همه چیزی را که طرفداران می خواهند، دارند.

خرید محصولات ایتزی (ITZY)

ایتزی (ITZY)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه ITZY یک گروه کی‌پاپ دخترانه چند ملیتی است که در سال ۲۰۱۹ تشکیل شد. اعضای این گروه شامل پنج نفر:یجی، لیا، ریوجین، چه ریونگ، یونا است.

ساعت دیواری  itzy yeji
ساعت دیواری itzy yeji
طراحی شده توسط : zizyart
۶۲۶,۲۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید itzy05
پولاروید itzy05
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه مامامو (mamamoo)

گروه‌های K-pop در دهه‌های اخیر به یکی از پدیده‌های فرهنگی جهانی تبدیل شده‌اند و مامامو (Mamamoo) یکی از نام‌های پرقدرت و پرطرفدار در این دنیاست. این گروه با استعداد منحصر به فرد اعضایش، موسیقی متنوع و پرانرژی، مخاطبان جهانی را به خود جلب کرده است.
مامامو در سال ۲۰۱۴ در کره جنوبی تشکیل شد و به تدریج با عنوان گروهی متمایز با سبک موسیقی منحصر به فرد خود به شناخته شد. گروه مامامو (Mamamoo) از چهار عضو تشکیل شده است:

1. Solar (کیم یون-سانگ): او یکی از خواننده‌های اصلی گروه و لیدر است. صدای قدرتمند و استعداد در موسیقی او را به یکی از فرهنگ‌سازان در عرصه K-pop تبدیل کرده است.

2. Moonbyul (مون بیول): عضو گروه و یکی از رپرها. او همچنین درخشش در رقص و اجرا دارد.

3. Wheein (هوی این): خواننده و رقاص گروه. استعداد خود در موسیقی و رقص او را به یکی از اعضای محبوب مامامو تبدیل کرده است.

4.Hwasa (هوا سا):عضو گروه و یکی از خواننده‌ها. او با استعداد در زمینه‌های مختلف از جمله خوانندگی، رقص، و حتی فعالیت در صنعت بازیگری، توانسته جلب توجه بسیاری از طرفداران را به دست آورد.

پولاروید mamamoo reality in black album
پولاروید mamamoo reality in black album
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۲ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر سیلک mamamoo dingga
پوستر سیلک mamamoo dingga
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

مامامو با تنوع در سبک موسیقی خود، از پاپ، R&B، جاز تا هیپ هاپ، به گستره‌ی گسترده‌ای از موسیقی‌ها را در آلبوم‌های خود جا داده‌اند. این تنوع، طرفداران جدیدی را به سوی خود جذب کرده و مامامو را یک گروه استثنایی در صحنه‌ی K-pop می‌سازد.

گروه مامامو (Mamamoo) با وجود کوتاه‌ترین زمان ممکن از تشکیل، دست‌آوردهای بسیار قابل توجهی داشته است. برخی از دست‌آوردهای این گروه عبارتند از:

1.فروش البوم‌ها: البوم‌های مامامو در بازار موسیقی بسیار موفق بوده‌اند و توانسته‌اند جایگاه قابل توجهی در فروش آلبوم‌های K-pop به‌دست آورند.
2. کنسرت‌ها: گروه به‌طور مکرر کنسرت‌های موفقی در داخل و خارج از کره برگزار کرده و مخاطبان خود را به تعداد زیادی جذب کرده‌اند.
3. ویدیوهای موسیقی پربازدید: ویدیوهای موسیقی مامامو در پلتفرم‌های مختلف با بازدیدهای بسیار بالا مواجه شده‌اند که نشان از پرطرفداری گروه دارد.
4. جوایز: مامامو به مدت چندین سال متوالی در جوایز مختلف Kpop جایزه‌های معتبری را از آن خود کرده‌اند، از جمله Mnet Asian Music Awards (MAMA) و Golden Disc Awards.
5. فعالیت سولو اعضا: هر یک از اعضای گروه به‌طور انفرادی نیز در حوزه‌های مختلفی نظیر فعالیت‌های سینمایی، تلویزیونی و تبلیغاتی درخشیده‌اند و به فعالیت می پردازند.

مامامو با استعداد و هنر خود نشان داده که یکی از گروه‌های برجسته K-pop هستند. این گروه با رویکرد منحصر به فرد به موسیقی، به یکی از پیشوایان جدید این صنعت تبدیل شده و ادامه مسیر موفقیت را در پیش می‌گیرد.

خرید محصولات مامامو (mamamoo)

مامامو (mamamoo)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه مامامو (MAMAMOO) یک گروه کیپاپ (K-Pop) اهل کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت RBW تشکیل شد. عضوهای این گروه شامل: سولار (Solar)، مونبیو (Moonbyul)، وی (Wheein)، هوآسا (Hwasa)

کوسن  mamamoo
کوسن mamamoo
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
شاسی  mamamoo hip
شاسی mamamoo hip
طراحی شده توسط : rebel shop
۸۸,۱۲۵ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه مونستااکس(Monsta X)

گروه کی‌پاپ پسرانه Monsta X یکی از گروه‌های برجسته صنعت موسیقی کره‌ای است که با تاریخچه‌ای فراگیر و توانمندی‌های هر یک از اعضا، جایگاه خود را در دنیای موسیقی بین‌المللی به دست آورده است.
گروه Monsta X در سال ۲۰۱۵ به تشکیل رسید و اعضا این گروه شامل:

1.Shownu (سونو):
   - نام کامل: سون هو
   - نقش: لیدر و خواننده اصلی
   - ویژگی: شناخته شده به عنوان "باشگاه صورت‌های زیبا" در صنعت موسیقی کره‌ای.
2. Minhyuk (مینهیوک):
   - نام کامل: لی مینهیوک
   - نقش: خواننده و رپر
   - ویژگی: با استعداد در زمینه‌های مختلف مانند بازیگری و مجری‌گری.
3. Kihyun (کیهیون):
   - نام کامل: یو کیهیون
   - نقش: خواننده اصلی
   - ویژگی: صدای قوی و مهارت در اجراهای زنده.
4. Hyungwon (هیونگون):
 - نام کامل: چای هیونگون
   - نقش: خواننده و رپر
   - ویژگی: فعالیت در زمینه مدلینگ و شرکت در پروژه‌های فشن.
5.Joohoney (جوهانی):
   - نام کامل: لی ژوهانی
   - نقش: رپر اصلی
   - ویژگی: توانایی در نویسندگی متن‌ها و فعالیت‌های متنوع در عرصه هنری.
6. I.M (آی ام):
   - نام کامل: ژانگ یو کیهیون
   - نقش: رپر اصلی
   - ویژگی: دومین عضو از خارج از کره‌ای که به گروه پیوست.

هر یک از این اعضا با استعدادها و ویژگی‌های خاص خود به تنوع و پرانرژی Monsta X افزوده‌اند.
این گروه با استفاده از تنوع در سبک‌های موسیقی، اجراهای پرانرژی و رقص‌های دینامیک توجه بسیاری را به خود جلب کرد. هر یک از اعضای Monsta X توانایی‌ها و استعدادهای منحصر به فردی دارند که در آلبوم‌ها و اجراهای زنده خود به نمایش می‌گذارند. آلبوم‌هایی همچون "The Clan Pt. 2.5: The Final Chapter" و "Take.1 Are You There?" نمونه‌هایی از تنوع موسیقی و پیشرفت گروه هستند.

Monsta X به عنوان یکی از نمایندگان برجسته فرهنگ کی‌پاپ در جهان شناخته می‌شود. تأثیرات این گروه در جوانان و فرهنگ موسیقی جهانی قابل مشاهده بوده و با حضور در کنسرت‌ها و جوایز بین‌المللی، جایگاه برجسته‌ای در صنعت موسیقی بین‌المللی به دست آورده‌اند.

Monsta X به مرور زمان با دریافت جوایز معتبر موسیقی، از جمله جایزه‌های Mnet Asian Music Awards (MAMA) و Melon Music Awards، اثبات کرده که یکی از گروه‌های برجسته و توانمند در دنیای کی‌پاپ است.
در نتیجه، گروه Monsta X با توانمندی‌ها، آلبوم‌های متنوع، و تأثیرات اجتماعی و بین‌المللی خود، جزء گروه‌های برجسته جهانی موسیقی کی‌پاپ محسوب می‌شود.

خرید محصولات مونستااکس (Monsta X)

مونستااکس (Monsta X)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه Monsta X یک گروه کی‌پاپ کره‌ای است که در سال ۲۰۱۵ تشکیل شده است.
اعضای گروه Monsta X عبارتند از:
- Shownu (شونو)
- Wonho (وونهو)
- Minhyuk (مینهیوک)
- Kihyun (کیهیون)
- Hyungwon (هیونگون)
- Joohoney (جوهانی)
- I.M (آی.ام)

بک دراپ wonho
بک دراپ wonho
طراحی شده توسط : rebel shop
۵۰۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
کوسن  MONSTA X wonho
کوسن MONSTA X wonho
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه ان سی تی (NCT)


گروه کی‌پاپ NCT، یکی از برجسته‌ترین گروه‌های موسیقی کره‌ای است که تحت سرپرستی شرکت SM Entertainment فعالیت می‌کند. این گروه خاص به دلیل ساختار منحصر به فرد خود که اعضایش از طریق زیرگروه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، شناخته شده است.
NCT در سال 2016 با عرضه آهنگ "The 7th Sense" به صحنه موسیقی کره‌ای وارد شد. از آن زمان، گروه با عناوین موفق و پرفروش به تدریج جایگاه خود را در صنعت کی‌پاپ بالا.
یکی از ویژگی‌های جالب NCT، وجود زیرگروه‌هایی مانند NCT U، NCT 127، NCT Dream و WayV است. هرکدام از این زیرگروه‌ها با تمرکز بر مفهوم و شخصیت خاص، ارائه‌های موسیقی و تجربیات متفاوتی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.
گروه کی‌پاپ NCT از استعدادهای متنوع و اعضایی با پیشینه هنری متنوع تشکیل شده است. این تنوع، از لحاظ استعدادهای موسیقی، رقص، و حتی بازیگری بوده و به گروه این امکان را می‌دهد تا در سطح گسترده‌ای از سبک‌ها و مفاهیم به عنوان یک واحد یکپارچه عمل کند. اعضای اصلی این گروه شامل:

1. Taeyong (ته‌یونگ):
   - رهبر گروه و یکی از اعضای NCT U و NCT 127.
   - مهارت‌های برجسته رپ و رقص دارد.
   - شناخته شده به عنوان یکی از بهترین رقاصان در صحنه کی‌پاپ.

2. Mark (مارک):
   - عضو NCT U، NCT 127، و NCT Dream.
   - یکی از اعضای اصلی گروه و با تجربه در چندین زیرگروه.
   - مهارت در رپ و آهنگسازی.

3. Jaehyun (جیهون):
   - عضو NCT U و NCT 127.
   - خواننده برجسته با صدای قوی و دلنشین.
   - توانمندی در بازیگری و شرکت در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی.

4. Chenle (چنله):
   - عضو NCT Dream.
   - خواننده با صدای بلند و منحصر به فرد.
   - مهارت در بازیگری و ظاهر در برنامه‌های تلویزیونی.

5. Ten (تن):
   - عضو NCT U و WayV.
   - رقاص حرفه‌ای با تجربه در رقص‌های سنتی و مدرن.
   - استعداد در آهنگسازی و تنظیم موسیقی.

6. Lucas (لوکاس):
   - عضو NCT U و WayV.
   - خواننده و رپر با حضور قوی در صحنه.
   - مهارت در بازیگری و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی.

گروه NCT با عرضه آلبوم‌های متعدد، نه تنها جایگاه خود را در چارچوب موسیقی کره‌ای تقویت کرده، بلکه تأثیرات بزرگی را در محبوبیت کی‌پاپ به وجود آورده است. آلبوم‌هایی همچون "Regular-Irregular" و "NCT 2020 Resonance Pt. 1" از طرفداران فراوانی بهره‌مند شده‌اند.

تنوع اعضا در NCT یکی از عوامل مهمی است که به گروه این امکان را می‌دهد که در زمینه‌های گوناگون هنری نقش ببندند و طرفداران متعددی را به خود جذب کنند. از خوانندگی قدرتمند گرفته تا مهارت‌های رقص و بازیگری، اعضا به شکل کامل توانایی‌های هنری خود را به نمایش می‌گذارند.

موسیقی NCT از آنجا که به صورت گسترده در کشور کره جنوبی و جهان شناخته شده‌است، تأثیرات وسیعی روی فرهنگ جوانان دارد. علاوه براین، رقص و تلفیقی از موسیقی با صداها، به لحاظ یک رویش تازه و جدید در دنیای موسیقی کره‌ای شناخته شده است.
با وجود اینکه NCT جدیدترین گروه موسیقی کره‌ای نیست، اما در چندین کشور دیگری مورد توجه و علاقه قرار گرفته است. آهنگ‌های آن‌ها به محبوب ترین گروه کی‌پاپ‌ جامعه جوانان تبدیل شده‌اند.
به طور خلاصه، گروه NCT به عنوان یکی از گروه‌های موفق کی‌پاپ شناخته می‌شوند و همچنین بسیار در جامعه هنری و فرهنگ شناخته شده هستند. درحالیکه هنر موسیقی شان به گروه جدید امید می‌بخشد و برای آن ها الگو هستند.

خرید محصولات ان‌سی‌تی (NCT)

ان‌سی‌تی (NCT)

یکی از عناوین کی پاپ

NCT یک گروه پسر کره‌ای است که سال 2013 شکل گرفته است.اعضای این گروه از کشورهای مختلفی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، چین، تایوان و آمریکا هستند.

پوستر سیلک nct 127 punch
پوستر سیلک nct 127 punch
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید nct dream hot sauce
پولاروید nct dream hot sauce
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه رد ولوت(Red Velvet)

گروه Red Velvet در ۱ اوت ۲۰۱۴ با چهار عضو تحت نظارت شرکت اس. ام. اینترتینمنت (SM Entertainment) تشکیل شد. در مارس ۲۰۱۵، پنجمین عضو به گروه پیوست و آهنگ (Ice Cream Cake) را منتشر کردند. اعضای این گروه دخترانه شامل:
Irene .1(با نام کامل: Bae Joo-hyun):
- نقش: لیدر و خواننده اصلی
 - تولد: ۲۹ مارس ۱۹۹۱
 - اطلاعات تکمیلی: علاقه‌مند به مدلینگ و بازیگری، جایزه‌های متعدد در زمینه هنرهای تجسمی به دست آورده.
2. Seulgi (با نام کامل: Kang Seul-gi):
   - نقش: خواننده اصلی و دانسر اصلی
   - تولد: ۱۰ فوریه ۱۹۹۴
   - اطلاعات تکمیلی: مهارت بالای دنس و تبدیل شدن به یکی از بهترین رقاصان گروه.
3. Wendy (با نام کامل: Son Seung-wan):
   - نقش: خواننده اصلی
   - تولد: ۲۱ فوریه ۱۹۹۴
   - اطلاعات تکمیلی: دارای صدای بسیار زیبا و مشارکت در آهنگسازی.
4. Joy (با نام کامل: Park Soo-young):
   - نقش: خواننده اصلی و دنسر
   - تولد: ۳ سپتامبر ۱۹۹۶
   - اطلاعات تکمیلی: بازیگری نیز در کارنامه‌اش دارد و در سریال‌های تلویزیونی معروف شناخته شده است.
5. Yeri (با نام کامل: Kim Ye-rim):
   - نقش: خواننده و دنسر
   - تولد: ۵ مارس ۱۹۹۹
   - اطلاعات تکمیلی: به عنوان آخرین عضو به گروه پیوست و در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت دارد.

پولاروید red velvet 3
پولاروید red velvet 3
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر سیلک red velvet
پوستر سیلک red velvet
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نام گروه Red Velvet دو مفهوم متفاوت را نشان می‌دهد: Red بیانگر آهنگ‌های شاد و پرانرژی و Velvet بیانگر آهنگ‌های آرام و روحانی است. هدف گروه این است که با استفاده از این دو مفهوم، موسیقی متنوع و جذابی را ارائه دهند.  گروه Red Velvet از زمان شکل‌گیری تاکنون چندین تغییر در سبک موسیقی خود داشته‌اند. آن‌ها با آهنگ‌هایی مانند happyness، Ice Cream Cake و (Dumb Dumb) در سبک کی-پاپ دنس پاپ (K-pop dance-pop) شروع کردند. سپس با آهنگ‌هایی مانند (One of These Nights)، (Perfect Velvet) و(Russian Roulette) به سبک ریتم اند بلوز (R&B) و الکتروپاپ (electropop) روی آوردند. در آخرین آلبوم‌های خود مانند (ReVe Festival) و (Queendom)، آن‌ها سبک‌های موسیقی مختلفی را ترکیب کردند و به سبک‌هایی مانند پاپ راک (pop rock)، دیسکو (disco) و سینت پاپ (synth-pop) پرداختند.

پیشرفت هنری و تأثیر فرهنگی و اجتماعی:

گروه Red Velvet در طول فعالیت خود تغییرات زیادی در استایل خود داشته‌اند. آن‌ها با استفاده از دو مفهوم Red و Velvet، تنوع و تعادل را در آثار خود نشان داده‌اند. آن‌ها همچنین با تغییر لباس، مو، آرایش و کانسپت‌های مختلف، توانایی تطبیق خود با سبک‌های موسیقی متفاوت را اثبات کرده‌اند. گروه Red Velvet تاثیر بزرگی بر جامعه و فرهنگ کره‌ای داشته‌اند. آن‌ها به عنوان یکی از گروه‌های کی-پاپ پیشرو و محبوب شناخته می‌شوند و برای صدای خود، رقص خود و آهنگ‌سازی خود تحسین شده‌اند. آن‌ها همچنین به عنوان سفیرهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت کرده‌اند و با کشورهای مختلف همکاری داشته‌اند .
گروه Red Velvet دستاوردها، جوایز و رکوردهای بسیاری را در صنعت موسیقی کسب کرده‌اند. آن‌ها تنها گروه کی-پاپی هستند که در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، هر سال حداقل یک آلبوم را در چارت بیلبورد ۲۰۰ (Billboard 200) قرار داده‌اند. آن‌ها همچنین گروه کی-پاپی اول هستند که در چارت آلبوم‌های بیلبورد (Billboard Top Album Sales)، دو آلبوم را در رتبه اول و دوم قرار داده‌اند. آن‌ها برای آهنگ‌های خود جوایز متعددی را از مراسم مختلف مانند ملون موزیک آواردز (Melon Music Awards)، گلدن دیسک آواردز (Golden Disc Awards)، ام‌نت آسیان موزیک آواردز (Mnet Asian Music Awards) و سئول موزیک آواردز (Seoul Music Awards) دریافت کرده‌اند .
گروه Red Velvet در فعالیت‌های خیریه و رویدادهای اجتماعی مشارکت کرده‌اند. آن‌ها در سال ۲۰۱۶، به عنوان سفیر های خیریه برای پروژه اسمایل فور یو (Smile For U) که توسط شرکت اس. ام. اینترتینمنت و یونیسف (UNICEF) برای حمایت از آموزش موسیقی برای کودکان آسیا اجرا می‌شود، انتخاب شدند. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۹، در رویداد خیریه اس. ام. تاون (SMTOWN) که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کودکان نیازمند برگزار شد، شرکت کردند.
گروه Red Velvet تأثیر فعالیت‌های فرهنگی خود را بر اندوخته‌های هواداران نیز دیده‌اند. آن‌ها با ایجاد کلوپ رسمی هواداران خود به نام رولوی (ReVeluv)، ارتباط نزدیکی با هواداران خود برقرار کرده‌اند. آن‌ها همچنین با برگزاری کنسرت‌ها، فن میتینگ‌ها (fan meeting)، فن ساین‌ها (fan sign) و فن کال‌ها (fan call)، فرصت‌های مختلفی را برای ملاقات و گفت‌وگو با هوادارانشان را فراهم کرده اند، ردولوت نمونه ای کامل از یک گروه کاملا دخترانه هستند که قدرت و زیبایی را با هم و در کنار هم به تصویر می کشند که پیام مهمی برای زنان سراسر دنیا را به همراه دارد آن هم چیزی نیست جز: به خودتان باور داشته باشید و برای رویاهایتان بجنگید.

خرید محصولات رد ولوت (Red Velvet)

رد ولوت (Red Velvet)

یکی از عناوین کی پاپ

Red Velvet یک گروه کیپاپ دخترانه از کره جنوبی است. این گروه در سال 2014 تشکیل شد و تاکنون چندین آلبوم و تک‌آهنگ منتشر کرده است.اعضای گروه Red Velvet شامل:
Irene (آیرین)،Seulgi (سولگی)، Wendy (وندی)، Yeri (یِری)

روتختی یک نفره red velvet the reve festival
روتختی یک نفره red velvet the reve festival
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
ساعت دیواری  red velvet wendy
ساعت دیواری red velvet wendy
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

استری کیدز(Stray Kids)

استری کیدز(Stray Kids) یک گروه موسیقی کی پاپ اهل کره جنوبی است که در سال 2017 توسط شرکت JYP Entertainment تشکیل شد. این گروه از هشت عضو تشکیل شده است:
- بنگ چان (Bang Chan): او در 3 اکتبر 1997 در کره جنوبی به دنیا آمد، اما وقتی بسیار کوچک بود به سیدنی، استرالیا نقل مکان کرد. او رهبر، تهیه‌کننده، خواننده، رقاص، و رپر گروه است. او انگلیسی، کره‌ای، ژاپنی، و کمی چینی صحبت می‌کند. گیتار و پیانو هم می‌نوازد. بیگ چان از دریک، کریستیانو رونالدو، و پدرش الهام می‌گیرد.
- لی نو (Lee Know): او در 25 اکتبر 1998 در گیمپو، کره جنوبی به دنیا آمد. او رهبر رقص، رقاص، خواننده، و رپر گروه است. لی نو با دو دست می‌نویسد و هم گروهیانش می گویند که او شخصیت منحصر به فرد و بامزه ای دارد. آهنگ مورد علاقه‌اش 10 از 10 از گروه 2PM است. الگوی او تک‌یون از 2PM است.
- چانگ بین (Changbin): او در 11 اوت 1999 در یونگین، کره جنوبی به دنیا آمد و تهیه‌کننده، رپر، و خواننده گروه است. او همچنین عضو یکی از زیرگروه‌های Stray Kids به نام 3RACHA است. چانگ بین علاقه زیادی به بازی‌های ویدئویی بر روی کامپیوتر یا کنسول بازی دارد و بسیار در این زمینه حرفه ای است. آهنگ مورد علاقه‌اش One Dance از دریک است. الگوی او امینم است.
- هیون جین (Hyunjin): او در 20 مارس 2000 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد و رقاص، رپر، و خواننده گروه است.هیون جین عاشق گربه‌هایش کوما و گوما، عکاسی و نقاشی است. آهنگ مورد علاقه‌اش Love Scenario از گروه iKON است. الگوی او زیکو از گروه Block B است.
- هان (Han): او در 14 سپتامبر 2000 در اینچئون، کره جنوبی به دنیا آمد، اما وقتی 8 ساله بود به مالزی نقل مکان کرد. هان تهیه‌کننده، رپر، خواننده، و رقاص گروه است. او همچنین عضو یکی از زیرگروه‌های Stray Kids به نام 3RACHA است. او انگلیسی، کره‌ای، چینی، و مالایی صحبت می‌کند. آهنگ مورد علاقه‌اش Young, Wild & Free از گروه B.A.P است. الگوی او جی.دراگون از گروه Big Bang است.
- فیلیکس (Felix): او در 15 سپتامبر 2000 در سیدنی، استرالیا به دنیا آمد.رقاص، رپر، و خواننده گروه است. او انگلیسی و کره‌ای صحبت می‌کند.آهنگ مورد علاقه‌اش Replay از گروه SHINee است. الگوی او رمبو از گروه ASTRO است.
- سونگ مین (Seungmin): او در 22 سپتامبر 2000 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. خواننده و رقاص گروه است. و مسلط به انگلیسی و کره‌ای است و برای در مواقع استراحت و تفریح دوست دارد کتاب بخواند و گیتار بزند و با سگش که سونی نام دارد بازی کند. آهنگ مورد علاقه‌اش Spring Day از گروه BTS است. الگوی او چانیول از گروه EXO است.
- آی.ان (I.N): او در 8 فوریه 2001 در بوسان، کره جنوبی به دنیا آمد.او خواننده و رقاص گروه است و کره‌ای صحبت می‌کند. آهنگ مورد علاقه‌اش TT از گروه TWICE است. الگوی او جونگ هیون از گروه SHINee است.

روتختی یک نفره Stray Kids Go 2
روتختی یک نفره Stray Kids Go 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید Stray Kids Go 2
پولاروید Stray Kids Go 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

 Stray Kids با یک رئالیتی شو به همین نام شروع به فعالیت کرد که در آن اعضا باید برای نشان دادن استعدادهای خود به چالش‌های مختلفی پاسخ دهند. در این برنامه، یکی از اعضای اصلی گروه، وو جین، به دلیل مشکلات شخصی از گروه جدا شد. Stray Kids در مارس 2018 با آلبوم مینی I am NOT رسماً دبیو کرد.
Stray Kids تاکنون پنج آلبوم مینی، دو آلبوم استودیو، و چندین تک آهنگ منتشر کرده است. آلبوم‌های مینی آن‌ها عبارتند از: I am NOT، I am WHO، I am YOU، Clé 1: MIROH، و Clé 2: Yellow Wood. آلبوم‌های استودیو آن‌ها عبارتند از: GO生 و NOEASY. تک آهنگ‌های معروف آن‌ها شامل: Hellevator، District 9، My Pace، I am YOU، MIROH، Side Effects، Double Knot، Levanter، God's Menu، Back Door، Thunderous، و Christmas EveL هستند. برخی از آثار موسیقی Stray Kids به زبان‌های دیگر مانند ژاپنی و انگلیسی هم منتشر شده‌اند.
Stray Kids با سبک موسیقی متنوع و خلاقانه‌ای شناخته می‌شوند که از ترکیب ژانرهای مختلف مانند هیپ هاپ، راک، الکترونیک، و پاپ ساخته شده است. این گروه از ابتدا تاکید بر خودتولیدی و خودآهنگسازی داشته و اکثر آهنگ‌های خود را خودشان نوشته و تنظیم کرده‌اند. این گروه با استفاده از متن‌های شاعرانه و معنادار، احساسات و تجربیات خود را به مخاطبان منتقل می‌کنند. Stray Kids همچنین با ارائه موسیقی با انرژی بالا و ریتم شاد، مخاطبان را به رقص و شادی دعوت می‌کنند. Stray Kids با سبک موسیقی خود، بسیاری از مخاطبان را جذب کرده و تاثیرگذاری بر صنعت موسیقی کی پاپ داشته‌اند.
Stray Kids با اجراهای زنده و حضور در کنسرت‌ها و رویدادهای مختلف، محبوبیت خود را افزایش داده‌اند. این گروه در سال 2018 کنسرت دبیو خود را با نام Unveil در سئول برگزار کرد. سپس در سال 2019، اولین تور جهانی خود را با نام I am... در آسیا، اروپا، استرالیا، و آمریکا انجام داد. در سال 2020، به دلیل شیوع ویروس کرونا، این گروه کنسرت آنلاینی با نام Beyond LIVE - Stray Kids 'Unlock : GO LIVE IN LIFE' را برگزار کرد که بیش از 200 هزار نفر از سراسر جهان به آن پیوستند. در سال 2021، این گروه کنسرت آنلاین دیگری با نام Beyond LIVE - Stray Kids 'Unlock : LOVE STAY' را برای فن‌های خود اجرا کرد.
Stray Kids از ابتدای فعالیت خود، پیشرفت و تغییرات زیادی را نشان داده‌اند. این گروه با تلاش و تمرین بی‌وقفه، مهارت‌های خود را در خوانندگی، رقص، رپ، و آهنگسازی ارتقا داده‌اند. این گروه همچنین با انتشار آلبوم‌ها و آثار موسیقی متنوع و جدید، سبک خود را گسترش داده و تجدید نظر کرده‌اند. این گروه با جدایی از وو جین، ترکیب اعضای خود را تغییر داده و با هماهنگی و همدلی بیشتری ادامه داده‌اند. این گروه با انتشار آثار به زبان‌های دیگر، بازار خود را گسترش داده و مخاطبان بیشتری را جذب کرده‌اند.

Stray Kids با استعداد و توانایی خود، جوایز و افتخارات بسیاری را کسب کرده‌اند. این گروه در سال 2018، جایزه بهترین دبیو مردانه را از مراسم Mnet Asian Music Awards دریافت کرد. در سال 2019، جایزه بهترین گروه جدید پسرانه را از مراسم Gaon Chart Music Awards و جایزه بهترین گروه جدید پسرانه را از مراسم Seoul Music Awards کسب کرد. در سال 2020، جایزه بهترین گروه پسرانه را از مراسم Asia Artist Awards و جایزه بهترین گروه پسرانه را از مراسم Mnet Asian Music Awards اخذ کرد. در سال 2021، جایزه بهترین گروه پسرانه را از مراسم Golden Disc Awards و جایزه بهترین گروه پسرانه را از مراسم Seoul Music Awards دریافت کرد. این گروه همچنین در چارت‌های موسیقی مختلف رتبه‌های بالایی را کسب کرده‌اند.

Stray Kidsبا موسیقی خود، تاثیر بسیاری بر جامعه داشته‌اند. این گروه با متن‌های موسیقی خود، مسائل و چالش‌های جوانان را مطرح کرده و به آن‌ها امید و قدرت می‌دهند. این گروه با ارائه موسیقی با انرژی بالا و ریتم شاد، مخاطبان را به رقص و شادی دعوت می‌کنند. این گروه با استفاده از فناوری، با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند و آن‌ها را در فعالیت‌های مختلفی مانند ویدئو، پادکست، وبتون، و بازی مشارکت می‌دهند. این گروه با انتشار آثار به زبان‌های دیگر، فرهنگ و زبان خود را به دنیا معرفی می‌کنند و از تنوع و احترام به همه بخش‌های جامعه حمایت می‌کنند.

خرید محصولات استری کیدز (Stray Kids)

استری کیدز (Stray Kids)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه کی پاپ پسرانه Stray Kids یک گروه موسیقی متشکل از 8 عضو اهل کره جنوبی هستند.اعضای گروه شامل:بنگ چان (Bang Chan)، لی نو( Lee Know)، چانگبین(Changbin)، هیونجین(Hyunjin)، هان(Han)، فلیکس(Felix)، سونگمین(Seungmin)، آی‌ان(I.N) هستند

کوسن   stray kids logo 2
کوسن stray kids logo 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پرده پانچ stray kids logo 3
پرده پانچ stray kids logo 3
طراحی شده توسط : rebel shop
۱,۶۲۸,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه سونتین (Seventeen)


Seventeen یک گروه کی پاپ اهل کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Pledis Entertainment تشکیل شد. این گروه شامل ۱۳ عضو است که به سه واحد تقسیم می‌شوند: واحد هیپ هاپ، واحد وکال، و واحد پرفورمنس. اعضای این گروه پسرانه شامل:
1.Seungcheol:
   - نام کامل: چوی سونگ‌چول
   - تاریخ تولد: ۸ اوت ۱۹۹۵
   - نقش در گروه: لیدر

2.Jeonghan:
   - نام کامل: یون ژونگ‌هان
   - تاریخ تولد: ۴ اکتبر ۱۹۹۵
   - نقش در گروه: وکال اصلی

3.Joshua :
   - نام کامل: جوشوا هون
   - تاریخ تولد: ۳ دسامبر ۱۹۹۵
   - نقش در گروه: وکال

4. Jun:
   - نام کامل: جونهوی
   - تاریخ تولد: ۱۰ ژوئن ۱۹۹۶
   - نقش در گروه: وکال اصلی

5.Soonyoung:
  - نام کامل: کون سون‌یونگ
  - تاریخ تولد: ۱۵ ژوئن ۱۹۹۶
  - نقش در گروه: لیدر دانس و رپر

6. Wonwoo:
  - نام کامل: ژی وان‌وو
 - تاریخ تولد: ۱۷ ژوئیه ۱۹۹۶
 - نقش در گروه: رپر اصلی

7.Jihoon:
  - نام کامل: لی جی‌هون
  - تاریخ تولد: ۲۲ نوامبر ۱۹۹۶
  - نقش در گروه: لیدر

8. Seokmin:
 - نام کامل: لی سئوک‌مین
 - تاریخ تولد: ۱۸ فوریه ۱۹۹۷
 - نقش در گروه: وکال اصلی

9.Mingyu:
- نام کامل: کیم مینگ‌یو
 - تاریخ تولد: ۶ آوریل ۱۹۹۷
 - نقش در گروه: رپر و ویژوال

10.(Minghao):
- نام کامل: مینگ‌هائو
- تاریخ تولد: ۷ نوامبر ۱۹۹۷
- نقش در گروه: لیدر تولید

11.Seungkwan:
- نام کامل: بون سئونگ-کوان
- تاریخ تولد: ۱۶ ژانویه ۱۹۹۸
- نقش در گروه: وکال اصلی

12.Hansol:
- نام کامل: هانسول چوئو
- تاریخ تولد: ۱۸ فوریه ۱۹۹۸
- نقش در گروه: رپر اصلی

13.Chan:
- نام کامل: لی چان
- تاریخ تولد: ۱۱ اوت ۱۹۹۹
- نقش در گروه: لیدر دنس

پولاروید seventeen 4
پولاروید seventeen 4
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر سیلک seventeen an ode
پوستر سیلک seventeen an ode
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

 Seventeen همچنین به عنوان یک گروه خود تولید کننده شناخته می‌شود، زیرا اعضای آن در تهیه، تنظیم، و تولید آهنگ‌های خود مشارکت دارند. سونتین تاکنون چهار آلبوم استودیویی، چهار آلبوم مینی، و چندین تک آهنگ منتشر کرده است. برخی از آثار مهم آن‌ها عبارتند از: Adore U، Very Nice، Don't Wanna Cry، که جز محبوبترین کار های این گروه محسوب می شوند.  در سال ۲۰۲۱، Seventeen با انتشار آلبوم سوم خود به نام An Ode، یک تغییر بزرگ در سبک موسیقی خود داشت. این آلبوم با داشتن آهنگ‌هایی با مضامین تاریک و عمیق، نشان داد که Seventeen می‌توانند در سبک‌های موسیقی جدی و بالغ نیز عمل کنند. این آلبوم همچنین با داشتن آهنگ‌هایی با سبک‌های مختلف مانند پاپ، راک، آر اند بی، و ترپ، نشان داد که Seventeen می‌توانند در سبک‌های موسیقی متنوع نیز برجسته باشند.
سونتین یک گروه چند منظوره است که می‌تواند در سبک‌های مختلف موسیقی مانند پاپ، راک، الکترونیک، رپ، آر اند بی، و سوئینگ عمل کند. این گروه با استفاده از صدای خوش‌آهنگ و هارمونیک اعضا، ملودی‌های گیرا و متنوع، و ترانه‌های معنادار و خلاقانه، مخاطبان را جذب می‌کند. Seventeen همچنین با توجه به واحدهای مختلف خود، می‌تواند سبک‌های موسیقی را با هم ترکیب کند و آثار متفاوت و جالبی ارائه دهد. برای مثال، واحد هیپ هاپ با رپ کردن بر روی بیت‌های سنگین و تند، احساسات قوی و متمدنانه را بیان می‌کند. واحد وکال با خواندن بر روی ملودی‌های آرام و شیرین، احساسات نرم و عاطفی را منتقل می‌کند. واحد پرفورمنس با رقصیدن بر روی ریتم‌های شاد و پرانرژی، احساسات شادمانه و پرشور را نشان می‌دهد.

Seventeen با اجراهای زنده و کنسرت‌های خیره کننده خود، مخاطبان را متحیر می‌کند. این گروه با استفاده از طراحی رقص پیچیده و هماهنگ، صحنه‌های رنگارنگ و جذاب، و ارتباط صمیمی و صادقانه با فن‌ها، یک تجربه بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. Seventeen تاکنون در بسیاری از کشورها و شهرها کنسرت داده است و همیشه با استقبال گرم و علاقه‌مندی فن‌ها روبرو شده است.
اولین تور جهانی این گروه  که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد. این تور در ۱۳ شهر و ۴ قاره انجام شد و بیش از ۲۰۰ هزار فن را جمع کرد. این تور نشان داد که Seventeen یک گروه کی پاپ با سطح بین‌المللی است. دومین تور جهانی Seventeen که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد. این تور در ۲۰ شهر و ۱۰ کشور انجام شد و بیش از ۳۰۰ هزار فن را جذب کرد. این تور با نمایش آثار مختلف واحدها و گروه، تنوع و خلاقیت Seventeen را به رخ کشید. سومین تور جهانی Seventeen که در سال ۲۰۱۹ شروع شد. این تور در ۲۷ شهر و ۱۲ کشور برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی از کنسرت‌ها لغو یا به تعویق افتاد. این تور با نمایش آثار جدید و قدیمی گروه، عشق و اراده Seventeen را نشان داد.
Seventeen یک گروه کی پاپی است که با پیشرفت و تغییرات مستمر خود، همیشه در حال رشد و تکامل است. این گروه با توجه به روند موسیقی و سلیقه مخاطبان، سبک و ترکیب آثار خود را تغییر می‌دهد و همچنین با تجربه‌های شخصی و اجتماعی خود، محتوای آثار خود را به روز می‌کند.
گروه سونتین با کارهای خود، بسیاری از جوایز و افتخارات را کسب کرده است. این گروه با استعداد و تلاش خود، مورد توجه و تقدیر موسیقی‌دانان، منتقدان، و فن‌های موسیقی قرار گرفته است. این گروه جایزه بین‌المللی Mnet Asian Music Awards در سال ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، و ۲۰۱۹، جایزه بین‌المللی Mnet Asian Music Awards را دریافت کردند. این جایزه به گروه‌های کی پاپی اهدا می‌شود که در سطح جهانی فعالیت و محبوبیت دارند و همچنین در مراسم Bonsang Golden Disc Awards در سال ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، و ۲۰۲۰، جایزه Bonsang Golden Disc Awards را دریافت کردند. این جایزه به گروه‌های کی پاپی اهدا می‌شود که در زمینه فروش آلبوم‌ها و تک آهنگ‌ها عملکرد برجسته داشته باشند.
Seventeen یک گروه کی پاپی است که با کارهای خود، موسیقی، رقص، و ارتباط با فن‌ها را به یک هنر تبدیل کرده است. این گروه با داشتن ۱۳ عضو با استعداد و خلاق، آثار متنوع و جذابی را در سبک‌های مختلف موسیقی ارائه داده است. این گروه همچنین با داشتن اجراهای زنده و کنسرت‌های خیره کننده، مخاطبان را متحیر و مشتاق کرده است. این گروه با داشتن پیشرفت و تغییرات مستمر، همیشه در حال رشد و تکامل بوده است. این گروه با داشتن جوایز و افتخارات بسیار، مورد توجه و تقدیر موسیقی‌دانان، منتقدان، و فن‌های موسیقی قرار گرفته است. این گروه با داشتن تاثیرات اجتماعی و فرهنگی مثبت، پیام‌های مهمی را در مورد عشق، امید، خودباوری، خودپذیری، همبستگی، و همدلی منتقل کرده است. Seventeen یک گروه کی پاپی است که دل‌ها را به لرزه درآورده است.

خرید محصولات سونتین (Seventeen)

سونتین (Seventeen)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه سونتین (Seventeen) در سال ۲۰۱۵ و زیرنظر پلدیس اینترتینمنت، شکل گرفت. ۱۳ عضو این گروه، در سه زیرمجموعهٔ 'هیپ-هاپ'، 'وکال' و 'اجرا'، به فعالیت می‌پردازند. سونتین تا به امروز سه آلبوم استودیویی و شش آلبوم چندآهنگه منتشر کرده‌است.

روتختی چاپی یک نفره Seventeen 1
روتختی چاپی یک نفره Seventeen 1
طراحی شده توسط : Mr Darcy
۲,۰۸۶,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید seventeen
پولاروید seventeen
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه توایس (Twice)

گروه توایس (TWICE) یک گروه دخترانه کی-پاپ (K-pop) است که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت جی‌وای‌پی اینترتینمنت (JYP Entertainment) تشکیل شد. این گروه شامل نه عضو است که از کره‌ای، ژاپنی، و تایوانی تشکیل شده‌اند که شامل:

- نایون (Nayeon): نام کامل او ایم نایون است و در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۵ در سئول کره‌ای به دنیا آمد. او موقعیت سنتر، فیس ولید وکال گروه را دارد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در موزیک ویدیو گات سون (Got7) به نام Girls Girls Girls به عنوان یک دانسر ظاهر شد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی مانند Sixteen، Running Man، و Knowing Bros شرکت کرده است. او به خاطر شخصیت بامزه، و مهربانش معروف است.

روتختی یک نفره twice nayeon
روتختی یک نفره twice nayeon
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- جونگیون (Jeongyeon): نام کامل او یو جونگیون است و در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۹۶ در سئول کره‌ای به دنیا آمد. او موقعیت لید وکال گروه را دارد. او خواهر کوچکتر یو جیونگ است که یک بازیگر کره‌ای است. او در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت جدی، مسئولیت‌پذیر، و مراقبش معروف است.

پولاروید twice jeongyeon
پولاروید twice jeongyeon
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- مومو (Momo): نام کامل او هیرای مومو است و در تاریخ ۹ نوامبر ۱۹۹۶ در کیوتو ژاپن به دنیا آمد. او موقعیت مین دنسر و ساب وکال  گروه را دارد. او خواهر بزرگتر مینا است که یک دانسر ژاپنی است. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر مهارت‌های رقص بی‌نظیر، شخصیت شیطون، و علاقه به غذاهای خوشمزه معروف است.

دفتر یادداشت twice  momo
دفتر یادداشت twice momo
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۳۴,۴۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- سانا (Sana): نام کامل او میناتو سانا است و در تاریخ ۲۹ دسامبر ۱۹۹۶ در اوساکا ژاپن به دنیا آمد. او موقعیت ساب وکال گروه را دارد. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت خوش‌خلق، مهربان، و بی‌دغدغه‌اش معروف است. او همچنین با اختراع عبارت "شایاد شایاد" (Cheer Up) در موزیک ویدیو گروه توایس به نام Cheer Up محبوبیت زیادی پیدا کرد.

کوسن  twice 2
کوسن twice 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- جیهیو (Jihyo): نام کامل او پارک جیهیو است و در تاریخ ۱ فوریه ۱۹۹۷ در گیونگی کره‌ای به دنیا آمد. او موقعیت لیدر و مین وکال گروه را دارد. او در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت قوی، مهربان، و حمایت‌کننده‌اش معروف است. او همچنین با صدای قوی و بلندش تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است.

روتختی یک نفره TWICE BETTER 2
روتختی یک نفره TWICE BETTER 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- مینا (Mina): نام کامل او میایوا مینا است و در تاریخ ۲۴ مارس ۱۹۹۷ در سان‌آنتونیو تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او موقعیت ساب وکال و لید دنسر گروه را دارد. او در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت آرام، شیک، و باوقار معروف است. او همچنین با مهارت‌های باله و پیانوش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

پولاروید twice03
پولاروید twice03
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- داهیون (Dahyun): نام کامل او کیم داهیون است و در تاریخ ۲۸ مه ۱۹۹۸ در سئول کره‌ای به دنیا آمد. او موقعیت لید رپر و ساب ووکال گروه را دارد. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت بامزه، خوش‌رو، و مذهبی‌اش معروف است. او همچنین با اختراع عبارت "دوبو دوبو" (TT) در موزیک ویدیو گروه توایس به نام TT محبوبیت زیادی پیدا کرد.

پوستر سیلک twice dahyun
پوستر سیلک twice dahyun
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- چه‌یونگ (Chaeyoung): نام کامل او سون چه‌یونگ است و در تاریخ ۲۳ آوریل ۱۹۹۹ در سئول کره‌ای به دنیا آمد. او موقعیت مین رپر و ساب وکال گروه را دارد. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت خلاق، هنرمند، و مستقل‌اش معروف است. او همچنین با مهارت‌های نقاشی، نوشتن ترانه، و تغییر مداوم موهایش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ساعت دیواری  twice cheayoung
ساعت دیواری twice cheayoung
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

- جویی (Tzuyu): نام کامل او چو جویی است و در تاریخ ۱۴ ژوئن ۱۹۹۹ در تاینان تایوان به دنیا آمد. او موقعیت ویژوال، و ساب وکال گروه را دارد. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک کارآموز وارد شرکت JYP شد و در برنامه Sixteen شرکت کرد. او به خاطر شخصیت خجالتی، متواضع، و مهربانش معروف است. او همچنین با زیبایی و قد بلندش تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است.

دفتر یادداشت twice twice4
دفتر یادداشت twice twice4
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۳۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

این گروه با آهنگ‌های شاد و متنوع، رقص‌های هماهنگ و جذاب، و شخصیت‌های دوستانه خود، مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب کرده‌اند. این گروه موفقیت‌ها و افتخارات بسیاری را کسب کرده‌اند و جوایز و رکوردهای زیادی را از آن خود کرده‌اند و به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین گروه‌های کی-پاپ در سطح جهانی شناخته می‌شود. همچنین اعضای توایس همکاری برندهای معروف و خیریه‌ها فعالیت‌های مدلینگ و تجاری داشته‌اند. این گروه تاکنون چهار تور کنسرت رسمی در کره‌ای و ژاپن داشته‌اند و در برنامه‌های تلویزیونی و آنلاین مختلفی اجراهای زنده‌ای را ارائه داده‌اند. این گروه با آهنگ‌هایی مانند Like OOH-AHH، Cheer Up، TT، Knock Knock، Signal، Likey، Heart Shaker، What is Love?، Dance the Night Away، Yes or Yes، Fancy، Feel Special، More & More، I Can't Stop Me، و Alcohol-Free شهرت زیادی پیدا کرده‌اند. این گروه یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین گروه‌های دخترانه کی-پاپ در جهان است.
برخی از دست آورد های این گروه شامل:
- برندگان جایزه هنرمند جدید در سال های 2015 و 2016 در جشنواره‌های ماما (Mnet Asian Music Awards MAMA) و دیسک طلایی(Golden Disc Awards)
- برندگان دو جایزه بزرگ آهنگ سال در مراسم ماما(Mnet Asian Music Awards MAMA)
- برندگان بیشترین تعداد جایزه موسیقی در سال 2017 با مجموع ۳۶ جایزه و تقدیر از وزیر فرهنگ ، ورزش و گردشگری کره
- محبوبیت بالای گروه در رتبه های اول تا سوم محبوب ترین هنرمندان کره جنوبی به مدت ۳ سال متوالی
- حضور در رتبه های برتر قدرتمند ترین سلبریتی های مجله فوربز و نقش در افزایش هفت برابری سهام کمپانی جی وای پی
- استفاده رییس جمهور کره از آهنگ توایس به نام Cheer Up در کمپین تبلیغاتی خود
- دریافت لقب "گروه دختران ملت" توسط رسانه های کره ای و شناخته شدن به عنوان رهبر موج سوم هالیو در ژاپن
- فعالیت‌های مدلینگ و تجاری با برندهای معروف و خیریه‌ها مانند Estée Lauder، Lotte Duty Free، Spris، UNICEF

خرید محصولات گروه توایس (Twice)

گروه توایس (Twice)

یکی از عناوین کی پاپ

TWICE یک گروه موسیقی دخترانه کی پاپ از کره جنوبی است که 9 اعضا شامل: جیهیو(Jihyo)، نایون(Nayeon)، جویی(Jeongyeon)، مومو(Momo)، سانا(Sana)، مینا(Mina)، داهیون(Dahyun)، چایونگ(Chaeyoung)، تزویو(Tzuyu) دارد.

روتختی یک نفره twice 2
روتختی یک نفره twice 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید twice10
پولاروید twice10
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه تی‌اکس‌تی(TXT)

گروه کی‌پاپ TXT یا Tomorrow X Together یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین گروه‌های موسیقی کره‌ای است در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹ با انتشار یک تیزر ویدیویی از طرف کمپانی هایپ (که در آن زمان بیگ هیت نام داشت) به عنوان اولین گروه پسرانه‌ای که پس از گروه بی تی اس توسط این کمپانی تشکیل شده است، معرفی شد. این گروه از پنج عضو جوان و با استعداد تشکیل شده است که هر کدام از آنها دارای صدایی خاص، مهارت‌هایی چندجانبه و شخصیتی جذاب هستند. گروه TXT با آلبوم‌ها و آهنگ‌هایی که در سبک‌های مختلف و با مفاهیمی نوین و خلاقانه ارائه می‌دهد، توانسته است مخاطبان بسیاری را در کره و جهان به خود جذب کند و جوایز و رکوردهای بسیاری را کسب کند.
گروه TXT در ۴ مارس ۲۰۱۹ با آلبوم چند آهنگه‌ای به نام فصل رویا: ستاره (The Dream Chapter: Star) و آهنگ اصلی آن به نام تاج (Crown) رسماً دبیو کرد و با استقبال گسترده‌ای از طرف مخاطبان روبرو شد. این گروه در همان سال اول فعالیت خود، جوایز برترین هنرمند تازه کار را از جشنواره‌های معتبری چون جشنواره دیسک طلایی، جشنواره موسیقی ملون، جشنواره موسیقی آسیایی ام نت و جشنواره چارت گائون دریافت کرد.
نام گروه TXT مخفف عبارت Tomorrow X Together است که به معنی این است که این پنج خواننده جوان دور هم جمع شده‌اند تا برای ساختن فردایی بهتر تلاش کنند. این نام نشان دهنده هدف و رویای گروه است که می‌خواهند با همکاری و همدلی، موسیقی‌ای را ایجاد کنند که مخاطبان را به آن پیوند دهد و احساسات و تجربیات آنها را منعکس کند. این گروه با ارائه مفاهیمی مربوط به رویاها، جادو، دوستی و عشق، سعی دارد پیام‌های مثبت و امیدوارکننده‌ای را به نسل جوان منتقل کند و آنها را تشویق کند که به خودشان و رویایشان اعتماد داشته باشند.

 این گروه شامل پنج عضو زیر است:
- یونجون (Choi Yeonjun): متولد ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۹، رقصنده و رپر اصلی، وکال کمکی، مدل و بازیگر. او قبلا کارآموز کمپانی کیوب بوده و رقصنده پشتیبان بی تی اس نیز بوده است. او در سال ۲۰۱۴ با خواندن آهنگ Boy in Luv از بی تی اس در تست کمپانی بیگ هیت رتبه اول را کسب کرد و در سال ۲۰۱۹ بعنوان اولین عضو گروه تی اکس تی معرفی شد.
- سوبین (Choi Soobin): متولد ۵ دسامبر ۲۰۰۰، لیدر، وکالیست، رقصنده، رپر و ویژوال گروه. او در سال ۲۰۱۶ وارد کمپانی بیگ هیت شد و در سال ۲۰۱۹ به عنوان دومین عضو گروه تی اکس تی معرفی شد.
- بومگیو (Choi Beomgyu): متولد ۱۳ مارس ۲۰۰۱، وکالیست، رقصنده، رپر کمکی، ویژوال و مرکز گروه. او در سال ۲۰۱۷ وارد کمپانی بیگ هیت شد و در سال ۲۰۱۹ به عنوان چهارمین عضو گروه تی اکس تی معرفی شد.
- تهیون (Kang Taehyun): متولد ۵ فوریه ۲۰۰۲، وکالیست اصلی، رقصنده و رپر گروه. او در سال ۲۰۱۶ وارد کمپانی بیگ هیت شد و در سال ۲۰۱۹ به عنوان پنجمین و آخرین عضو گروه تی اکس تی معرفی شد.

پولاروید TXT22
پولاروید TXT22
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره txt logo 2
روتختی یک نفره txt logo 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه TXT یک گروه کی‌پاپ است که در سبک‌های مختلفی از موسیقی فعالیت می‌کند. این گروه از سبک‌هایی چون پاپ، الکتروپاپ، پاپ راک، اسینت پاپ، اسینت ویو، اسینت راک، اسینت فانک، دنس پاپ، هیپ هاپ، آر اند بی، رپ، موسیقی محلی کره استفاده می‌کند. این گروه همچنین تاثیراتی از سبک‌های دیگری چون راک، فانک، رگی، دیسکو، سول، جاز، بلوز، کانتری و موسیقی محلی دیگر کشورها را نیز در آهنگ‌های خود به کار می‌برد. گروه TXT از هنرمندان و گروه‌های مختلفی چون بی تی اس، شینی، بیگ بنگ، اکسو، وان دایرکشن، کولد پلی، مارون ۵، بیانسه، برانو مارس، اد شیران، جاستین بیبر، آریانا گرانده، بیلی ایلیش و دوا لیپا الهام گرفته‌اند و از آنها به عنوان الگوهای خود یاد می‌کنند.

گروه TXT با داشتن چندین ویژگی متمایز، از سایر گروه‌های کی‌پاپ جدا شده است. این ویژگی‌ها عبارتند از:
- داشتن یک نام و فلسفه معنادار که نشان دهنده هدف و رویای گروه برای ساختن فردایی بهتر با همکاری و همدلی است.
- داشتن یک مفهوم کلی برای آلبوم‌ها و آهنگ‌ها که مربوط به رویاها، جادو، دوستی و عشق است و با استفاده از عناصری چون کتاب‌های داستانی، افسانه‌ها، انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی به تصویر کشیده می‌شود.
- داشتن یک رقص‌نامه منحصر به فرد و هماهنگ که با استفاده از حرکاتی زیبا، سریع، قدرتمند و دقیق، احساسات و مفاهیم آهنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و باعث جذابیت بیشتر اجراهای زنده گروه می‌شود.

گروه TXT با داشتن اعضایی با استعداد، صدایی منحصر به فرد، رقص‌هایی هماهنگ و مهارت‌هایی چندجانبه، توانسته است یکی از موفق‌ترین گروه‌های کی‌پاپ در سال‌های اخیر باشد. این گروه با ارائه آلبوم‌ها و آهنگ‌هایی با کیفیت بالا، مفاهیمی جذاب و متنوع، سبک‌هایی مختلف و خلاقانه و پیام‌هایی مثبت و امیدوارکننده، مخاطبان بسیاری را در کره و جهان به خود جذب کرده و از طرفداران و منتقدان موسیقی تحسین و تقدیر شده است. این گروه همچنین با کسب جوایز و رکوردهای متعدد در چارت‌های موسیقی ملی و بین‌المللی، نشان داده است که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گروه‌های کی‌پاپ است.

خرید محصولات تی‌اکس‌تی (TXT)

تی‌اکس‌تی (TXT)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه TXT یک گروه پسرانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۹ تشکیل شد. اعضای این گروه شامل پنج نفر هستند: Soobin (سوبین)، Yeonjun (یئونجون) ، Beomgyu (بئومگیو)، Taehyun (تایهیون) ، Hueningka (هونینگ‌کای)

کوسن  txt the name 2
کوسن txt the name 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید TXT03
پولاروید TXT03
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه (جی)آیدل G)I-DL)

در عرصه رقابتی موسیقی کی‌پاپ، گروه (جی)آیدل G)I-DL) مانند یک ستاره درخشان نمود یافته و به سرعت توانسته است به یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در این صنعت تبدیل شود. این گروه کره‌ای، که در سال 2018 توسط کمپانی Cube Entertainment تشکیل شد، ترکیبی منحصر به فرد از استعداد، جذابیت و خلاقیت را به همراه دارد. (جی)آیدل (gidle) نه تنها با آهنگ‌های گیرا و اجراهای حرفه‌ای خود بلکه با داشتن زیرنویس‌های انگلیسی برای آثارشان، توانسته‌اند مخاطبان بین‌المللی را نیز به سوی خود جلب کنند.
گروه (جی)آیدل G)I-DL) با انتشار اولین اثر خود به نام "LATATA" در ماه مه 2018 وارد صنعت موسیقی شد و خیلی زود توانست در چارت‌های موسیقی کره جایگاه خود را پیدا کند. این ترانه نه تنها در داخل کره بلکه در سطح بین‌المللی نیز با استقبال رو‌به‌رو شد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.
پس از موفقیت اولین اثر، (جی)آیدل G)I-DL) توجه بسیاری از رسانه‌ها و برنامه‌های جوایز موسیقی را به خود جلب کرد. آنها با اجرا در مراسم‌های معتبر و دستیابی به جوایز مختلف، نشان دادند که نه تنها یک گروه تازه‌کار نیستند بلکه یک رقیب جدی در عرصه جهانی به شمار می‌روند.

گروه (جی)آیدل G)I-DL) از پنج عضو تشکیل‌شده است که هرکدام توانایی‌های خاص و نقش‌های منحصر به فردی در گروه دارند. سوجین با صدای خاص و مینی با تم آسیایی ترانه‌هایش، سویون که نه تنها یک رپر بلکه یک تهیه‌کننده موسیقی است، یو-کی  که به عنوان رقصنده اصلی و با صدای گرم خود شناخته می‌شود، و شوا که به عنوان جوان‌ترین عضو گروه، نقش مگنت را بر عهده دارد.
در ادامه، به بیوگرافی مختصر هر یک از اعضای گروه (جی)آیدل G)I-DL) خواهیم پرداخت:
 چو می‌یئون (Cho Mi-yeon)
می‌یئون در تاریخ 31 ژانویه 1997 متولد شد. او به عنوان خواننده اصلی در گروه(جی)آیدل G)I-DL) فعال است. می‌یئون دارای صدایی قدرتمند و گیراست و پیش از پیوستن به گروه، به عنوان یک کارآموز در YG Entertainment فعالیت می‌کرد.

منیون (Minnie Nicha Yontararak)
منیون، متولد 23 اکتبر 1997، اهل کشور تایلند است و به عنوان خواننده اصلی گروه فعال است. او علاوه بر مهارت‌های خوانندگی، در آهنگسازی و نوشتن ترانه نیز دست دارد و با صدای منحصربه‌فرد خود، رنگ و لهجه تایلندی را به موسیقی گروه می‌افزاید.

سوجین (Seo Soo-jin)
سوجین، با نام کامل سئو سوجین، در تاریخ 9 مارس 1998 به دنیا آمده است. او به عنوان خواننده فرعی و رقصنده اصلی گروه شناخته شده است. سوجین با حضور جذاب و مهارت‌های رقص خیره‌کننده خود، به یکی از جذاب‌ترین اعضای گروه تبدیل شده است.

سویون (Jeon So-yeon)
متولد 26 آگوست 1998، سویون به عنوان رهبر، رپر اصلی و یکی از ترانه‌سرایان و تهیه‌کنندگان اصلی (جی)آیدل G)I-DL) در نظر گرفته می‌شود. قبل از (جی)آیدل G)I-DL)، سویون در برنامه‌های رقابتی مانند "Produce 101" و "Unpretty Rapstar 3" شرکت کرده بود و به خاطر مهارت‌های بی‌نظیر رپ و سبک موسیقی اشخاصی خود، شناخته شد.

یو-کی  (Song Yuqi)
یو-کی  در تاریخ 23 سپتامبر 1999 متولد شد و از چین است. او رقصنده اصلی، خواننده فرعی و یکی از چهره‌های شناخته‌شده گروه است. با صدای دلنشین و مهارت‌های رقص برجسته، یوقی به سرعت به یکی از چهره‌های برتر در میان هواداران تبدیل شده است.

شوهوا (Yeh Shuhua)
شوهوا، با نام کامل یه شوهوا، در تاریخ 6 ژانویه 2000 متولد شد و همچنین از تایوان می‌آید. به عنوان خواننده فرعی و مگنت گروه، شوهوا جذابیت و حس تازگی را به ترکیب گروه افزوده است. با وجود آنکه او جدیدترین عضو به شمار می‌آید، اما همچنان توانسته است تأثیر قابل توجهی بر روی گروه و هواداران داشته باشد.

روتختی یک نفره gidle 2
روتختی یک نفره gidle 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۲,۰۸۸,۷۵۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید gidle i never die 2
پولاروید gidle i never die 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

جوایز و افتخارات (جی)آیدل G)I-DL) در عرصه جهانی

گروه (جی)آیدل G)I-DL) با استعداد خیره‌کننده‌ای که دارند، توانسته‌اند جوایز متعددی دریافت کنند که این نشان‌دهنده قدرت و تأثیرگذاری آن‌ها در صنعت موسیقی کی‌پاپ است. از جوایز "Mnet Asian Music Awards" گرفته تا "Seoul Music Awards"، این گروه کارنامه‌ای درخشان را برای خود رقم زده‌اند.
 دستاوردهای (جی)آیدل G)I-DL) تنها به جوایز محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها نقش مهمی در فرهنگ جوانان و در نحوه شکل هویت آن‌ها ایفا می‌کنند. با پیام‌های قدرتمند و قابل دسترس بودن در شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها به الگویی الهام‌بخش برای هواداران خود در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.
(جی)آیدل G)I-DL) در خلق موزیک ویدیوهایی با استایل و زیبایی‌شناسی منحصر به فرد مشهور می‌باشند. آن‌ها مؤلفه‌های فرهنگی را با تکنیک‌های مدرن ترکیب می‌کنند تا اثری خلق کنند که نه تنها به لحاظ بصری جذب‌کننده است بلکه قطعات موسیقی پیام‌آور نیز دارد.


در پایان، می‌توان گفت که گروه (جی)آیدل G)I-DL) نمادی از تنوع و نوآوری در صنعت موسیقی کی‌پاپ است. با اعضایی از چندین کشور مختلف و ترکیبی از استعدادهای متنوع، این گروه توانسته تاثیر دائمی بر روی هواداران و فرهنگ جهانی بگذارد. آن‌ها نه تنها مرزهای موسیقی را گسترده‌تر کرده‌اند بلکه محدودیت‌های زبانی و فرهنگی را نیز درهم شکسته‌اند تا به یک پدیده جهانی تبدیل شوند. (جی)آیدل G)I-DL) نه تنها از طریق آهنگ‌های خود بلکه از طریق داستان‌ها، پیام‌ها و اثراتی که هریک از آن‌ها به موسیقی‌شان افزوده‌اند، الهام‌بخش جوانان سراسر جهان شده‌اند. آن‌ها به مثابه پلی میان فرهنگ‌های مختلف عمل کرده و باعث تقویت جنبش کی‌پاپ در سراسر جهان شده‌اند. به عنوان یکی از گروه‌های پرطرفدار کی‌پاپ در عصر حاضر، آینده‌ی (جی)آیدل G)I-DL) قطعاً پر از فرصت‌های بیشتر، موفقیت‌های جدید و الهام‌بخش برای نسل‌های آینده خواهد بود.

خرید محصولات گروه (جی) آیدل G)I-DL)

گروه (جی) آیدل G)I-DL)

یکی از عناوین کی پاپ

گروه کیپاپ gidle یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۸ تشکیل شد. اعضای این گروه به شرح زیر هستند: مینی (Minnie)، می-یون (Miyeon)، سو-یون (Soyeon)، یو-کی (Yuqi)، شو-هوا (Shuhua)،سو-جین (Soojin)(عضو سابق)

ساعت دیواری  gidle ifeel
ساعت دیواری gidle ifeel
طراحی شده توسط : rebel shop
۶۲۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر سیلک gidle i never die
پوستر سیلک gidle i never die
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

گروه لسرافیم (le sserafim)

در عرصه پرشور و همگام با ریتم‌های کی‌پاپ، لسرافیم(le sserafim) نه تنها به عنوان یکی از گروه‌های نوظهور بلکه به عنوان پیشگامان ژانر، خودنمایی می‌کنند. این گروه که زیر نظر شرکت HYBE Corporation و در شراکت با Source Music در بهار2022 تشکیل شد، با اولین آلبوم مینی خود به نام "FEARLESS" خیلی زود توانست به شهرت جهانی دست یابد. ساخته شده از بنیاد استعداد و اشتیاق، LE SSERAFIM با پشتوانه‌ی اعضای با استعداد خود - کیم چاه‌وون، هوه یون‌جین، ساکورا، کیم گارام، کازوها و هونگ ای-رین - که هر یک با تجارب و ویژگی‌های خاص خود، امیدوار است که ردپایی دائمی بر جهان موسیقی بگذارد. در زیر یک معرفی کوتاه اعضای گروه سرافیم(le sserafim) را خواهیم داشت:

کیم چاه‌وون (Kim Chaewon): چاه‌وون، متولد ۱ اوت ۲۰۰۰، به عنوان یکی از سران تیم و خواننده هدایت‌کننده LE SSERAFIM شناخته می‌شود. پیش از این در گروه IZ*ONE فعالیت داشته و با تجربه‌ای که از آن دوران به دست آورده، شیوه‌های خلاقانه‌ای برای ارتباط با طرفداران و اجرای صحنه‌های موسیقی باشکوه را به تیم آورده است.

هوه یون‌جین (Huh Yunjin): متولد ۸ اکتبر ۲۰۰۱، یون‌جین در آمریکا بزرگ شده و به دلیل استعدادهای چندگانه خود در ترانه‌سرایی، تولید موسیقی و خوانندگی مشهور است. با صدای قدرتمند و کاریزمایی بی‌بدیل، او توجه بسیاری از دوستداران موسیقی را به خود جلب کرده است.

می یابوکی ساکورا (Miyawaki Sakura): ساکورا، متولد ۱۹ مارس ۱۹۹۸ و شناخته شده برای حضور قبلی اش در HKT48 و IZ*ONE، میراثی چشم‌گیر از دوران فعالیتش در صنعت موسیقی ژاپن و کره را با خود به LE SSERAFIM آورده است. او با تجربه فراوانی که در زمینه هنر نمایشی و محبوبیت بین‌المللی دارد، به گسترش دامنه نفوذ گروه کمک کرده است.

کیم گارام (Kim Garam):‌ گارام که در ۱۶ نوامبر ۲۰۰۵ متولد شده است، جدیدترین عضو LE SSERAFIM محسوب می‌شود که با ظاهری زیبا و مهارتهای رقص استثنایی خود نامی در بین طرفداران ساخته است. او با انرژی و تعهد بسیار، به ارائه هرچه بهتر اجراهای صحنه معروف است.

کازوها (Kazuha): کازوها، متولد ۹ می ۲۰۰۳، به واسطه تبحرش در باله و پس‌زمینه‌ای قوی در رقص کلاسیک، لمسی هنری و فنی به LE SSERAFIM می‌افزاید. او که تخصص‌هایش مرزهای فرهنگی را درنوردیده‌اند، با علاقه شدید به موسیقی مدرن و سنتی، به طرز منحصربه‌فردی به تنوع گروه کمک می‌کند.

هونگ ای-رین (Hong Eun Chae): هونگ ای-رین، که در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۶ متولد شد، قدیمی‌ترین عضو LE SSERAFIM است و به عنوان ستون فقرات تیم، حضوری ثابت و مؤثر دارد. با داشتن پشتکار و تعهد به تمرین و همچنین نگرشی مثبت، ای-رین باعث دلگرمی و انگیزه در میان اعضای تیم می‌شود.

پولاروید le sserafim unforgiven 3
پولاروید le sserafim unforgiven 3
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر سیلک le sserafim antifragile
پوستر سیلک le sserafim antifragile
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

نام لسرافیم(le sserafim)، که در واقع به صورت انعکاسی از کلمه "IM FEARLESS" ساخته شده، نه تنها بیانگر شجاعت و استقامتی است که این گروه قصد دارد به نمایش بگذارد، بلکه نشان دهنده تعهد آنان به پیمودن مسیرهای چالش‌برانگیز و ناشناخته در صنعت موسیقی است.
با صداهایی که به‌طور خاص برای اعضایشان طراحی شده‌ و تولیدات موسیقی خلاقانه‌ای که مرزهای ژانری را در هم می‌شکند، لسرافیم(le sserafim) قصد دارد نه تنها به معیارهای معمول صنعت کی‌پاپ چالش بکشد، بلکه آن‌ها را دوباره تعریف نماید. از "FEARLESS" که جسارت و خودمحوری را در ژانری پیچیده و تاثیرگذار به گوش مخاطبان می‌رساند، تا ترک‌های دیگر که با امید و صداقت، موضوعات شخصی و جامعه‌ای را گرد آورده‌اند، LE SSERAFIM می‌کوشد تا صدای نسل جدیدی باشد که تمایل به عبور از حدود و مرزهای پیش‌ساخته دارد.
مقدمه‌ای بر قدرت بانوان در لسرافیم(le sserafim) به چشم می‌خورد، که جایگاه‌شان را در جبهه‌ی خط مقدم تنوع و نوآوری بدون ترس از بازتاب‌ها محکم و استوار می‌کنند. در ادامه این، به اکتشاف بیشتر در روایت‌های موسیقیایی و داستان‌های این گروه خواهیم پرداخت، و شاهد رشد و بلوغشان در یک صنعت همواره در حال تغییر خواهیم بود.
موسیقی کی‌پاپ، که نشأت‌گرفته از کره‌ی جنوبی است، به عنوان یکی از پر قدرت‌ترین و نوآورانه‌ترین صنایع موسیقی در جهان شناخته می‌شود. با ترکیبی خلاقانه از عناصر موسیقی‌های مختلف و نمایش‌های بصری فریبنده، این سبک موسیقی توانسته بر قلب‌ها و ذهن‌های میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تأثیر بگذارد. گروه کی-پاپ LE SSERAFIM نیز نمونه‌ای برجسته از این موفقیت است.
لسرافیم(le sserafim) با پیام‌هایی از خودباوری و تمرکز بر هویت فردی، به سرعت در میان جوامع و طرفداران خود جایگاهی ویژه پیدا کرده‌اند. اعضای گروه با آهنگ‌های گیرا، ویدیوهای موزیکال پرشور و اجراهای زنده‌ی دینامیک خود، نه تنها به زیبایی‌شناسی فرهنگ کی-پاپ پایبندند بلکه آن را گسترش و با نوآوری‌های بصری و موسیقایی فراتر برده‌اند. این توجه به جزئیات و تعهد به نوآوری، LE SSERAFIM را به موجی نو در دریای عظیم موسیقی کی‌پاپ تبدیل کرده است.
تاثیر لسرافیم(le sserafim) و کی‌پاپ به طور کلی را می‌توان در فروش بلیط‌های کنسرت، فروش آلبوم‌ها و کالاهای مرتبط با گروه دید. این موضوع نشان‌دهنده قدرت صنعت کی‌پاپ و چگونگی تاثیرگذاری آن بر اقتصاد و فرهنگ پاپ جهانی است. LE SSERAFIM به عنوان بخشی از این جنبش بزرگ، نه تنها به تولید هنری که جهان را به چالش می‌کشد و تغییر می‌دهد ادامه می‌دهند بلکه به عنوان الهام‌بخش برای نسل‌های جوان عمل می‌کنند که می‌خواهند صدای خود را در این دنیای همیشه در حال تغییر به گوش جهانیان برسانند.
برخی از جوایز گروه کی‌پاپ لسرافیم (Le Sserafim) به شرح زیر است:
- جایزه بهترین گروه جدید در مراسم موسیقی آسیا ۲۰۲۲ (Asia Music Awards 2022)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی ملون ۲۰۲۲ (Melon Music Awards 2022)
- جایزه بهترین آهنگ برای آهنگ بی‌باک (Fearless) در مراسم موسیقی گایون ۲۰۲۲ (Gaon Music Awards 2022)
- جایزه بهترین آلبوم چندآهنگه برای آلبوم ضدشکننده (Anti-Breaker) در مراسم موسیقی گلدن دیسک ۲۰۲۳ (Golden Disc Awards 2023)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی ام‌نت آسیا ۲۰۲۳ (Mnet Asia Music Awards 2023)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی سوران ۲۰۲۳ (Soribada Music Awards 2023)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی ژاپن رکورد ۲۰۲۳ (Japan Record Awards 2023)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی آسیا آرتیست ۲۰۲۳ (Asia Artist Awards 2023)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی آسیا مدل ۲۰۲۳ (Asia Model Awards 2023)
- جایزه بهترین گروه دخترانه در مراسم موسیقی بیلبورد ژاپن ۲۰۲۳ (Billboard Japan Music Awards 2023)
این گروه همچنین در نظرسنجی‌های مختلفی مورد علاقه مردم شناخته شده است. برای مثال، در نظرسنجی بی‌بی‌سی که در سال ۲۰۲۳ انجام شد، لسرافیم به عنوان بهترین گروه کی‌پاپ جهان انتخاب شد. همچنین در نظرسنجی تایم که در سال ۲۰۲۳ انجام شد، لسرافیم به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های سال شناخته شد.
گروه کی‌پاپ لسرافیم (Le Sserafim) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین گروه‌های دخترانه در صنعت موسیقی کره و جهان است. این گروه با استعداد، زیبایی و شخصیت خاص خود، میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرده و تاثیر عمیقی بر فرهنگ و هنر کی‌پاپ گذاشته است. لسرافیم با انتشار آهنگ‌هایی با مضامین متنوع و سبک‌های مختلف، نشان داده است که چقدر خلاق و تنوع‌پذیر هستند. این گروه همچنین با کسب چندین جایزه معتبر در کشور کره و بین‌المللی، ارزش و جایگاه خود را به عنوان یکی از ستاره‌های برجسته موسیقی آسیا و جهان اثبات کرده است. لسرافیم نه تنها یک گروه موسیقی نیستند، بلکه یک پدیده اجتماعی و فرهنگی هستند که با پیام‌های مثبت و امیدوارکننده خود، نسل جدید را الهام می‌بخشند. لسرافیم یک گروه کی‌پاپ نیستند، بلکه یک افسانه هستند.

خرید محصولات لسرافیم (le sserafim)

لسرافیم (le sserafim)

یکی از عناوین کی پاپ

لِسِرافیم (Le Sserafim) گروه دخترانه اهل کره جنوبی است که این گروه شامل پنج عضو: ساکورا، کیم چه وون، هو یون جین، کازوها و هونگ اون چه. لسرافیم در ابتدا، شش نفره بود و کیم گا رام با لغو قرارداد خود گروه را ترک کرد.

کوسن  le sserafim
کوسن le sserafim
طراحی شده توسط : rebel shop
۳۲۲,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پولاروید le sserafim 2
پولاروید le sserafim 2
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)

سخن آخر

با نگاهی به پس‌زمینه‌ی کی‌پاپ در سال ۲۰۲۳، ما شاهد شکوفایی و تحولات شگرف این صحنه‌ی موسیقی بودیم؛ جایی که هنر و صنعت با هم آمیخته شده و فرهنگ‌ها از طریق زبان جهانی موسیقی یکپارچه گشته‌اند. این سال، داستان‌هایی از نوآوری، فراز و فرود، و بی‌شک، شور و شوق بی‌پایان را به همراه داشته است. از گروه‌هایی که بر صحنه‌های جهانی تازه وارد شدند گرفته تا استعدادهایی که بار دیگر به اوج رسیدند، 'بهترین‌های کی‌پاپ ۲۰۲۳' بیانگر یک بافتار رنگارنگ از احساسات و تجربیات است که در هر سطر از ترانه‌ و در هر حرکت رقص، به یادگار گذاشته شده‌اند. با پایان این سال، ما نه تنها شاهد تکامل موسیقی کی‌پاپ بوده‌ایم، بلکه به یک حقیقت عمیق‌تر نیز پی برده‌ایم: کی‌پاپ دیگر تنها یک ژانر موسیقی نیست، بلکه به نمادی جهانی از وحدت، خلاقیت، و اشتراک‌گذاری فرهنگی تبدیل شده است.

پولاروید NewJeans
پولاروید NewJeans
طراحی شده توسط : rebel shop
۱۷,۶۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
پوستر سیلک big bang 4
پوستر سیلک big bang 4
طراحی شده توسط : rebel shop
۴۶,۰۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
روتختی یک نفره ive wonyoung
روتختی یک نفره ive wonyoung
طراحی شده توسط : zizyart
۲,۰۹۲,۵۰۰ تومان
نمایش محصول (صفحه جدید)
نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • ریحانه خسروی
    ریحانه خسروی
    من ریحانه خسروی یکی از اعضای تیم بادروز فارغ‌التحصیل رشته معماری و علاقمند به هنر و طراحی دیجیتال هستم
نظرات کاربران بادروز

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری